Ja, nogal. Misschien dat ik hem vanavond zie, ben benieuwd of hij heeft gewonnen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 08:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hij ziet er inderdaad uit als mike tyson.
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:25 schreef static het volgende:
Ja, nogal. Misschien dat ik hem vanavond zie, ben benieuwd of hij heeft gewonnen.
Er was stel Marokkaanse vrouwen gisteren in de Ynot, dat was ook een erg prettig uitzicht.
neuksequote:Op zondag 7 mei 2006 01:26 schreef static het volgende:
Ik ga weer naar de Ynot, de vrouwen op de VIP bevallen me heel goed.
Nou static, dat bordje betekende dus 'niet roken'quote:-- Explosion reported near oil pipeline on outskirts of Lagos, Nigeria, the Nigerian Red Cross tells CNN. There are conflicting reports on casualties.
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:15 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Nou static, dat bordje betekende dus 'niet roken'.
Jaja, heb foto's van die explosie. Nou ja, de rookwolken dan. Zijn er maar twee gelukt.quote:
je post een foto van een lekkere negerin en ik ben er weer hoorquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:27 schreef static het volgende:
Speciaal voor laffer.
[afbeelding]
Waar is die flapdrol eigenlijk?
voor sommige negerinnen aldaar zal dat best wel laag zijnquote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:02 schreef static het volgende:
De mode - and now for something completely different- hier is om je stropdas ongeveer ter hoogte van je tepels te dragen. Geen gezicht.
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:05 schreef laffer het volgende:
[..]
voor sommige negerinnen aldaar zal dat best wel laag zijn![]()
Ach, het is weer eens wat anders dan hem als een mislukte Rambo om je hoofd knopenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:02 schreef static het volgende:
De mode - and now for something completely different- hier is om je stropdas ongeveer ter hoogte van je tepels te dragen. Geen gezicht.
Hoe lang is 'even' en wanneer in welke kroegquote:
Oh, je zit hier dus wel evenquote:Op zondag 14 mei 2006 21:27 schreef static het volgende:
Vier juni vlieg ik waarschijnlijk terug; moet nog boeken.
En wanneer in welke kroeg bespreken we nog wel.
ideetje?quote:Op zondag 14 mei 2006 21:27 schreef static het volgende:
En wanneer in welke kroeg bespreken we nog wel.
quote:Op maandag 15 mei 2006 00:36 schreef static het volgende:
Alleen als jouw suggestie er daadwerkelijk is.
*ril*quote:Op zondag 14 mei 2006 23:37 schreef laffer het volgende:
[..]
ideetje?
ONZ Baggermeet / Amsterdam deeltje
lijkt me wel leuk![]()
*ril* was genoeg. Als samenvatting voor static, zeg maarquote:Op maandag 15 mei 2006 12:21 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ken er bijna niemand en dat is nog niet zo erg op zich, maar ik wíl er ook bijna niemand van kennen.
ook goedquote:Op maandag 15 mei 2006 09:37 schreef static het volgende:
Zullen we eerst zaterdag een bierje bij mij doen? Moet weer helemaal wennen denk ik.
Indeed.quote:Op maandag 15 mei 2006 17:17 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
*ril* was genoeg. Als samenvatting voor static, zeg maar.
Ik ben er nog steeds niet achter wanneer ik nou wél terug kan. Eigenlijk dacht ik aanstaande vrijdag, maar dat loopt ook weer gevaar.quote:
we zien wel, als je zekerheid hebt over de datum kunnen we wat plannenquote:Op maandag 15 mei 2006 23:52 schreef static het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds niet achter wanneer ik nou wél terug kan. Eigenlijk dacht ik aanstaande vrijdag, maar dat loopt ook weer gevaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |