Nee, schiet niet op, en welk andere?quote:Op zondag 26 maart 2006 00:23 schreef Bupatih het volgende:
Mlk, schiet het al op met die videoclip en dat andere beloofde nummer?
quote:Op zondag 26 maart 2006 00:24 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Jah! Kutmuziek, kutgitaren, kutterige lange haren types.
quote:Op zondag 26 maart 2006 00:24 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Kuthippie.quote:Op zondag 26 maart 2006 00:24 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Ik luister nog liever naar van die happy gothic rotzooi!quote:Op zondag 26 maart 2006 00:26 schreef Snakey het volgende:
[..]
Kuthippie.![]()
Je zou je eigenste moeder nog geeneens waarderen wanneer ze je ontbijt op bed brengt.![]()
Ja maar jou topic gaat zo dichtquote:Op zondag 26 maart 2006 00:27 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Ik luister nog liever naar van die happy gothic rotzooi!
Schiet op dan.quote:Op zondag 26 maart 2006 00:24 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Nee, schiet niet op, en welk andere?![]()
Cultuurbarbaar.quote:Op zondag 26 maart 2006 00:27 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Ik luister nog liever naar van die happy gothic rotzooi!
Je PIquote:Op zondag 26 maart 2006 00:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
Cultuurbarbaar.![]()
Ik begrijp echt niet waarom mensen nog steeds belasting betalen om jouw fucking te scholen. Je begrijpt van de kont de reet nog geeneens.
![]()
Ik word niet meer geschoold.quote:Op zondag 26 maart 2006 00:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
Cultuurbarbaar.![]()
Ik begrijp echt niet waarom mensen nog steeds belasting betalen om jouw fucking te scholen. Je begrijpt van de kont de reet nog geeneens.
![]()
GOM ... Geen Onderwijs Mogelijk?quote:Op zondag 26 maart 2006 00:35 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Ik word niet meer geschoold.
Alcoholprobleem.quote:Op zondag 26 maart 2006 00:35 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
GOM ... Geen Onderwijs Mogelijk?
Dan wordt het tijd dat je je ook niet meer zo gedraagt.quote:Op zondag 26 maart 2006 00:35 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Of ITOquote:Op zondag 26 maart 2006 00:35 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
GOM ... Geen Onderwijs Mogelijk?
Rock, hardrock, punk, jazz, klassiek, hardcore.quote:Op zondag 26 maart 2006 00:36 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd dat je je ook niet meer zo gedraagt.![]()
quote:Op zondag 26 maart 2006 00:38 schreef B-Fifty-Two het volgende:
klein klein kleutertje , wat doe je in mijn hof !![]()
gospelquote:Op zondag 26 maart 2006 00:39 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Rock, hardrock, punk, jazz, klassiek, hardcore.
Ik heb wel wat beters te doen.quote:Op zondag 26 maart 2006 00:37 schreef Bupatih het volgende:
Ga liedjes inzingen, schoolloze.
www.watbenjedan.tkquote:Op zondag 26 maart 2006 00:35 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Kut-project!quote:Op zondag 26 maart 2006 00:41 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Ik heb wel wat beters te doen.
Muziek in het algemeen.quote:Op zondag 26 maart 2006 00:39 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Rock, hardrock, punk, jazz, klassiek, hardcore.
Ik wacht weet je.quote:Op zondag 26 maart 2006 00:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kut-project!Die is ook maar ontstaan vanwege iets wat onderdeel moest worden van NewbieNewest!
Rond 1900 kwam de gitaar erbij.quote:Op zondag 26 maart 2006 00:43 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
En toch begon het allemaal met die negers.Kutgetrommel.
Waarom, lamzak?quote:
Twee?quote:Op zondag 26 maart 2006 00:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarom, lamzak?
Ik heb al honderdduizend teksten geschreven! Ik heb voor Newbie zelfs twee nieuwe coupletten geschreven! Mijn taak zit erop.
Jij moet ze nu nog inzingen!
Lamzak.quote:Op zondag 26 maart 2006 00:50 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Ik ben een ramp in zoeken.Waar moet ik beginnen?
HD-craches. Sorrie.quote:Op zondag 26 maart 2006 00:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Lamzak.Ik mail je morgen het zaakje wel.
Houd je toevallig geen MSN-history bij? Daar moet het ook instaan...
Dan mail ik het morgen wel. Of een andere keer. Als ik het niet vergeet.quote:
Hou ik je aan.quote:Op zondag 26 maart 2006 00:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan mail ik het morgen wel. Of een andere keer. Als ik het niet vergeet.
Misschien heb ik je die tweede niet gegeven, omdat ik hem zo slecht vond.quote:Op zondag 26 maart 2006 00:58 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Hou ik je aan.Ik kan me maar éen herinneren.
En die mlk-intro dan?quote:Op zondag 26 maart 2006 01:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Misschien heb ik je die tweede niet gegeven, omdat ik hem zo slecht vond.
quote:
Jah, pass mij die wav dan.quote:Op zondag 26 maart 2006 01:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Ja, maar...dat moest ík van jou inspreken, toch?
En die intro heb ik al wel geschreven!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |