Ja ik begreep er toen ook niks van, hoe kweek je dingen in godsnaam?quote:Op maandag 27 maart 2006 19:54 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik haat die kut chocobo's vooral in FF 7
Mijn voorkeur gaat uit naar FFX en X-2 muziekquote:Op maandag 27 maart 2006 19:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
FF 8ik heb ook FF muziek op PC staan
Barend en van Dorpquote:Op maandag 27 maart 2006 23:57 schreef Timmehhh het volgende:
Iemand Barend en van Dorp gezien? Daar wordt die gek weer helemaal verheerlijktHet was volkomen zinvol geweld aldus Barend en van Dorp
Hun meningen zijn ongetwijfeld te koop.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:57 schreef Timmehhh het volgende:
Iemand Barend en van Dorp gezien? Daar wordt die gek weer helemaal verheerlijktHet was volkomen zinvol geweld aldus Barend en van Dorp
tjongejongejonge ik heb echt met stijgende verbazing zitten kijken hoe Barend, Van Dorp en zelfs Jan Mulder die sukkel gewoon een hand boven het hoofd houden.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:57 schreef Timmehhh het volgende:
Na het hells-angels incident denk ik dat heel Nederland wel weet dat het twee mietjes zijn. Met de staart tussen de benen als het te heet wordt onder hun voeten.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:59 schreef L.Mo het volgende:
[..]
Hun meningen zijn ongetwijfeld te koop.
Ja ik zapte er even langsquote:Op maandag 27 maart 2006 23:57 schreef Timmehhh het volgende:
leg eens uit, ik volg het programma nietquote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:01 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Na het hells-angels incident denk ik dat heel Nederland wel weet dat het twee mietjes zijn. Met de staart tussen de benen als het te heet wordt onder hun voeten.
Ach ja, gelukkig zijn er nu beelden dankzij de camera-telefoon. Als die er niet waren geweest was er waarschijnlijk helemaal een triest verhaal naar buiten gebracht. Iedereen kan zien wat een sukkeltje 'Lange Fransie' is.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:57 schreef Timmehhh het volgende:
quote:Amnesty International
We moeten natuurlijk wel aan de mensenrechten denken.. Lange Frans werd slachtoffer van een brute mishandeling en wordt nu "maatschappelijk" veroordeeld zonder eerlijk proces..quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:11 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat hebben die er nou weer mee te maken?
Nee: Molukkerquote:
Ik vind het niet eens zo erg dat de tekst nogal sexueel is, het is alleen zo dom en lomp, zonder originele woordspeling of wat dan ook. Vergelijk maar eens met teksten van anderen:quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:09 schreef daaaaan het volgende:
Wat een kneuzen daar"ik lik het vocht van je kutje" e.d. is geen probleem, maar een idioot (terecht) slaan mag niet?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |