En Staffhorst op het Paardeveld. Is mij in het verleden beter bevallen dan de residente Feedback.quote:Op zondag 2 april 2006 22:06 schreef NASDAQbastardo het volgende:
En als je dan in utrecht bent kan je ook nog langs Dirk Witte in de binnenstad en Ebbeling op de A'damse straatweg. Geen überretailers maar wel 3 leuke winkels.
Nu al!quote:Op zondag 2 april 2006 23:23 schreef guitarist.nl het volgende:
mijn weaping deamon heeft het begeven
Is dit het punt waar iemand een verhaal gaat houden over de kwaliteit van Ibanez in het algemeen?quote:Op zondag 2 april 2006 23:23 schreef guitarist.nl het volgende:
ik denk dat het ook een beetje mijn eigen schuld isquote:Op maandag 3 april 2006 00:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Is dit het punt waar iemand een verhaal gaat houden over de kwaliteit van Ibanez in het algemeen?.
Denk inderdaad een 12". Heb hem nog niet open gehad. ben ik van de week wel van plan, want vind het altijd wel leuk te zien wat er allemaal in zit en hoe het werkt enzoquote:Op zondag 2 april 2006 14:38 schreef Fixxxer het volgende:
[..]
Vet, 12" zeker? In ieder geval kan je voor 40 E per stuk nooit een slechte koop gedaan hebben! Maar had je nog geen versterker?
Wat is btw een leslie effect?
Hehe binnenkort maar weer terug naar de Feedbackquote:Op zondag 2 april 2006 23:23 schreef guitarist.nl het volgende:
Ik woon dus ongeveer aan de A'damsestraaweg, maar uhm...Ebbeling?quote:Op zondag 2 april 2006 22:06 schreef NASDAQbastardo het volgende:
En als je dan in utrecht bent kan je ook nog langs Dirk Witte in de binnenstad en Ebbeling op de A'damse straatweg. Geen überretailers maar wel 3 leuke winkels.
Centraal topic geworden toch ofzo?quote:Op maandag 3 april 2006 02:09 schreef NASDAQbastardo het volgende:
ik vroeg me al af wat het betekende, een gerecycled topic?
Volgens mij zit die daar bij het kruispunt bij het Julianapark in een hoekje. Ik heb daar iig wel eens een klein winkeltje gezien.quote:Op maandag 3 april 2006 09:50 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik woon dus ongeveer aan de A'damsestraaweg, maar uhm...Ebbeling?![]()
Ik ben breed georienteerd, maar snoeiharde metal hoeft van mij niet...quote:Op maandag 3 april 2006 13:35 schreef Fixxxer het volgende:
TeleluvR welke muziek speel jij eigenlijk (het meest)? K bedoel, heb je nooit zin eens flink te raggen met een dik geluid?
Voor dat budget zit je gauw aan de mexicaan vast. Of natuurlijk een goede Japanner, die vind je rond de 500 euro zonder problemen!quote:Op maandag 3 april 2006 13:49 schreef Neidropje het volgende:
mmm ik wil hem dus het liefst in butterscotch;) en die 52 RI, is die met normale schakeling? niet met die vage ouwe fitties elektronica (nee vraag me neit dat uit te leggen, een keer ergens gelezen:P)
Die 52 RI is iets van 1200,-? dacht ik? beetje veel hehehe nog andere opties? Waar speel jij op teleluvr?
Bij DW hadden ze trouwens een erg gave japanner staan, met bigsby, mmmmmmmm maar weer net ff te duur.
Ik zoek denk zo rond de 600/700 maar dat zal wel weer meer worden
Butterscotch is alleen leverbaar op de 52RI. Ze hebben wel naturel voor de USA teles, maar dat is gewoon houtkleur, ook niet lelijk trouwens!quote:Op maandag 3 april 2006 14:11 schreef Neidropje het volgende:
is dat eigenlijk de enige in butterscotch? of doen ze dat bij meer?
die protones zijn toch ook die kleur ??quote:Op maandag 3 april 2006 14:19 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Butterscotch is alleen leverbaar op de 52RI. Ze hebben wel naturel voor de USA teles, maar dat is gewoon houtkleur, ook niet lelijk trouwens!
Voor ik vergeet: De lite-ash serie is ook zeer het overwegen waard! Goede klank, mooie gitaar, vooral als het je niet uitmaakt waar de gitaar vandaan komt (is Korea, niks mis mee, maar sommige mensen willen alleen gitaren uit de USA, om onduidelijke redenen!)
[afbeelding]
http://www.musiciansworkshop.com/newstuff_liteashtele.html
Nou, de pro tones zijn gewoon naturel, geen butterscotch. Ik heb de mijne zojuist verkocht, maar het zijn leuke gitaren om in de gaten te houden!quote:Op maandag 3 april 2006 14:36 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
die protones zijn toch ook die kleur ??
Zoals Verenjano zei zit ie inderdaad bij een kruispunt. De toko heeft een geel bord waarop muziek ebbeling staat. Volgens mij is hij de enige in die winkel, aardige man is het.quote:Op maandag 3 april 2006 09:50 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik woon dus ongeveer aan de A'damsestraaweg, maar uhm...Ebbeling?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |