Er lijkt dus wat verbetering te zijn. Ik zal voor jullie duimen dat het voor zover mogelijk goed komt. Zonder staart is een raar gezicht, maar er valt voor een kat prima mee te leven. (Ervaringsdeskundige....)quote:Op maandag 10 april 2006 19:14 schreef Brighteyes het volgende:
Hele uitleg .....
Toch een beetje positief toch Be, nu maar hééél hard duimen!! Wat naar dat je haar steeds achter moet laten nu, maar geweldig dat het kan allemaal, zo'n opname bij de dierenarts. Is ze in elk geval in goede handen.quote:Op maandag 10 april 2006 20:25 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb verder geen idee sanger, maar op de een of andere manier is de dierenambulance er dus bij gekomen. Of ze haar zelf gevonden hebben of gebeld hebben weet ik niet. Ik ben wel heel blij idd.
Nu maar afwachten hoe ze erdoor komt.
Geld zien we dan wel weer.
quote:Op maandag 10 april 2006 20:25 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb verder geen idee sanger, maar op de een of andere manier is de dierenambulance er dus bij gekomen. Of ze haar zelf gevonden hebben of gebeld hebben weet ik niet. Ik ben wel heel blij idd.
Nu maar afwachten hoe ze erdoor komt.
Geld zien we dan wel weer.
We duimen verder Be!quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:06 schreef Brighteyes het volgende:
Sorry, was vandaag niet in de buurt van een PC, vandaar de late update.
Stinkie heeft om 11.30 gebeld en toen hadden ze haar net weer bekeken en geknepen. Ze doet het op zich prima alleen d'r blaas nog niet. Vandaar het knijpen. De DA knijpt de blaas dan leeg en als het goed is zou ze dat zelf over moeten gaan nemen. Dat dus helaas nog niet. Ze waggelt wel een beetje als je haar op d'r pootjes zet en ook had ze zelf wat gegeten.
We zijn net nog even bij d'r gaan kijken en hebben even lekker gekroeld. Ze is wel wat groggy van de pijnstillers (ze krijgt geloof ik morfine) maar ze ging ook wel weer even eten toen wij er waren.
Maar goed, het blijft afwachten hoe d'r blaas het gaat doen...
Die hadden ze toch maar even overgeschilderd, die buisquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:37 schreef Brighteyes het volgende:
Hier idd ook bijna geen TV meer maar op dinsdag gooi ik hem nog wel eens aan. Je moet toch bijblijven als K&W mod.
Ja, sommige dingen zijn heel erg. Piepschuimen iglo's in je slaapkamer enzo.Maar soms zijn er ook wel hele gave dingen.
Een van de meest lachwekkende dingen vond ik een doorzichtige buis met de afvoer van het toilet van boven die door de woonkamer liep.Echt heel ranzig.
Wie vond het vreselijk?! Die met die paal in de kamer en Denise eraan?! Toen ik net naar boven liep zeiden ze nog mooi! Of dat heb ik verkeerd begrepenquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:29 schreef Brighteyes het volgende:En uitgerekend vanavond is er een stel die het afschuwelijk en belachelijk vind.
Die vrouw vond het echt helemaal vreselijk.Ik betwijfel of die buren geen ruzie krijgen met elkaar hierom.
Volgens mij morgen in de herhaling op rtl7
Wij zijn "Desperate Housewives" en erna "Evelien" fanatenquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:27 schreef Brighteyes het volgende:
Waarom bespreken wij hier trouwens op dinsdagavond niet met z'n allen alle klus en woonprogramma's op RTL4?
Laatste stukkie ervan nog gezien... Ze waren er redelijk bot over.. Zeker die opmerking tegen Jeroen op een gegeven moment dat hij het zou hebben geweten dat ze het niet mooi zouden vinden... wtfquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:29 schreef Brighteyes het volgende:En uitgerekend vanavond is er een stel die het afschuwelijk en belachelijk vind.
Die vrouw vond het echt helemaal vreselijk.Ik betwijfel of die buren geen ruzie krijgen met elkaar hierom.
Siebrand Niessen? Ik keek 't nooit omdat ik dan gefrustreerd was dat andere mensen WEL een onderkomen konden betalen en ik nietquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:45 schreef Brighteyes het volgende:
Sylvana toch?
Daarna weet ik het eigenlijk niet meer.
Maar idd ook wel een leuk programma toen. Nu is het die ietwat dikkere kerel met dat blonde haar... dinges...
Ja dát is gaaf! Wanneer komt dat nou weer? Ik moet echt eens een agenda gaan bijhouden voor dat soort TV-programma's, want ik mis allesquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:47 schreef Brighteyes het volgende:
Die met die paal vonden het idd vreselijk. De bruine kamer viel wel in de smaak.
Weet je wat ook zo leuk is? Dat programma op de BBC over mensen die een cottage ergens in the middle of nowhere willen kopen. Dan komen er zulke mooie huisjes voorbij!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |