Zeker en vast, Belgen zijn fascinerend!quote:Op zondag 26 maart 2006 05:37 schreef Sebasser het volgende:
Awel Belgie is tof toch!
Beter dan die kaaskoppenquote:Op zondag 26 maart 2006 05:38 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Zeker en vast, Belgen zijn fascinerend!
Amai, ik ben in Alkmaar geboren hè, das d'n stad van AZ hè maar kaaskop schijnt een scheldwoord te zijn terwijl het gewoon de bijnaam van een inwoner van Alkmaar is...quote:
awel, ze zeggen het vaak over heel NLquote:Op zondag 26 maart 2006 05:44 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Amai, ik ben in Alkmaar geboren hè, das d'n stad van AZ hè maar kaaskop schijnt een scheldwoord te zijn terwijl het gewoon de bijnaam van een inwoner van Alkmaar is...
volgens mij is hier nog niks gezegd over domquote:Op zondag 26 maart 2006 05:48 schreef ilona-scuderia het volgende:
Laten we de Belgen nou niet over 1 kam scheren, er zijn ook slimme Belgen...
jah, professor barabas!quote:Op zondag 26 maart 2006 05:48 schreef ilona-scuderia het volgende:
Laten we de Belgen nou niet over 1 kam scheren, er zijn ook slimme Belgen...
Wie?quote:Op zondag 26 maart 2006 05:51 schreef ilona-scuderia het volgende:
Maar ze praten wel erg vaag nu...
suske & wiske, noob!quote:Op zondag 26 maart 2006 05:50 schreef Sebasser het volgende:
[..]
wtf van welk Tv serie is dat
ik ken die naam
Nee ok, maar de meeste Nederlanders vinden dat Belgen dom zijn en in de meeste gevallen klopt dat ook welquote:Op zondag 26 maart 2006 05:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
volgens mij is hier nog niks gezegd over dom
dan neem je ook meteen het extreemste progamma dat in vergelijking staat met 'onze' tokkie's !quote:Op zondag 26 maart 2006 05:53 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Nee ok, maar de meeste Nederlanders vinden dat Belgen dom zijn en in de meeste gevallen klopt dat ook wel(kijk naar de Pfaffs)
Maar jullie journaal is wel beter dan het onze...
Spam die link niet !quote:Op zondag 26 maart 2006 05:55 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
http://bb.belbone.be/livestreaming/mix_high.php
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |