Het was een dikke n00b iigquote:Op dinsdag 4 april 2006 01:58 schreef Fixxxer het volgende:
Vond het een beetje streverig hoor ken die gast eigenlijk niet eens
Als je een versterker wilt verkopen voor 150 euro moet je niet een paar posts ervoor melden dat je voor 80 euro twee van die dingen gekocht hebt.quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:44 schreef Desensitized het volgende:
TE KOOP!!
Yamaha versterker.
Dikke 160 watt. Klinkt erg goed! 12" speaker, Leslie effect.
[afbeelding]
[afbeelding]
150 euro...
Ofwel: zowel EMI als Conijn zijn overgenomen en gefuseerd! dat belooft veel goeds voor de toekomst!quote:Feedback Eindhoven is een Feit!
De muziekindustrie blijft in beweging. De overname en samenvoeging door Feedback Muziek van de grootste muziekwinkels in de regio Eindhoven mag dan voor velen een complete verrassing zijn, toch is deze gebeurtenis niet volledig uit de lucht komen vallen.
Feedback Muziek oriënteerde zich al enige tijd op vestiging in het zuiden van Nederland. Onze keuze viel al snel op Eindhoven. De centrale ligging en de rol die de stad speelt op de muziekmarkt, waren de voornaamste redenen voor deze keuze.
Wij troffen met Luud van Roy (Eindhoven Musical Instruments) en Theo Conijn (Conijn Muziek) twee ondernemers die, om uiteenlopende redenen, van plan waren hun activiteiten in Eindhoven te stoppen. EMI legde zich voornamelijk toe op de handel in gitaren, slagwerk, kleine geluidsinstallaties en toetsen. Conijn Muziek was een begrip op het gebied van professionele audio, DJ en licht.
Feedback Muziek is van beide markten thuis! Dit is dan ook dé gelegenheid om beide activiteiten onder onze vlag te bundelen in één grote vestiging. Wij hebben gekozen voor de voormalige locatie van Conijn Muziek aan de Generaal Bothastraat. Muziekinstrumenten, professionele audio en licht moet je uitgebreid kunnen testen en vergelijken. Dit geweldige pand van ruim 1800 m² biedt ons een uitstekende mogelijkheid om deze visie in praktijk te brengen. Wij zijn dan ook direct gestart met een grondige verbouwing om uiteindelijk te komen tot de muziektempel die wij voor ogen hebben.
Personeel
Een groot deel van het personeel van Conijn Muziek en Eindhoven Musical Instruments blijft werkzaam bij Feedback Muziek. Zij vormden al geruime tijd de motor van de winkels. U kunt dus blijven rekenen op vertrouwde gezichten!
Opening
Een omvangrijke collectie muziekinstrumenten, professionele apparatuur en vakkundig personeel samen in een uniek en gemakkelijk te bereiken pand. Deel ons enthousiasme en kom kennismaken met onze nieuwe locatie op de opening op zaterdag 15 april. Tot Feedback!
Eerst goedkoop inkopen en dan duur verkopen. Vier keer de prijs.quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:08 schreef Desensitized het volgende:
Ja weet ik, maarrrr hij is het wel waard, daar gaat het om. Had een ander beter op zijn tellen moeten passen
Heb al even een topic gemaakt: [TK] Yamaha RA-70R 160 watt versterker
ik heb 100 watt yamaha combo gehad, maar zijn echt goede versterkers!!quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:44 schreef Desensitized het volgende:
TE KOOP!!
Yamaha versterker.
Dikke 160 watt. Klinkt erg goed! 12" speaker, Leslie effect.
[afbeelding]
[afbeelding]
150 euro...
Lomp om te zien, maar dat is niet erg voor het geluid!quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:40 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik heb 100 watt yamaha combo gehad, maar zijn echt goede versterkers!!
jammer dat deze een beetje lomp is!!
volgens mij moet je er nog wel 200/250 voor kunnen krijgen
Deze werkt prima, die gebruik ik ook met mijn Katana:quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:36 schreef imported_sphinx het volgende:
met die onderkant kan ie daar nooit op blijven staan geloof ik, maar wat voor standaard moet ik dan wel hebben?
waarom hang je hem niet aan de muur net zoals op de fotoquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:36 schreef imported_sphinx het volgende:
ik wil deze gitaar kopen, een ESP LTD - EX-50
[afbeelding]
maar past die wel op deze standaard?
[afbeelding]
met die onderkant kan ie daar nooit op blijven staan geloof ik, maar wat voor standaard moet ik dan wel hebben?
die ziet er inderdaad beter uitquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:37 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Deze werkt prima, die gebruik ik ook met mijn Katana:
[afbeelding]
en als ik em dan ergens wil neerzetten waar geen muur is met zo'n muur ding?quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:40 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
waarom hang je hem niet aan de muur net zoals op de foto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |