Neuh, laat dan maar. Voor dat geld haal ik er eentje bij de plaatselijke telecomboer.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:14 schreef tisauch het volgende:
Fuck, klopt inderdaad jah.
Het bod is me wat aan de magere kant.
¤ 10,00 en de verzendkosten voor de koper dan hebben we een deal, ok?
Zie bij uiteinden alle pinnen zitten. Geen idee of ze dan aangsloten zijn.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:02 schreef mg794613 het volgende:
zijn alle pinnetjes van die scart kabel aangesloten?
Mail!quote:Op maandag 27 maart 2006 23:59 schreef Sjabba het volgende:
sjabos at hotmail puntje c o m
sorry voor de late reactie maar alsnog bij deze: mail!quote:Op maandag 27 maart 2006 12:43 schreef Muck het volgende:
[..]
plug and pray? bidden dat ie werkt?
mail me maar op marjoboonman1986 at hotmail punt com
Als je de verzendkosten voor je rekening neemt hebben we een deal?quote:Op zondag 26 maart 2006 16:46 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
dan 5 geboden
edit: ik zit niet op te letten !!
7,50 ik zou wachten met verkopen, want hij is meer waard
Geheugen is voor Sjabba!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:38 schreef Sjabba het volgende:
Terug gemaild, gaan we regelen!
Heb je een multimeter?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:56 schreef tisauch het volgende:
[..]
Zie bij uiteinden alle pinnen zitten. Geen idee of ze dan aangsloten zijn.
Heb die kabel incidenteel gebruikt om video naar dvd over te zetten met een zeer scherp resultaat voor zover dat bij video mogelijk is.
Erg jammer, kabel is in puike staat. Maar jah kan me voorstellen dat je wilt weten hoe en wat.quote:
De Expert (Daar wordt je grijzer van) prijs was ¤ 39 of zo ongeveerquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:20 schreef JaJoah het volgende:
Eerlijk gezegd lijkt het me raar als je een fucking dure kabel op de markt brengt met vergulde connectors, maar dan niet alle pinnetjes doorverbind.
Maar goed, wie ben ik
Wat was de nieuwkoopprijs van die scart-kabel?
Als de 'ander' geen interesse meer heeft dan graagquote:Op woensdag 29 maart 2006 10:51 schreef PatriotOnline het volgende:
10 euri's voor de telefoon incl. verzendkosten.![]()
Roept u maar, doen we 'het'?quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:07 schreef mg794613 het volgende:
ach kan me niet miskopen voor 12,50. als ze niet allemaal aangesloten zijn heb ik iig een 10m kabeltje
Dat bedoelde ik eigenlijks ook ¤ 10,00 = koop mobieltje. Daarbij, mijn vriendinnetje hangt ook regelmatig op Fok! rond, dussequote:Op donderdag 30 maart 2006 13:05 schreef PatriotOnline het volgende:
euh, om nou "het" te doen vind ik ver gaan zonder elkaar eerst gezien te hebben, maar een telefoontje tegen betaling ben ik nog steeds voor in.![]()
Fijns, mail je vanavond op je mailadres in je profiel, ok?quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:25 schreef mg794613 het volgende:
ja laten we "het" doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |