De dag van de arbeid. En juist die dag wordt er niet gewerktquote:Op maandag 1 mei 2006 00:42 schreef static het volgende:
Nope.
Doen we wel eens in de kroeg ofzo.
Ben blij dat ik om een wake-up call vroeg voor morgenochtend; het blijkt een feestdag te zijn.
Dat is gelukt.quote:
Waarom maken operators er altijd een zooi van als ik er achteraan moet gaan?quote:Op maandag 1 mei 2006 09:06 schreef static het volgende:
En ik ben gewoon om 07:00 gewekt om te werken, vrije dagen bestaan niet voor contractors..
Files in Lagos? Die bestaan niet.quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:11 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Goh, ze kennen daar zelfs files zo te zien.
Jammer, dat mag dus niet van de security. Veel te grote mensenmassa.quote:Op zaterdag 29 april 2006 03:28 schreef static het volgende:
De uitsmijter van de Ynot is een van de sterkste mensen in Nigeria en ook een vriendje van me.
Heb van hem backstage passes gekregen om zijn titel te verdedigen op 6 mei in het National Stadium van Lagos.
doe maar!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:10 schreef static het volgende:
Zal zo een foto plaatsen van ons, eerst mijzelf even zwartbalken.
doet u maarquote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:10 schreef static het volgende:
Zal zo een foto plaatsen van ons, eerst mijzelf even zwartbalken.
nou en?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:32 schreef static het volgende:
hij is erg onduidelijk, maar goed.
musquote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nou en?
beter dan een dooie muts...
hij ziet er inderdaad uit als mike tyson.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 01:07 schreef static het volgende:
[afbeelding]
Het is een klein opdondertje, maar onder dat shirt zit me toch een partij spieren waarvan je denkt 'dat moet wel een enge ziekte geweest zijn'.
Vre-se-lijk aardige vent overigens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |