Zomertijd, daglicht is een uur te laatquote:Op zondag 26 maart 2006 06:33 schreef Enil het volgende:
Iemand moet het doen...
Ik vind dat er een random happy google foto bij hoort:
[afbeelding]
Maak er een mooie dag van!
(Damn, het wordt licht! Truste!)
En het waait hardquote:Op zondag 26 maart 2006 06:41 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Zomertijd, daglicht is een uur te laat![]()
Of ik nog ga slapen weet ik niet, het komende daglicht gebruiken om door de velden en dalen te dwalen lijkt me ook wel wat![]()
maar volgens mij is't nog wel wat te koud daarvoor![]()
Valt wel mee hierquote:
Hier zijn de vogeltjes al wakker, en de lucht wordt al blauw! En die wind komt met vlagen...quote:Op zondag 26 maart 2006 06:54 schreef Barbaaf het volgende:
* Barbaaf steekt neus nog 'ns naar buiten
[..]
Valt wel mee hierWel nog donker, dus nog 'n nummertje Jaco en daarna nog 'ns kijken
![]()
Koffie wordt ook wel een goed idee ondertussen
Ja, die k*tvogels kwetteren al bij de lichtste hint van daglichtquote:Op zondag 26 maart 2006 06:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hier zijn de vogeltjes al wakker, en de lucht wordt al blauw! En die wind komt met vlagen...
Vast wel! Anders een benzinepomp?quote:Op zondag 26 maart 2006 07:11 schreef Slappertje het volgende:
Mòòòòggûh![]()
Hebben die kerken/moskees trouwens ook peukenautomaten?
Daar lig ik nou echt niet wakker vanquote:Op zondag 26 maart 2006 07:11 schreef Slappertje het volgende:
Mòòòòggûh![]()
Hebben die kerken/moskees trouwens ook peukenautomaten?
En dan maar hopen dat die filiaalhouder zijn klok vannacht niet vergeten is vooruit te zettenquote:Op zondag 26 maart 2006 07:27 schreef Slappertje het volgende:
Zo 'ns kijken dan maar. Ik woon hartje centrum, maar dan net aan de kant waar geen benzinepomp of station zit, de Appie om de hoek gaat 9u pas open en ik loop nu al tegen het plafond van het nicotine gebrek![]()
Slappertje: Peukie?quote:Op zondag 26 maart 2006 07:47 schreef Slappertje het volgende:
Hehehehehe, heb net m'n buurtje een heerlijk begin van de dag gegeven en heb nu peukies![]()
Studentenhuis... gotta love 'emquote:Op zondag 26 maart 2006 07:51 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Slappertje: Peukie?
Buuf: Neucqen? OK!
..<4 minuten>.....
Slappertje: Peukie?
Buuf: Sure, pak aan en rook ze!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |