Ze laten hem niet gaan denk ikquote:
Dat ze hem dan maar goed behandelen, anders kom ik er persoonlijk naar toe.quote:Op zondag 2 april 2006 21:36 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ze laten hem niet gaan denk ikTé lief
![]()
Ja stelletje egoïsten zijn het daarboven soms. Hebben hebben hebben![]()
O daar zou ik maar niet aan twijfelen (zowel over het eerste als het tweede niet, uiteindelijkquote:Op zondag 2 april 2006 21:39 schreef gurlie het volgende:
[..]
Dat ze hem dan maar goed behandelen, anders kom ik er persoonlijk naar toe.
Oh dus ik mag kiezen later?quote:Op zondag 2 april 2006 21:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O daar zou ik maar niet aan twijfelen (zowel over het eerste als het tweede niet, uiteindelijkHoewel, het is de HH natuurlijk... maar goed, ik ga zelf bijvoorbeeld ook naar de PH en ook niet naar de MH, dus ik denk dat jij wel naar de HH kan hoor, later
)
Die pens en dat hart, daar zetten we ons wel overheen, wat denk jij?![]()
quote:
Ja sorry, ik had even zo'n moment.quote:Op zondag 2 april 2006 22:30 schreef Brighteyes het volgende:Nou eh... wat ouwehoer kan wel maar ik vond dit meer een msn gesprekje.
En het kwam ook zo uit het niets, ik snapte het eerst ook niet helemaal.
Morgen!quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:31 schreef Brighteyes het volgende:
Done!
Clauhee! Kom eens vertellen hoe die bezichtiging van de week was!
Of heb ik daaroverheen gelezen?
Zal ik in de bosjes gaan liggen posten om te kijken hoe blij ze overkomen als ze klaar zijn?quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:46 schreef Brighteyes het volgende:
Oh ja. Ik zie het ja.
Had natuurlijk ook gewoon zelf gelijk even terug kunnen kijken.
Spannend!
Ja goed ideequote:Op dinsdag 4 april 2006 14:00 schreef Brighteyes het volgende:Dude!
Kan je niet gewoon meelopen? Een 3e paar ogen is nooit weg. En als klusmod heb je natuurlijk een hele goeie kijk op dingen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |