Wat zeg ik nou net?quote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat zeg ik nou net?
En dat suffe kutplaatje is te groot
Je bent uitgenodigd om er iets beters van te bakken hoor, heeft Godjongen vanmiddag nog gezegdquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
die boodschap kwam niet over, nu weer die bagger OP
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ja hoor, dan ga ik eerst mijn kibbeling even nuttigen!
ik heb de op op de wiki-pagina al aangepastquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Je bent uitgenodigd om er iets beters van te bakken hoor, heeft Godjongen vanmiddag nog gezegd.
Moeten we het weer allemaal zelf doen. KUT crew. lammer KUT tekkelsquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Je bent uitgenodigd om er iets beters van te bakken hoor, heeft Godjongen vanmiddag nog gezegd.
ik heb em al gewijzigdquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moeten we het weer allemaal zelf doen. KUT crew. lammer KUT tekkels
ik vond 'momentje...' al beterquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, maar van iets waardeloos is moeilijk iets leuks te makenquote:
ik heb alleen maar het eerste plaatje verwijderdquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, maar van iets waardeloos is moeilijk iets leuks te maken.
Vetquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:47 schreef es70 het volgende:
Zo dan....
Ook dit is niet mijn plaatje, en bij mij doet 'ie niet moeilijk...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vetnou dat plaatje nog ff resizen naar 550 breed, dit geweldige mongolenforum is nog niet gewend aan hogere dan VGA-resoluties
Als het topic weg is is 'ie ook weg, ik heb geen verstand van wikidingesenquote:
We doen het ervoorquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Ook dit is niet mijn plaatje, en bij mij doet 'ie niet moeilijk...
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:50 schreef qu63 het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Lounge
wiki ook aangepast
quote:
En een es OP, het kan niet op vandaagquote:
ik merk 't alleen maar op, niets meerquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Eerst in het feedbacktopic kijken voor je begint te mekken. Ik had het zelf ook al gezien
.
Nee, ik kijk noooit TV. behalve als er schaatsen is of voetbal.quote:
Tandpasta en bier lijkt me op de een of andere manier geen fijne combinatiequote:
toch is tandpasta en sinaasappelsap nog aanzienlijk smerigerquote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Tandpasta en bier lijkt me op de een of andere manier geen fijne combinatie.
is een hele goeie filmquote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, ik kijk noooit TV. behalve als er schaatsen is of voetbal.
Ieuw, da's ook behoorlijk goor iddquote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
toch is tandpasta en sinaasappelsap nog aanzienlijk smeriger
Wel de wekker zetten om de klok een uur vooruit te zetten hèquote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:28 schreef D.Rose het volgende:
nog een kop thee, en dan zo maar richting bed
ga jij dat doen?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Wel de wekker zetten om de klok een uur vooruit te zetten hè.
ik doe het stiekem dadelijk alquote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Wel de wekker zetten om de klok een uur vooruit te zetten hè.
ik vanmiddag nogquote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:36 schreef marcb1974 het volgende:
Dat hebben wij nou nooit, iemand die met zijn auto naar binnen rijdt
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:36 schreef marcb1974 het volgende:
Dat hebben wij nou nooit, iemand die met zijn auto naar binnen rijdt
Een lastige patient is met zijn auto het ziekenhuis in Hardenberg ingereden. Wij gooien ze er alleen uit, met de auto terugkomen doen ze nou nooitquote:
morgenochtend niet vergeten dat je de klok al verzet hebt hequote:
woon jij daar?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een lastige patient is met zijn auto het ziekenhuis in Hardenberg ingereden. Wij gooien ze er alleen uit, met de auto terugkomen doen ze nou nooit![]()
*er even over na gaat denkenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:40 schreef qu63 het volgende:
[..]
morgenochtend niet vergeten dat je de klok al verzet hebt he
Nee, maar ik werk ook in een ziekenhuis, een ander dusquote:
het heeft er dus geen fuck mee te makenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, maar ik werk ook in een ziekenhuis, een ander dus
Nee, maar dat hebben wij nooit. Wel andere spanning en sensatiequote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:45 schreef qu63 het volgende:
[..]
het heeft er dus geen fuck mee te maken
welk ziekenhuis in Rotterdam?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, maar dat hebben wij nooit. Wel andere spanning en sensatie![]()
Franciscusquote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
welk ziekenhuis in Rotterdam?
ik ben er bij een ooit geweest geloof ik
daar ben ik geloof ik 1x geweest om 1 uur 's nachts tijdens het WK-honkbalquote:
kan zomaar ja, is in die tijd een hele stroom bezoekers langs geweestquote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:56 schreef qu63 het volgende:
[..]
daar ben ik geloof ik 1x geweest om 1 uur 's nachts tijdens het WK-honkbal
ik ben niet verder gekomen dan de wachtruimte voor de baliequote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
kan zomaar ja, is in die tijd een hele stroom bezoekers langs geweest
Doe je niet goed danquote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:59 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik ben niet verder gekomen dan de wachtruimte voor de balie
ik heb tenminste het Nederlands team nog in de herhaling gekekenquote:
Das weer beter dan op die stoeltjes waar je al snel pijn van in je reet krijgt te zitten jaquote:Op zondag 26 maart 2006 00:05 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb tenminste het Nederlands team nog in de herhaling gekeken
gewoon gestaan daar binnenquote:Op zondag 26 maart 2006 00:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das weer beter dan op die stoeltjes waar je al snel pijn van in je reet krijgt te zitten ja
Hoezo illegaal? Daar vroegen ze toch omquote:Op zondag 26 maart 2006 00:16 schreef qu63 het volgende:
[..]
gewoon gestaan daar binnen
en heel vaak illegaal geparkeerd
ach, zo'n mooie nieuwe Honda kanbes tvoor de deur staan om half 2 's nachts vond ikquote:Op zondag 26 maart 2006 00:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo illegaal? Daar vroegen ze toch om
Alleen kan het niet meer tegenwoordig. Erger nog. Een deel van de medewerkers mag niet eens meer op het terrein parkeren zo druk is het.
en om half 2 is het daar echt niet drukquote:Op zondag 26 maart 2006 00:23 schreef marcb1974 het volgende:
Yep, als ie weg moet hoor je dat snel genoeg hoor
toen iig nietquote:Op zondag 26 maart 2006 00:25 schreef marcb1974 het volgende:
Dat varieerd hoor
Dan vonden ze het vast heel aardig van je op dat momentquote:
nietquote:Op zondag 26 maart 2006 00:49 schreef MissHobje het volgende:
Hee jij bent snel![]()
Nee tis echt nacht hoor ...
Toevalquote:Op zondag 26 maart 2006 00:49 schreef MissHobje het volgende:
Hee jij bent snel![]()
Nee tis echt nacht hoor ...
sexquote:Op zondag 26 maart 2006 00:52 schreef MissHobje het volgende:
[..]
OI![]()
Zeg.. hebben we nog een leuk onderwerp hier.. of niet
Zoals het er nu uitziet zal ik op dat tijdstip ook nog wel wakker zijnquote:
Ik had eerst keurig netjes de oude neergezetquote:
Moet ik een slaapliedje zingen voor jequote:Op zondag 26 maart 2006 01:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Zoals het er nu uitziet zal ik op dat tijdstip ook nog wel wakker zijn.
Hoe goed kan je zingenquote:Op zondag 26 maart 2006 01:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet ik een slaapliedje zingen voor je![]()
Okok,quote:Op zondag 26 maart 2006 01:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoe goed kan je zingen. Ik wil namelijk OOIT nog wel een keer slapen...
quote:Op zondag 26 maart 2006 01:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Okok,
*zet een bandje op en playbacked
Trustequote:Op zondag 26 maart 2006 01:13 schreef es70 het volgende:
[..]
Volgens mij werkt het
.
Ik ga weer eens tegen het blote lijf van mijn wederhelft aankruipen.
Nee ben er hoorquote:Op zondag 26 maart 2006 01:32 schreef marcb1974 het volgende:
Iedereen al weg? Of niemand wat leuks te vertellen?
En daar wordt je stiller van jaquote:Op zondag 26 maart 2006 01:35 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nee ben er hoor![]()
ben niet zo spraakzaam op moment![]()
de wijn enzo
Half twaalf ging bij mij de telefoon, en ik leg net neer. Dus vandaar dat ik nog wakker benquote:
Ach, soms is het nodig even lekker bij te kleppen!quote:Op zondag 26 maart 2006 06:46 schreef Jaguarized het volgende:
Volgens mij ben je wel iemand van de lange gesprekken.Ik wacht btw nog op je eisenpakket.
Toch iemand die van me wakker ligtquote:Op zondag 26 maart 2006 06:49 schreef Jaguarized het volgende:
Ja joh. Ik kon er al moeilijk van slapen vannacht.
Diep bruine ogen vind ik erg opwindend, maar ook ogen met ondeugende twinkelsquote:Op zondag 26 maart 2006 07:07 schreef Jaguarized het volgende:
Uiterlijke eisen en meer innerlijke eisen heb je niet dan die twee?
Ik ben zeer benieuwd!quote:Op zondag 26 maart 2006 07:16 schreef Jaguarized het volgende:
Aha. Ik zal eens kijken of ik een foto heb van mijn ogen.
Mwoah dit is een blikje makreel opentrekken, graten verwijderen en op brood mikken.quote:Op zondag 26 maart 2006 07:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Als je kan koken, scoor je ook hoog bij mij
Noah.. Laat dan maarquote:Op zondag 26 maart 2006 07:44 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mwoah dit is een blikje makreel opentrekken, graten verwijderen en op brood mikken.
Verwacht er niet teveel van.quote:
Op een paar kleine gaatjes in het dak (als het stortregent en het waait ook nog eens, dan wordt het plafond nat) is alles wel af nu. Gelukkig maar.. eindelijk heb ik op de veranda kunnen zitten om een boek te lezenquote:Op zondag 26 maart 2006 10:45 schreef Jaguarized het volgende:
Pindah
Kaartje zal je wel krijgen als je in juni weer die kant op gaat.
Hoe staat het met het huis inmiddels?
Gelukig hebben de etnische minderheden goed werk afgeleverd dus.quote:Op zondag 26 maart 2006 10:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Op een paar kleine gaatjes in het dak (als het stortregent en het waait ook nog eens, dan wordt het plafond nat) is alles wel af nu. Gelukkig maar.. eindelijk heb ik op de veranda kunnen zitten om een boek te lezen![]()
Nee, het was de Javaansche arbeidersklasse dit maal. Snel gaat het niet, maar het is dan ook zo warm dat ik dat niet van ze durf te verlangen.quote:Op zondag 26 maart 2006 10:48 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Gelukig hebben de etnische minderheden goed werk afgeleverd dus.
En nu in juni weer die kant op?quote:Op zondag 26 maart 2006 10:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nee, het was de Javaansche arbeidersklasse dit maal. Snel gaat het niet, maar het is dan ook zo warm dat ik dat niet van ze durf te verlangen.![]()
Het ticket is geboekt. Gisteren op het vliegveld mijn kennis nog lief aangekeken of ze ook dan weer voor mij een doorreis wil boeken. Dus dat komt wel goed.quote:
ja, voor zover dat mogelijk is naar Indonesië, ik moet er na 6 maanden wellicht uit, maar dat kan binnen 8 uur gedaan zijn, ochtend eruit, visum halen in Singapore, middag/avond weer terug.quote:Op zondag 26 maart 2006 10:59 schreef Jaguarized het volgende:
Enkeltje?
Ah ja dat ken ik. Dat had iemand in TRV ook. Zat in BsAs en ging even naar Uruguay op vakantie om het visum te verlengen.quote:Op zondag 26 maart 2006 11:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, voor zover dat mogelijk is naar Indonesië, ik moet er na 6 maanden wellicht uit, maar dat kan binnen 8 uur gedaan zijn, ochtend eruit, visum halen in Singapore, middag/avond weer terug.
Ja, dat kan dus prima. Regels zijn er om gebogen te worden, en dit is een zinloze die op een vrij goedkope manier (rond de 150 euro incl tickets en 'visum service') te 'omzeilen' is. Terug naar Nederland zou ook kunnen, kost alleen 1200 euro, inclusief alle andere kosten die je hier nog zou hebben gedurende 3-4 weken verblijf. Dan weet ik wel waarvoor ik ga kiezen denk ik.quote:Op zondag 26 maart 2006 11:03 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah ja dat ken ik. Dat had iemand in TRV ook. Zat in BsAs en ging even naar Uruguay op vakantie om het visum te verlengen.
Blikje?quote:Op zondag 26 maart 2006 11:04 schreef indahnesia.com het volgende:
ik heb trouwens een volle koffer mee teruggenomen. Ik heb grote bamboe-kaarsen gekocht, een stuk steen (boeddha-hoofd) voor mijn zusje en nog wat snacks.. Toch meteen weer 22 kilo he.. maar goed, de volgende keer nemen ze het maar lekker zelf mee..
Idd.quote:Op zondag 26 maart 2006 11:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ja, dat kan dus prima. Regels zijn er om gebogen te worden, en dit is een zinloze die op een vrij goedkope manier (rond de 150 euro incl tickets en 'visum service') te 'omzeilen' is. Terug naar Nederland zou ook kunnen, kost alleen 1200 euro, inclusief alle andere kosten die je hier nog zou hebben gedurende 3-4 weken verblijf. Dan weet ik wel waarvoor ik ga kiezen denk ik.
Geen blikje, wel flesje. Ik ben een paar dingen vergeten mee te nemen uit mijn koelkast. Je blikje, verse gesneden meloen en vers gekookte eitjes...quote:
wat heb je gisteren geboekt?>quote:Op zondag 26 maart 2006 11:08 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Idd.Ik heb ook geboekt gister, na lang wachten.
Flesje is ook puik!quote:Op zondag 26 maart 2006 11:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Geen blikje, wel flesje. Ik ben een paar dingen vergeten mee te nemen uit mijn koelkast. Je blikje, verse gesneden meloen en vers gekookte eitjes...![]()
Retourtje Sydney.quote:
en horen gillenquote:Op zondag 26 maart 2006 11:29 schreef Jaguarized het volgende:
Had ik al verteld dat ik vrijdag 7 april ga bungyjumpen van de Auckland Harbour Bridge? Dit kost 69 dollar en is 16 dollar goedkoper dan de normale prijs. Dit is een speciale trip voor AUT studenten. Ik had er van gehoord in het begin van het semester toen Beyond Travel aankondigde dat ze dit gingen organiseren. Samen met de Finnen Juha, Ossi en Tuomas gaan we op 7 april dus 43 meter naar beneden springen. Ik heb een mailtje gestuurd naar Kenneth Holt van het ISC met de vraag of hij een mailtje kan sturen naar alle study abroad en exchange students zodat we meer mensen bij elkaar krijgen. Meer mensen = meer vreugd! En het is natuurlijk leuk om iedereen van de brug af te zien springen.
das idd niet duur!quote:Op zondag 26 maart 2006 11:36 schreef Jaguarized het volgende:
Dat ook ja maar ik denk dat ik dat ook wel ga doen aangezien ik nog nooit eerder heb gebungyjumpt.Het is echt retegoedkoop trouwens, 69 dollar = 35 euro.
De wisselkoers gaat ook lekker naar beneden overigens. 1 NZD = 0.508363 EUR.
quote:Op zondag 26 maart 2006 10:43 schreef indahnesia.com het volgende:
ik heb het wissel-uurtje doorgebracht in het vliegtuig, met als resultaat dat de captain de verkeerde tijd doorgaf aan de passagiers doen we gingen landen op Schiphol.
En goedemorgen Nederland! Ik ben er weer!
Dat dacht ik.quote:
degene die nachtdienst hebbenquote:Op zondag 26 maart 2006 11:42 schreef Glacier het volgende:
Enne qu: wie mist dat uurtje nou nietBij de overgang naar wintertijd zijn er gek genoeg minder klagers
Goedemorgen !quote:Op zondag 26 maart 2006 11:47 schreef Sjowhan het volgende:
Goedemorgen !
quote:Op zondag 26 maart 2006 11:47 schreef Sjowhan het volgende:
Goedemorgen !
En dan een lekkere anak perempuan achterop?quote:Op zondag 26 maart 2006 11:49 schreef indahnesia.com het volgende:
dat bungee-jumpen had ik nog niet gehoord nee.. lijkt me werkelijk helemaal niets.. maar goed, ik waag me dan ook liever op de moter in het Indonesische verkeer. Zo heeft iedereen een tik denk ik.
Eej Es, ook wakker kunnen worden?quote:
Voor jou misschien wel, voor mij is het gewoon lekkerquote:
Dat ging een stuk makkelijker dan in slaap komenquote:
ik heb nooit problemen om in slaap te komen eigenlijk. Vriendin vind het ook niet tof, maar kan er niets aan doenquote:Op zondag 26 maart 2006 12:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat ging een stuk makkelijker dan in slaap komen.
Geen pilletje genomen?quote:Op zondag 26 maart 2006 12:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat ging een stuk makkelijker dan in slaap komen.
Ja, daaraan is totaal géén gebrek... damn.. lijkt wel of er steeds meer komen zeg. Wellicht neem ik nu gewoon meer de tijd om ervan te genieten en af en toe eens een babbeltje te maken. Ik heb er wel enkelen op de foto gezetquote:Op zondag 26 maart 2006 12:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En dan een lekkere anak perempuan achterop?
Ja, het viel even tegen voor me, maar vanachter glas red ik het wel voorlopigquote:Op zondag 26 maart 2006 12:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Voor jou misschien wel, voor mij is het gewoon lekker.
Er zijn hier ook gigantisch veel aziaten, tis net of ik in China rondloop ofzo.quote:Op zondag 26 maart 2006 12:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ja, daaraan is totaal géén gebrek... damn.. lijkt wel of er steeds meer komen zeg. Wellicht neem ik nu gewoon meer de tijd om ervan te genieten en af en toe eens een babbeltje te maken. Ik heb er wel enkelen op de foto gezetWie bewaart die heeft wat
![]()
vervelend voor jequote:Op zondag 26 maart 2006 12:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Er zijn hier ook gigantisch veel aziaten, tis net of ik in China rondloop ofzo.![]()
Ik ben nu ook verhuisd van de ene hall op de campus naar de andere. Onder andere omdat er op mijn verdieping van mijn vorige hall 80% aziaten zitten. Het was altijd de aziaten + mij en Max (een rus).quote:
ja, dat heb ik gelezen ja, maar dat heb ik gelukkig niet meegemaakt, ook de nachtvorst en sneeuwoverlast heb ik gelezen in een internetcafe met aircoquote:Op zondag 26 maart 2006 12:10 schreef Glacier het volgende:
[..]
Trek die opmerking maar inVorige week was het 5 graden
ja, ze klitten wel altijd samen ja... in Indonesië doen ze dat ook allemaalquote:Op zondag 26 maart 2006 12:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ben nu ook verhuisd van de ene hall op de campus naar de andere. Onder andere omdat er op mijn verdieping van mijn vorige hall 80% aziaten zitten. Het was altijd de aziaten + mij en Max (een rus).
quote:Op zondag 26 maart 2006 12:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ben nu ook verhuisd van de ene hall op de campus naar de andere. Onder andere omdat er op mijn verdieping van mijn vorige hall 80% aziaten zitten. Het was altijd de aziaten + mij en Max (een rus).
Ja, hier zitten meer nationaliteiten bij elkaar. Ook Europeanen, Amerikanen, Canadezen e.d. In MTH was ik samen met de Rus de enige Europeaan. Ik tel Turkije nog als Azie namelijk.quote:Op zondag 26 maart 2006 12:13 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nu zit je in een hall dat minder aziaten heeft?
ahaquote:Op zondag 26 maart 2006 12:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jep, terug in het koude kikkerlandje voor zolang als het duurt.
Idd, en daar hou ik dus niet van. Tijdje terug kwam er een meisje nieuw op onze verdieping wonen. Mijn deur is altijd open voor een praatje e.d. Ze heeft niet eens de moeite genomen. Ja hallo, wie is hier nu nieuw dan..quote:Op zondag 26 maart 2006 12:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, ze klitten wel altijd samen ja... in Indonesië doen ze dat ook allemaal![]()
die dacht ook.. weer zo'n Westerlingquote:Op zondag 26 maart 2006 12:17 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Idd, en daar hou ik dus niet van. Tijdje terug kwam er een meisje nieuw op onze verdieping wonen. Mijn deur is altijd open voor een praatje e.d. Ze heeft niet eens de moeite genomen. Ja hallo, wie is hier nu nieuw dan..![]()
Die dacht eerder: He kut een westerling.quote:Op zondag 26 maart 2006 12:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
die dacht ook.. weer zo'n Westerling![]()
heb je zo'n grote kelder daar?quote:Op zondag 26 maart 2006 12:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ja, daaraan is totaal géén gebrek... damn.. lijkt wel of er steeds meer komen zeg. Wellicht neem ik nu gewoon meer de tijd om ervan te genieten en af en toe eens een babbeltje te maken. Ik heb er wel enkelen op de foto gezetWie bewaart die heeft wat
![]()
Ahhaquote:Op zondag 26 maart 2006 12:16 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja, hier zitten meer nationaliteiten bij elkaar. Ook Europeanen, Amerikanen, Canadezen e.d. In MTH was ik samen met de Rus de enige Europeaan. Ik tel Turkije nog als Azie namelijk.
of misschien "Ik wil niet neuken vandaag"quote:Op zondag 26 maart 2006 12:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Die dacht eerder: He kut een westerling.
hey flesquote:Op zondag 26 maart 2006 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
haai
redelijk geslapen, voel me nu weer vrij kut, maar dat hoort blijkbaar zo.
En weer een WR voor Cindy Klassen op de 1000
Tis zeker beter. Er gaan nu alleen geruchten rond dat we moeten gaan betalen voor internet.quote:Op zondag 26 maart 2006 12:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ahha
't Is iig beter dus dan daarvoor
Is ook een topic over in TRV meende ik, erg frustrerend.quote:Op zondag 26 maart 2006 12:24 schreef indahnesia.com het volgende:
jah, krijg het nu helemaal zeg.. kut-maatschappij ook...
Mobiel bellen in KLM-vliegtuig
Zit ik straks langs zo'n joker die de hele nacht loopt te schreeuwen, terwijl ik gewoon 8 uur kan slapen in het vliegtuig. Nou ja, KLM had toch al afgedaan met me, daar is nu Malaysian Airline bijgekomen, voornamelijk door de codeshare met KLM.
Ik heb 1 uur op m'n bagage moeten wachten.. Lamstralen, zelfs een Indonesiër te voet had het nog sneller kunnen brengen. Voor tig euro luchthavenbelasting verwacht ik wel wat meer service.
Zo.. dat was mijn frustratie van de dag.
Tis een Vietnamees, waren die niet goedkoop?quote:Op zondag 26 maart 2006 12:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
of misschien "Ik wil niet neuken vandaag"
TRV.. moest ik ook eens naar gaan kijkenquote:Op zondag 26 maart 2006 12:26 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Is ook een topic over in TRV meende ik, erg frustrerend.
Jep, was toch al gisteravond al bekend?quote:Op zondag 26 maart 2006 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
haai
redelijk geslapen, voel me nu weer vrij kut, maar dat hoort blijkbaar zo.
En weer een WR voor Cindy Klassen op de 1000
geen idee, maar wellicht komt er sambal bijquote:Op zondag 26 maart 2006 12:27 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Tis een Vietnamees, waren die niet goedkoop?![]()
![]()
wachten op koffie op zondag?quote:Op zondag 26 maart 2006 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
hee mensenjullie gaan hard, dat ga ik niet bijhouden vandaag
ik wacht nog ff op koffie
griep wel over inmiddels, voor de keelontsteking ga ik morgen naar de dokterquote:Op zondag 26 maart 2006 12:29 schreef Jaguarized het volgende:
Eej Fles hoe ist met de griep?
mobiel bellen vanuit vliegtuigquote:Op zondag 26 maart 2006 12:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
TRV.. moest ik ook eens naar gaan kijken![]()
ja, het moet pruttelen, net als door de week. Of werkt dat bij jou anders?quote:
Ik heb daar geen pilletjes voorquote:
ik heb 4 weken nergens op hoeven wachten, ben pas 5 uur in Nederland, dus ik moet weer even wennen aan het concept 'tijd' en 'wachten' en zoquote:Op zondag 26 maart 2006 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, het moet pruttelen, net als door de week. Of werkt dat bij jou anders?
quote:Op zondag 26 maart 2006 12:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik heb 4 weken nergens op hoeven wachten, ben pas 5 uur in Nederland, dus ik moet weer even wennen aan het concept 'tijd' en 'wachten' en zo
nah, dat is het ideaalbeeld waaraan ik nu aan het werken ben. Ik heb trouwens wel een sollicitatie gehad van iemand als werkster..quote:Op zondag 26 maart 2006 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]lamme tekkel
Zeker de hele dag twee van die onwaarschijnlijk mooie jongedames naast je met doorschijnende gewaden aan die een beetje met een palmblad wat koelte naar je toe wuiven, en nog 2 die alles voor je doen en halen en klaarmaken wat je maar wil
Heb geen foto gemaakt, vond ik een beetje onfatsoenlijk, maar die komt dus nog welquote:Op zondag 26 maart 2006 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
hoort een fotoshoot niet deel uit te maken van zo'n sollicitatieprocedure? Ik bedoel, WIJ als je Lounge-vrienden zullen haar toch ook moeten goedkeuren
Dan kom ik zelf wel een keer kijkenquote:Op zondag 26 maart 2006 12:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Heb geen foto gemaakt, vond ik een beetje onfatsoenlijk, maar die komt dus nog wel![]()
je maakt er meteen een sexhotel vanquote:Op zondag 26 maart 2006 12:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat kan uiteraard ook. De kamer-prijzen gaan natuurlijk wél omhoog als ze aangenomen wordt![]()
duh, kamer met meisje is nou eenmaal meer waard dan kamer zonder meisjequote:Op zondag 26 maart 2006 12:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat kan uiteraard ook. De kamer-prijzen gaan natuurlijk wél omhoog als ze aangenomen wordt![]()
Hee, als het geld oplevert zal ik niet snel nee zeggen hoor, zolang ik zelf maar niet teveel hoef te doen.quote:
mooi dat jij er ook zo over denktquote:Op zondag 26 maart 2006 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
duh, kamer met meisje is nou eenmaal meer waard dan kamer zonder meisje
Ik krijg haar er dan wel bij natuurlijkquote:Op zondag 26 maart 2006 12:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
mooi dat jij er ook zo over denkt![]()
Hoe was je vakantie verderquote:Op zondag 26 maart 2006 12:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hee, als het geld oplevert zal ik niet snel nee zeggen hoor, zolang ik zelf maar niet teveel hoef te doen.
krijgen? kopen!quote:Op zondag 26 maart 2006 12:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik krijg haar er dan wel bij natuurlijk
goed. warm. af en toe veel water. weinig spannends gedaan verderquote:
Heel lekker dusquote:Op zondag 26 maart 2006 13:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
goed. warm. af en toe veel water. weinig spannends gedaan verderIk had zin in wat luiwammessen en zo.. maar 2000 km gereden op de motor.
doe ik toch, voor die hogere prijs van jequote:
plus zorgtoeslag, belasting, en wat KKN natuurlijk (KKN is de afkorting voor corruptie en nepotisme)quote:Op zondag 26 maart 2006 13:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
doe ik toch, voor die hogere prijs van je
Doenquote:Op zondag 26 maart 2006 13:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zeker weten.. Als ik tijd heb zoek ik de foto's uit en gooi ik er wel een paar hier neer.
Anders huren of leasenquote:Op zondag 26 maart 2006 13:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
plus zorgtoeslag, belasting, en wat KKN natuurlijk (KKN is de afkorting voor corruptie en nepotisme)
uiteraardquote:Op zondag 26 maart 2006 13:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik wist dat ik dat terug zou krijgen
Das alleen na de gebruiksperiodequote:Op zondag 26 maart 2006 13:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
leasen of huren? Dat kan ook natuurlijk, maar dan moet je de boel wel zelf schoonhouden![]()
quote:Op zondag 26 maart 2006 13:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nog even een speciaal groetje voor jou dan!
Neem gelijk Jodekoeken meequote:Op zondag 26 maart 2006 13:27 schreef indahnesia.com het volgende:
hmm.. de rel rond de negerzoenen heb ik gemist dus.. Nog maar snel een doosje halen, voordat ze de naam veranderen.. Wat een krom gezeik zeg.
hier ookquote:Op zondag 26 maart 2006 13:27 schreef Dr_Flash het volgende:
ja hoi, ik ben er ook nog steedsDe koffie is inmiddels op
quote:Op zondag 26 maart 2006 13:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Jij lust zeker op slag geen boerenkool meer?
Overigens moet ik zeggen dat de Shani Davis-versie "Farmer's cabbage" nog best marketable klinktquote:
hoe zou shani negerzoen noemen?quote:Op zondag 26 maart 2006 13:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Overigens moet ik zeggen dat de Shani Davis-versie "Farmer's cabbage" nog best marketable klinkt
Hij lacht zich vast dood dat wij er zo'n heisa om hebben.quote:
Hieruit blijkt wel weer de normen en waarden van dit kabinetquote:Op zondag 26 maart 2006 13:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zoenkwaliteiten, gaan ze die naam veranderen omdat het weleens beledigend zou kunnen zijn![]()
Ik ben serieus benieuwd welke hersenloze grafdebiel sowieso met dat hele plan gekomen is
Scandinavische meisjes schijnen ook best lekker te kunnen zoenenquote:Op zondag 26 maart 2006 13:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, een negerzoen is totaal niet blegh!!!
Beide niet, trouwens![]()
Meisjes die wat met Vikings hebben ookquote:Op zondag 26 maart 2006 13:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Scandinavische meisjes schijnen ook best lekker te kunnen zoenen
stichting eerherstel van een paar armoedzaaiers van afstammelingen van bosnegers in Nederland, dus gesubsidieerd worden door de hardwerkende Nederlanders die nu het recht ontnomen wordt nog langer negerzoenen te kopen van hun zuurverdiende euro'squote:Op zondag 26 maart 2006 13:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij lacht zich vast dood dat wij er zo'n heisa om hebben.
Overigens, dan WORDT er een keer een bevolkingsgroep gewaardeerd om hun zoenkwaliteiten, gaan ze die naam veranderen omdat het weleens beledigend zou kunnen zijn![]()
Ik ben serieus benieuwd welke hersenloze grafdebiel sowieso met dat hele plan gekomen is
Mwah, die gaan nog wel jaquote:Op zondag 26 maart 2006 13:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, een negerzoen is totaal niet blegh!!!
Beide niet, trouwens![]()
Ja gek he als de uren precies omgewisseld zijn.quote:
straks mag het niet eens meer "zoen" hetenquote:Op zondag 26 maart 2006 13:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Maar nu wilden ze het Buyszoen gaan noemen toch? Hoe zit dat dan met de negerzoenen van Dikmans? Die ik eigenlijk zelfs lekkerder vind??
Bij jou is het nu overdag en bij mij is het nacht??quote:Op zondag 26 maart 2006 13:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja gek he als de uren precies omgewisseld zijn.![]()
Zoiets ja.quote:Op zondag 26 maart 2006 13:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Bij jou is het nu overdag en bij mij is het nacht??
dat zou dan weer een hot item zijn in Indonesië... dan wordt het hier een choco-zoen en in indonesië een neger-bolquote:Op zondag 26 maart 2006 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
straks mag het niet eens meer "zoen" hetenDat is namelijk een verwijzing naar onzedig handelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |