Niet waar!quote:Op zondag 26 maart 2006 10:46 schreef tonks het volgende:
10:46
Meisjes die drinken zijn hoeren.quote:Op zondag 26 maart 2006 10:49 schreef izzypizzy het volgende:
heheheheh kwam er ook net pas 8er dat de klok een uur vooruit is....en dat terwijl ik van8 gewoon in een discotheek was...Volgens mn vriendin heeft de dj zelfs de tijd nog gemeld tussendoor
tja drank he...![]()
Kutkloonquote:Op zondag 26 maart 2006 10:50 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr![]()
waar8ig.quote:Op zondag 26 maart 2006 10:49 schreef izzypizzy het volgende:
heheheheh kwam er ook net pas 8er dat de klok een uur vooruit is....en dat terwijl ik van8 gewoon in een discotheek was...Volgens mn vriendin heeft de dj zelfs de tijd nog gemeld tussendoor
tja drank he...![]()
NOU IK OOK NIETquote:Op zondag 26 maart 2006 11:08 schreef veldmuis het volgende:
[..]
[afbeelding]LOLLERTONKS[afbeelding] is geen kloon!
Als je post, staat zelfs de posttijd erbij? Dus is het wel moeilijk erachter te komen hoe laat het is man!quote:Op zondag 26 maart 2006 10:38 schreef anisubs het volgende:
Heeeeeluhp.
Kan iemand mij vertellen hoe laat 't is?
Ja daag. Dadelijk ga je nog vertellen dat je in het echt ook dom bent en het niet allemaal speeltquote:
Vertrouwen op dingen die op Fok staanquote:Op zondag 26 maart 2006 11:10 schreef Lippie85 het volgende:
[..]
Als je post, staat zelfs de posttijd erbij? Dus is het wel moeilijk erachter te komen hoe laat het is man!
uh ja....quote:Op zondag 26 maart 2006 11:10 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja daag. Dadelijk ga je nog vertellen dat je in het echt ook dom bent en het niet allemaal speelt.
Je hoeft het niet gelijk te bewijzen hoor.quote:Op zondag 26 maart 2006 11:14 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
uh ja....![]()
en JIJ verteld MIJ dat IK dom ben?!loserssssssss allemaal kutje likkers van pussydekkluxe
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |