Zo is het.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Cap die moeder dan ook gelijk..
Jeweettog.
Als iemand dat tegen mijn pa zegt is ie de lul. Of het nou keuters zijn of niet. Laat daarna hun pappie maar verhaal komen maken, krijgt die er een paar overheen.quote:"Of ie z'n kankermuil ff kon houden"
Zo gaat het natuurlijk in de ghetto's van Velp Zuid.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:27 schreef kL0j00h het volgende:
Als iemand dat tegen mijn pa zegt is ie de lul. Of het nou keuters zijn of niet. Laat daarna hun pappie maar verhaal komen maken, krijgt die er een paar overheen.
Moeten die kinders natuurlijk wel hun adres achterlaten.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:22 schreef NJ het volgende:
Ben je zo autistisch dat je niet even naar die moeder kan lopen om te klagen over die kinderen, maar gelijk moet gaan dreigen door op ze te schieten?
quote:Op zondag 26 maart 2006 14:33 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Moeten die kinders natuurlijk wel hun adres achterlaten.
respect voor je pa dat ie jongetjes van 10 in elkaar slaatquote:Op zondag 26 maart 2006 14:27 schreef kL0j00h het volgende:
[..]
Als iemand dat tegen mijn pa zegt is ie de lul. Of het nou keuters zijn of niet. Laat daarna hun pappie maar verhaal komen maken, krijgt die er een paar overheen.
Je moet LEZEN!!!quote:Op zondag 26 maart 2006 14:34 schreef Repeat het volgende:
[..]
respect voor je pa dat ie jongetjes van 10 in elkaar slaat [afbeelding]
quote:Op zondag 26 maart 2006 14:34 schreef Repeat het volgende:
[..]
respect voor je pa dat ie jongetjes van 10 in elkaar slaat [afbeelding]
Ja, en dan zul je net zien dat opa en oma onverwachts langskomen... 'Hee Oma, nieuw kapsel??'quote:
quote:Op zondag 26 maart 2006 14:49 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Heet je pa toevallig 'Lange Frans' TS?
![]()
Doe het dan in stijl met een kettingzaag.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:53 schreef beertenderrr het volgende:
Had je niet een gewoon geweer in de buurt![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |