Mensen, er wordt hier zo vaak gezegd dat je de mic in kunt gebruiken om op te nemen, maar dat is geen goed ideequote:Op zondag 26 maart 2006 21:09 schreef Jorikjet het volgende:
die van je geluidskaart waar normaal een mic in moet.
Elke avond in een verzorgend vingerbadjequote:Op maandag 27 maart 2006 12:10 schreef Jorikjet het volgende:
ja is ook zo irritant.. om de zoveel tijd gaat het eelt van je vingers, en is het gitaarspelen dus echt kut. hoe zouden profesionele artiesten dit doen?
Muziekbandquote:Op maandag 27 maart 2006 14:04 schreef guitarist.nl het volgende:
wat voor band speel je in ?
Nou ik speel met verschillende mensen gewoon wat nummers, en dan laten we wat horen tijdens muziekavonden bij ons op school. Gewoon muziek á la jaren 60/70 rock, Jimi , Rory , Stones , etc.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:04 schreef guitarist.nl het volgende:
wat voor band speel je in ?
Soms. Als het echt een beetje lastig wordt is een tab wel zo handig.quote:Op maandag 27 maart 2006 15:58 schreef UnrealMarc het volgende:
Trouwens gebruiken jullie vaak tabs om liedjes te spelen ? Ik doe het meestal op gehoor en ik kom meestal wel aardig in de buurt van het orgineel...
van hetzelfde, ik doe bijna alles op mun gehoor,,quote:Op maandag 27 maart 2006 16:02 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Soms. Als het echt een beetje lastig wordt is een tab wel zo handig.![]()
tvp
Vroegâh kon je nog UTFS! roepenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |