quote:Op maandag 27 maart 2006 18:52 schreef peaceman het volgende:
Wordt mijn 4e 2e keer
Pinkpop 2001 (briljant optreden!)
Werchter 2003
Gelredome 2003
Helaas niet meer dan deze keren...
17e keer? Hoe krijg je dat voor elkaar? Ben je een Radiohead-stalker?quote:
2 keer achterna gereisd (nou ja, 1 keer speelden ze toevallig in de stad waar ik toch naartoe ging die zomer op vakantie in die week! en de andere keer heb ik om 4 concerten heen in 2 verschillende steden een vakantie heen gepland, dus in die steden waar ze speelden ook vakantie vieren....in spanje in de zomer, dus dat was heel goed te doenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:07 schreef peaceman het volgende:
dus in een kleine 5 jaar tijd 17 keer? Mijn hemel.... reis je ze achterna? Hoe doe je dat?
[afbeelding]
quote:Op woensdag 29 maart 2006 07:51 schreef peaceman het volgende:
The Trickster zou ik ook graag willen horen
[afbeelding]
Ja, ik vond het leuker toen ze afsloten met de cyclus Paranoid Android, Idioteque, Everything in its right place. Daarna kwamen dan nog twee encores van vier en twee nummers meestal. Maar laatste tijd sloten ze altijd af met Everything in its right place.quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:40 schreef nein het volgende:
NUDE! (big ideas) zou ik GRAAG weer willen horen...dat is al sinds meeting people is easy uitkwam een onuitgebracht nummer dat ik koester.
Verder geen everything in its right place, want dat was allltijd het einde van hun show in hun tour...dus dan was de verrassing er wel af. Zodra je het begin van Everything hoorde was het al meteen "ow..kut, laatste nummer alweer *baalbaal*. Ik zou graag Nice dream willen horen en Sit Down en life in a glass house....
Nou inderdaad! Melatonin bv. Of is dat geen B kantje?quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:44 schreef parselmouth het volgende:
Trickster! En Polyethylene. Sowieso veel B-sides spelen, zitten echt zulke mooie, goede en geniale nummers tussen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |