abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36871853
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 22:50 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ja dát is gaaf! Wanneer komt dat nou weer? Ik moet echt eens een agenda gaan bijhouden voor dat soort TV-programma's, want ik mis alles
Maak een stickie lijst in K&W
  dinsdag 11 april 2006 @ 22:53:09 #302
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_36871861
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 22:50 schreef Syrena het volgende:

[..]

Siebrand Niessen? Ik keek 't nooit omdat ik dan gefrustreerd was dat andere mensen WEL een onderkomen konden betalen en ik niet en daarna hoorde ik dat het wel eens doorgestoken kaart was. Op de BBC (kom ik weer) hebben ze ook zo'n programma, maar mijn voorkeur gaat dus echt uit naar dingen waar men schildert en meubels en kussen neerplant enzo. Bij voorkeur ook niet in het Nederlands

Ik ben op het verkeerde continent geboren Mijn naam heb ik iig wel mee (echte naam dan)
Hoe bedoel je bij voorkeur niet in het Nederlands?
De engelse interieur-stijl spreekt je meer aan?
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 11 april 2006 @ 22:56:07 #303
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_36871998
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 22:52 schreef Marsepein het volgende:

[..]

Maak een stickie lijst in K&W
Ik ben eens heel druk bezig geweest met zo'n lijst, inclusief leuke plaatjes en linkjes naar de bijbehorende programma-sites. Hele lijst gemaakt.
Toen dacht ik: Ik pak de tijdschriften op dezelfde manier ook nog 'even' mee. Weet ik hoeveel uur aan besteed, ik doe op een dag de computer aan... en de computer gaat niet aan.

Alles toen met een crash kwijtgeraakt en nog geen moed kunnen vinden het weer opnieuw te gaan uitvogelen
Snobs have more fun!
KLIK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')