Ik heb net even mijn eettafel geboendquote:Op maandag 27 maart 2006 20:39 schreef SNArky het volgende:
Op zich is het wel fijn dat de tentamenweek eraan komt, er moest NODIG weer gestofzuigd worden op mijn kamer.
...en heeeel mn bureau opgeruimdquote:Op maandag 27 maart 2006 20:14 schreef ethiraseth het volgende:
Mijn badkamer is opeens wel te schoon nu ik tentamenweek heb.![]()
tót het derde jaar was ik geen SOG'er. Nu helaas welquote:Op maandag 27 maart 2006 19:07 schreef Etcetera het volgende:
@viking: wat moet jij in dit topicjij bent geen echte SOG'er, ik wel
ik moet me bezig houden met javascript, had het perfecte script gevonden op internet maar toen bedacht ik me dat het fraude zou zijn....
dus nu zweef ik heen en weer tussen fok en javascriptpagina's en dreamweaver.
Mijn ramen zijn gezeemdquote:Op maandag 27 maart 2006 20:14 schreef ethiraseth het volgende:
Mijn badkamer is opeens wel te schoon nu ik tentamenweek heb.![]()
ik ben een ex-RuGgerquote:Op maandag 27 maart 2006 22:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
tót het derde jaar was ik geen SOG'er. Nu helaas welEn jij komt ook in topics waar je niet hoort (RuG-topic), dus mag ik dat ook
Signs?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
gisteren wilde ik een reader doorlezen, maar er was een kutfilm op.
Die ik uiteraard gezien heb![]()
die komt vanavond pas.quote:
Jaquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:13 schreef Beroepsgokker het volgende:
Ja wie gaat er dan ook weg uit het mooie Groningen, dan vraag je er ook om hoor.
Ben je gaan samenwonen?
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:14 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Jazo van "Dat tweede semester ga ik nog wel heen en weer"
Nice thinking.
Op zich lukt het wel alleen ik ben nu gewoon echt Klassiek aan het SOGgen.
Bleuh.
heb ik nog m'n laptop niet uitgedaan
![]()
Ow, het soggen heeft weinig met de afstand te maken hoorquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]ja dat wilde ik volgend jaar ook gaan doen. In Groningen blijven wonen, master in Amsterdam
Had al zo'n vermoeden dat het wel eens fout zou kunnen gaan lopen. En nu lees ik jouw post, is mijn vermoeden bevestigdIk blijf mooi in Groningen
Kon je dat niet achterwege laten. Nu is het gebeurd met mijn tentamen morgenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
die komt vanavond pas.
En dat is geen kutfilm. Alleen die alien is kut
Om 6.30 van huis.. waarheenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:52 schreef klnvntrbyt het volgende:
Aangezien ik vannacht om 4.00 al wakker was, ben ik om 6.30 van huis gegaan... En heb ik toch wel mooi even kunnen leren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |