ah, daar is golfert alquote:Op zondag 2 april 2006 22:51 schreef golfer het volgende:
[..]
We komen meestal langzaam wat later op gang.![]()
heb je geen citroentje met suiker??quote:Op zondag 2 april 2006 22:54 schreef Bluezz het volgende:
Iedereen nog een advocaatje en dan gaan jullie toch echt naar bed toe heur
[afbeelding]
hier gaat opa laffer eens lekker voor zittenquote:
en dat was golfertquote:
het was weer een even datum: 2-4, dus ik mocht weer een keer.quote:Op zondag 2 april 2006 23:39 schreef laffer het volgende:
en dat was golfert![]()
maar hij is natuurlijk aan het neuken, het is begin april in een even jaar dus hij kan weer![]()
laat arcee het maar niet horen, daar raakt ie helemaal van slag vanquote:Op zondag 2 april 2006 23:47 schreef golfer het volgende:
[..]
het was weer een even datum: 2-4, dus ik mocht weer een keer.
quote:Op maandag 3 april 2006 00:20 schreef golfer het volgende:
Welke demente heeft de sleutel van mijn kuisheidsgordel nou weer ingepikt en meegenomen naar zijn of haar kamer?
Jij misschienquote:Op maandag 3 april 2006 00:20 schreef golfer het volgende:
Welke demente heeft de sleutel van mijn kuisheidsgordel nou weer ingepikt en meegenomen naar zijn of haar kamer?
Het is ook wel mooi geweest en het bloedt allemaal een beetje dood, dus prima toch?quote:Op maandag 3 april 2006 23:14 schreef laffer het volgende:
nog een paar dagen, dan wordt dit sub-forum in de archieven begraven![]()
mijn idee, ik vond het echt heel erg leuk.....quote:Op maandag 3 april 2006 23:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is ook wel mooi geweest en het bloedt allemaal een beetje dood, dus prima toch?
de sfeer hier is gewoon perfect, daar kunnen ze in de andere sub-fora nog een puntje aan zuigenquote:Op maandag 3 april 2006 23:49 schreef mazaru het volgende:
Jammer dat het weg gaat, maar ik geloof ook dat we alles wel zo'n beetje gehad hebben.
Maar toch zonde eigenlijk, hier hangt een veel leuker sfeertje dan in de andere sub-fora.![]()
Is dat nu al een maand? Jemig....quote:
Als je wilt kan ik daar nog wel wat verandering in aanbrengen, hoor, kale pisnicht!.quote:Op maandag 3 april 2006 23:53 schreef laffer het volgende:
de sfeer hier is gewoon perfect, daar kunnen ze in de andere sub-fora nog een puntje aan zuigen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |