Ja. Ik heb gerend voor mijn levenquote:Op zondag 26 maart 2006 11:19 schreef existenz het volgende:
De vraag is alleen: Hoe komen ze bij jullie uit....
Nee jij stond vast te springen om met je brakke hoofd een raam te gaan poetsenquote:Op zondag 26 maart 2006 11:18 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ach man je hebt de oorlog niet meegemaakt
17quote:Op zondag 26 maart 2006 11:48 schreef okkie-man het volgende:
Hoe oud was diegene die dat deed? Jaartje of 8 ofzo?
groenequote:Op zondag 26 maart 2006 12:05 schreef zoalshetis het volgende:
ik zou ook maar meteen opzoek gaan naar een mooi bosje bloemen of iets leuks voor in de tuin.
Ik moet het nog opruimenquote:Op zondag 26 maart 2006 12:07 schreef Salsagirl het volgende:
Hoop dat de vla over datum was..wel zo zonder dan..
En moest je het zelf opruimen?![]()
quote:
neem ff een tuinslang met wartel mee.quote:Op zondag 26 maart 2006 12:09 schreef C.est-malheureux het volgende:
[..]
Ik moet het nog opruimen. Maar er komen 2 vrienden helpen die er bij waren
.
vergeet niet een cadeautje mee te nemen. of maak snel ff een mooie tekening of zo.quote:Op zondag 26 maart 2006 12:18 schreef C.est-malheureux het volgende:
Maar dat spul is ook hardstikke vet. Nouja over een half uurrtje ga ik erheen. Even excuses aanbieden enzo
.
Ik was er wel bij é. En ik heb hem niet tegengehouden, alleen gezegd dat ie het beter niet kon doen. En bovendien wil ik geen problemen en vind ik het lullig voor die mensen..quote:Op zondag 26 maart 2006 12:29 schreef Skazminko het volgende:
Waarom zou jij het opruimen als je zwakzinnige vriend het erop heeft gesmeerd?
In de gevangenis was jij nu al het maatje van T-Bag...quote:Op zondag 26 maart 2006 12:37 schreef C.est-malheureux het volgende:
[..]
Ik was er wel bij é. En ik heb hem niet tegengehouden, alleen gezegd dat ie het beter niet kon doen. En bovendien wil ik geen problemen en vind ik het lullig voor die mensen..
Gelukkig zal ik nooit in de gevangenis komenquote:Op zondag 26 maart 2006 12:43 schreef Camplo het volgende:
[..]
In de gevangenis was jij nu al het maatje van T-Bag...![]()
Dat weet je nietquote:Op zondag 26 maart 2006 12:47 schreef C.est-malheureux het volgende:
[..]
Gelukkig zal ik nooit in de gevangenis komen.
Deze keer hadden ze je ook meteen te pakken.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |