Ik de week erop.quote:Op zondag 26 maart 2006 20:52 schreef Quinazoline het volgende:Wat een hoop studeren, sog'en en dat soort topics trouwens op dit moment. Zou studerend Nederland komende week tentamens hebben ofzo?
hzoquote:Op zondag 26 maart 2006 21:31 schreef MrBean het volgende:
Ik heb dit gedroomd.
Dat Viking84 dit zou posten.
quote:Bij het vertonen van studieontwijkend gedrag houdt men zich bezig met een zogeheten SOA (studieontwijkende activiteit).
Da's ook mijn motivatie!quote:Op zondag 26 maart 2006 21:12 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Ik heb over twee weken proefwerkweek (iets lager en vast rustiger dan tentamenweek), maar ik moet nu al beginnen omdat ik het weekend voor de pwweek wil gaan klimmen in de Ith (Duitsland)...
Ik heb er op zich wel zin in, alleen hoofdpijn en slaap. Ik kan me niet concentreren.quote:Op maandag 27 maart 2006 03:35 schreef Pony-Lover het volgende:
ik moet ook studeren maar ik heb helemaal geen zin.
quote:Op maandag 27 maart 2006 01:21 schreef Singa het volgende:
soggen (ov.ww.)
1 studieontwijkend gedrag plegen => andere bezigheden ontplooien dan ten gunste zijnde van de studie: meestal resulterend in het behalen van een lagere score voor het studieontwijkte toetsmoment
Uiteraard is studieontwijken net als stofzuigen een zwak werkwoord.
quote:Op maandag 27 maart 2006 08:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]ik checkte van Dale of 'ie er echt in stond
Dat is ook een goed idee ja. Iquote:Op zondag 26 maart 2006 20:18 schreef Litso het volgende:
Wat ook heel goed werkt is elk kwartier in een zinnetje opschrijven wat je het afgelopen kwartier hebt gedaan. Na twee uur SOG'en ga je je kapot schamen voor dat lijstje en ga je snel aan de slag
In de UB loop ik altijd "per ongeluk" naar buiten en dan "per ongeluk" de boekenzaak in om "per ongeluk" daar door de boeken te bladeren terwijl ik vervolgens "per ongeluk" in de openbare bieb beland daar "per ongeluk" ga lezen en merk dat het al half 5 is.quote:Op zondag 26 maart 2006 03:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ben de ultieme SOGkoning. Ik kan NIET leren thuis. Zelfs wanneer ik alle druk op m'n schouders heb kan misschien 5 minuten op de bank leren voordat ik denk 'wat zou nol van teleshopping vandaag in z'n shop hebben' of 'misschien heeft er iemand gereageerd in het topic over het saaiste soort van kamerplant'. Daarom sluit ik mezelf inmiddels zo vaak als mogelijk op in de filosofiebibliotheek (even doorlopen bij de OMHP). Het is daar zo rustig en saai dat ik onmogelijk afgeleid kan worden, en zodoende doe ik alsnog iets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |