Ik heb een brief in hun bus gegooid dat ze die kussens op moeten ruimen en dat ik anders de woningbouwvereniging inschakel.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:52 schreef martinlutherking het volgende:
Is bij mij in de flat ook eens voorgekomen. Door mensen is de politie gebeld. De jongetjes moesten van de politiemeneren de bank weer 8 hoog terugbrengen, en een dikke boete. Doe ook!
Inderdaad. Ik kreeg afgelopen woensdag een brief van de woningbouw. Dat het trappenhuis, de voordeur en de brievenbussen niet schoon worden gehouden. De huurder moeten dat onderling met elkaar regelen, anders een boete van 100 euro per woning. Belachelijk, iedereen moet gewoon zijn zooi opruimen. Daar wil ik ook niet voor opdraaien of laste van hebben.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:54 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik heb een brief in hun bus gegooid dat ze die kussens op moeten ruimen en dat ik anders de woningbouwvereniging inschakel.
Het is laf maar goed, ik wil die zooi gewoon niet om me heen en ik heb ook geen zin in ruzie. Oprotten met die zooi, ik ga ook netjes naar de stort met mijn spullen.
Ze lopen er al twee weken iedere dag langs, die kussens liggen in de hal waar ze doorheen moeten.
Droegen ze hoofddoeken?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:56 schreef marcb1974 het volgende:
En dat is niet binnen een paar uur weggehaald? Kan me nog herinneren dat mijn grof vuil binnen 45 minuten grotendeels weg was door de diverse 'verzamelaars'.
mannen hoeven geen hoofddoeken te dragenquote:
Dan zal het vast een hele grote bank zijn. Of een bank met heel veel kussens, kan ookquote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:51 schreef Conflict het volgende:
Van 3 hoog.
En ze hebben die bank gewoon in een hoek geflikkerd bij de containers. Paar jochies lopen met de kussens door de flat en nu liggen er al twee weken lang overal in de flat kussens van die bank
En nu heb ik hun huisnummer op die kutkussens geschreven met een dikke stift en een toffe brief in hun bus gegooid! Dat zal ze leren!![]()
Taumentick.quote:Op zondag 26 maart 2006 00:03 schreef Afwasborsteldetweede het volgende:
[..]
Dan zal het vast een hele grote bank zijn. Of een bank met heel veel kussens, kan ook![]()
Er bestaan banken met losse kussens wijsneus.quote:Op zondag 26 maart 2006 00:03 schreef Afwasborsteldetweede het volgende:
[..]
Dan zal het vast een hele grote bank zijn.
Hij dumpt zijn zooi in mijn omgeving, ik heb geen zin om er wat dan ook mee te maken te hebben, ik wil gewoon dat het opgeruimd wordt door hem. Ik vind het al goor genoeg in deze flat.quote:Op zondag 26 maart 2006 00:06 schreef TC03 het volgende:
Wel een beetje NSB actie maar ik denk niet dat ik je ga lynchen.
Goede actie. [14.gif]
quote:Op zondag 26 maart 2006 00:08 schreef Conflict het volgende:
[..]
Hij dumpt zijn zooi in mijn omgeving, ik heb geen zin om er wat dan ook mee te maken te hebben, ik wil gewoon dat het opgeruimd wordt door hem. Ik vind het al goor genoeg in deze flat.
Ik zei toch ook 'Goede actie [14.gif]'.quote:Op zondag 26 maart 2006 00:08 schreef Conflict het volgende:
[..]
Hij dumpt zijn zooi in mijn omgeving, ik heb geen zin om er wat dan ook mee te maken te hebben, ik wil gewoon dat het opgeruimd wordt door hem. Ik vind het al goor genoeg in deze flat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |