Klinkt als een goede downgrade jaquote:Op zondag 26 maart 2006 16:58 schreef Okkie_ het volgende:
Een moker wil wel eens helpen
Met Firefox kun je dus die update ongedaan maken? Ga toch ergens anders de fanboy uithangen manquote:Op zondag 26 maart 2006 17:04 schreef dennistd het volgende:
Firefox installeren
maar het werkt wel....quote:Op zondag 26 maart 2006 20:40 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Met Firefox kun je dus die update ongedaan maken? Ga toch ergens anders de fanboy uithangen man [afbeelding]
U is geen FF fan? Opera installeren dan. Opgelost.quote:Op zondag 26 maart 2006 20:40 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Met Firefox kun je dus die update ongedaan maken? Ga toch ergens anders de fanboy uithangen man [afbeelding]
Sterker nog, ik gebruik zelf ook FF. Maar ik vind het niet nodig dat in elk topic dat over IE gaat dat soort opmerkingen gemaakt worden. Als de TS er tegenin gaat dan loopt het al snel op een offtopic discussie uit namelijk. Het gaat hier over IE, niet over FFquote:Op zondag 26 maart 2006 22:28 schreef Nexxennium het volgende:
[..]
U is geen FF fan? Opera installeren dan. Opgelost.
Je kan die update gewoon uninstallenquote:Op zondag 26 maart 2006 22:34 schreef NanKing het volgende:
Systeemherstel kan dat wel.
Wel een beetje drastisch er zal vast een betere oplossing zijn
Vandaar dat ik zei, dat er vast een betere oplossing zou zijnquote:Op zondag 26 maart 2006 23:24 schreef Nexxennium het volgende:
[..]
Je kan die update gewoon uninstallen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |