abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36380898
Ik wil graag een dock van DLO gaan kopen voor de iPod en daarnaast gebruik ik deze dock ook bijna nooit meer, daarom bied ik hem te koop aan. Hij is sowieso geschikt voor de vierde generatie iPod (met clickwheel) en alle voorgaande modellen. Of de nieuwe iPod erin past zou ik niet met zekerheid durven zeggen. De Nano en de Schuffle passen in ieder geval niet.

Vraagpijs: 17,50 euro .
Verzending: 5,50 euro . (Moet namelijk als pakketje verzonden worden).
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
pi_36382087
Deze is toch gewoon in het stopcontact te steken he? of moet hij in de usb ofzo?
pi_36382185
quote:
Op zondag 26 maart 2006 17:31 schreef Koenijntje het volgende:
Deze is toch gewoon in het stopcontact te steken he? of moet hij in de usb ofzo?
Ja via USB, alleen zit die er denk ik niet bij(USB kabel)
pi_36382846
Ipod photo 60gb past die?
Chicks with anorexia snort diet coke
PSN: Mones_NL
pi_36383657
Hij stond ook nog op de apple site (daar kost ie nieuw 39 euro) en daar heb ik even de volgende info van gehaald:

Het iPod Dock is een elegante houder waarmee u de iPod eenvoudig kunt opladen, kunt synchroniseren met uw computer en kunt aansluiten op een stereo-installatie. Alleen geschikt voor de nieuwe iPod met een Click Wheel (20 GB of 40 GB).

Aansluiten, loskoppelen en u kunt aan de slag! Met het iPod-dock gaat het opladen en synchroniseren sneller dan ooit. Het dock is een handige en elegante houder voor de iPod die u op uw bureau kunt zetten of op een stereo-installatie kunt aansluiten. Via de FireWire- of de USB 2.0-aansluiting* van het dock kunt u de iPod opladen en synchroniseren, en via de geluidsuitvoerpoort sluit u de iPod aan op luidsprekers met een eigen voeding of op een stereo-installatie.

Voor oudere iPod-modellen met een dockconnector bestelt u het iPod-dockaccessoirepakket met bestelnummer M9130.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
pi_36420957
*kickje*
  woensdag 29 maart 2006 @ 21:17:18 #7
137212 Sehnsucht
ga terug in je hok, gek!
pi_36474657
15 euro excl. verzendkosten geboden!
.
  woensdag 29 maart 2006 @ 21:23:11 #8
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_36474875
Voor wie het wil weten: de iPod Video 60 gb past er niet in
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_36514802
Mag een slotje op. Is verkocht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')