http://forum.fok.nl/forum/90quote:Op zondag 26 maart 2006 23:48 schreef SuperRembo het volgende:
Bestaat Oldbies Only eigenlijk nog? Of ben ik daar m'n rechten kwijtgeraakt?
het bestaat nog, als je daar geen rechten meer hebt, heb je waarschijnlijk ergens een bannetje gehadquote:Op zondag 26 maart 2006 23:48 schreef SuperRembo het volgende:
Bestaat Oldbies Only eigenlijk nog? Of ben ik daar m'n rechten kwijtgeraakt?
of je leest m`n ondertitel eensquote:Op maandag 27 maart 2006 00:29 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Rot op met die kutsmiley, als er iets niet bij je past is het die smiley wel
Dat zijn vragen voor Arcee (nummer 862).quote:Op maandag 27 maart 2006 00:31 schreef Stranger het volgende:
Ik denk juist dat er van user 0 tot 100 procentueel meer users actief zijn dan in een range van 100 bij elk ander willekeurig userid-nummer.
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.quote:
dan moet je ff mailen, je postrechten zijn na een ban niet teruggezetquote:Op maandag 27 maart 2006 00:49 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
![]()
En toch ben ik een oldbie
Of een probleem kan zijn dat ze een userid van boven de 5000 heeft.quote:Op maandag 27 maart 2006 00:52 schreef laffer het volgende:
[..]
dan moet je ff mailen, je postrechten zijn na een ban niet teruggezet![]()
ik zie het, 6644quote:Op maandag 27 maart 2006 00:54 schreef Stranger het volgende:
[..]
Of een probleem kan zijn dat ze een userid van boven de 5000 heeft.
Ik ben daar nooit gebannedquote:Op maandag 27 maart 2006 00:52 schreef laffer het volgende:
[..]
dan moet je ff mailen, je postrechten zijn na een ban niet teruggezet![]()
en ja, ik ben een ervaringsdeskudige![]()
Wellus!quote:
Maar 6644 is wel erg cool.quote:Op maandag 27 maart 2006 00:56 schreef ElizabethR het volgende:
Ik ben daar nooit gebanned
Mijn user ID ligt net boven de 5000
Dus mag ik er niet in.
Ja hé?quote:
Maar dat wist ik toen nog nietquote:En registreren op 12 oktober is natuurlijk sowieso al erg cool.![]()
RCquote:Elies.
quote:Op maandag 27 maart 2006 01:28 schreef Stranger het volgende:
Probeer ik trouwens hier een punt te maken, liggen de userid's van mij en ER niet meer dan 100 uit elkaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |