je denkt toch niet dat ze op scouting (zo heet die padvinderij tegenwoordig) iedere zaterdag papiertjes gaan prikken in het park? De doelstelling van scouting is nog altijd iets anders..quote:Op zondag 26 maart 2006 16:23 schreef FuifDuif het volgende:
Gistermiddag reed ik door een mooi natuurgebied en toen kwam ik een horde padvinders tegen. Volgens mij waren het van die verkennertroepen met een drietal leiding. Een aantal waren tijdens hun wandeling aan het vreten geslagen en tot mijn grote schrik zag ik dat in ieder geval vier van die verkenners het nodig vond om de papiertjes op de grond te gooien!
Ik dacht dat padvinders zo pro-natuur waren? Stelletje hypocriete lullo's.
onderbouw dit eens?quote:Op zondag 26 maart 2006 16:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
De scouting is juist een pseudorechtse, paramilitaire organisatie.
blaat. Jij lult ook met de rest mee zonder dat je volgens mij feitelijk weet wat scouting is en inhoud. So what dat het is opgericht door een miliair en een uniform wordt gedragen een vlag wordt gehezen. Bij voetbal en zoveel andere sporten hebben ze ook een uniform en een vlag. Bij scouting gaan ze er op hun manier mee om. En ja ik weet ook dat er een aantal groepen zijn waar het lichtelijk doorgeslagen is, waar ze grotendeels ook allemaal camouflage kleding dragen maar dat is naar mijn mening bij lange na niet de doorsnee.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
De scouting is juist een pseudorechtse, paramilitaire organisatie.
Het is neem ik aan algemeen bekend dat rechtse mensen/partijen geen moer geven om het milieu.
Of het moet ze geld opleveren.
Zie post onder de jouwe.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:49 schreef Tefton het volgende:
onderbouw dit eens?
Hmmm, ik heb zelf zo'n 10 jaar lang bij de padvinderij gezeten (ik weiger het scouting te noemen) en geloof mij, van ons werd wel degelijk verwacht om de natuur met respect te behandelen.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:41 schreef Tefton het volgende:
Padvinders (tegenwoord scouts) zijn geen pro-natuur hippies of boomknuffelaars ofzo.. Dat beeld heb je verkeerd van scouts.. Die kinderen zijn ook gewoon pubers die wel eens dingen doen die niet goed zijn..
en waar zie je in mijn post dat scouting pseudorechts een een paramilitaire organisatie is?quote:
iets met repect behandelen zegt niet dat je een boomknuffelaar hoeft te zijn hoor. Maar iedere groep heeft zijn eigen programma en ieder leiding team gaat met dingen anders om.quote:Op zondag 26 maart 2006 17:05 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Hmmm, ik heb zelf zo'n 10 jaar lang bij de padvinderij gezeten (ik weiger het scouting te noemen) en geloof mij, van ons werd wel degelijk verwacht om de natuur met respect te behandelen.
Leer lezen! Ik heb nooit gezegd dat ze een boomknuffelaar moeten zijn.quote:Op zondag 26 maart 2006 17:09 schreef jagermaster het volgende:
[..]
iets met repect behandelen zegt niet dat je een boomknuffelaar hoeft te zijn hoor. Maar iedere groep heeft zijn eigen programma en ieder leiding team gaat met dingen anders om.
het komt op mij met zo'n ondertoon over je repect voor natuur naar het achterlijke toe trekt. maar sorry als ik het mis hebquote:Op zondag 26 maart 2006 17:10 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Leer lezen! Ik heb nooit gezegd dat ze een boomknuffelaar moeten zijn.
dat dat bij jou misschien zo is zegt dus niet dat dat bij de rest ook zo op gaat..quote:Op zondag 26 maart 2006 17:38 schreef -Sandstorm- het volgende:
Padvinders belanden later allemaal in de homo-scene, das algemeen bekend.
Bij jou ?quote:Op zondag 26 maart 2006 17:50 schreef jagermaster het volgende:
[..]
dat dat bij jou misschien zo is zegt dus niet dat dat bij de rest ook zo op gaat..
Jong Nederland is geen scouting.. Als er dingen gebeuren op kampen die niet kunnen is het heel simpel, stuur maar een briefje naar het bestuur van de groep, naar het landelijk bureau en doe lekker aangifte bij de politie. Binnen iedere jongeren organisatie, of het nu scouting, JN, de plaatselijke voetbalclub of een muziekschool is, overal waar met jongeren gewerkt worden gebeuren helaas zaken die niet door de beugel kunnen. Weet niet hoe andere organisaties ermee omgaan maar naar mijn mening gaat Scouting Nederland er redelijk serieus mee om, om de jeugleden hier zoveel mogelijk tegen te beschermen in hoeverre het mogelijk is.quote:Op zondag 26 maart 2006 17:54 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Bij jou ?![]()
Welke goeddenkende ouder stuurt zijn kind nou naar de padvinders. Zijn van die smerige kampen waar jonge kinderen gedwongen worden door vieze perverselingen om rare spelletjes te doen. Is de laatste tijd ook veel in het nieuws.
Aanrandingen binnen Jong Nederland etc. etc.
scouts zijn jeugleden van 11 tot er met 14-15 jaar. Dus dat pedo gaat ff nie op. Daarnaast mag je mij wel is vertellen waar jeugdleden van deze leeftijd lopen te zuipen.quote:Op zondag 26 maart 2006 17:56 schreef Zero2Nine het volgende:
Scouts zijn pedo's die de hele dag in de blokhut liggen te zuipen
Schei je toch weg !quote:Op zondag 26 maart 2006 18:04 schreef jagermaster het volgende:
[..]
scouts zijn jeugleden van 11 tot er met 14-15 jaar. Dus dat pedo gaat ff nie op. Daarnaast mag je mij wel is vertellen waar jeugdleden van deze leeftijd lopen te zuipen.
Je bent volgens mij in de war met de marine... Lijkt hetzelfde, maar het zijn de kleine verschillenquote:Op zondag 26 maart 2006 17:54 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Bij jou ?![]()
Welke goeddenkende ouder stuurt zijn kind nou naar de padvinders. Zijn van die smerige kampen waar jonge kinderen gedwongen worden door vieze perverselingen om rare spelletjes te doen. Is de laatste tijd ook veel in het nieuws.
Aanrandingen binnen Jong Nederland etc. etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |