abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36414228
Ik haat die kut chocobo's vooral in FF 7
pi_36421022
Lange Frans gaat er over enkele minuten iets over zeggen bij Barend en Van Dorp, waarbij hij nu te gast is.
Een heer met stijl
pi_36421110
quote:
Op maandag 27 maart 2006 19:54 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik haat die kut chocobo's vooral in FF 7
Ja ik begreep er toen ook niks van, hoe kweek je dingen in godsnaam?
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  maandag 27 maart 2006 @ 23:48:11 #179
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_36422194
quote:
Op maandag 27 maart 2006 19:49 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

FF 8 ik heb ook FF muziek op PC staan
Mijn voorkeur gaat uit naar FFX en X-2 muziek .
Maar om in dit topic niet teveel offtopic te gaan: Beste in-game tunes / game soundtracks (nieuw en oud)

Zie daar mijn favoriete nummers .

Laatst zat ik bij m'n ouders in de auto, hoor ik opeens FFX en X2 muziek. Zeg ik tegen ze "hey dat is muziek van dat spel van mij, Final Fantasy", zegt m'n ma "ja weet ik, dat is jouw cd, maar ik vond het echt mooie nummers!"
Krekker is de bom!
pi_36422515
Iemand Barend en van Dorp gezien? Daar wordt die gek weer helemaal verheerlijkt Het was volkomen zinvol geweld aldus Barend en van Dorp
<a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>
  maandag 27 maart 2006 @ 23:59:05 #181
144250 doesss
Show me the money
pi_36422562
quote:
Op maandag 27 maart 2006 23:57 schreef Timmehhh het volgende:
Iemand Barend en van Dorp gezien? Daar wordt die gek weer helemaal verheerlijkt Het was volkomen zinvol geweld aldus Barend en van Dorp
Barend en van Dorp
The streets will flood with the blood of the none believers!
Life is just a ride!
  maandag 27 maart 2006 @ 23:59:31 #182
52853 L.Mo
Hey! Viespeuk!
pi_36422581
quote:
Hun meningen zijn ongetwijfeld te koop.
Tot zover het nieuws
  dinsdag 28 maart 2006 @ 00:00:45 #183
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_36422620
quote:
tjongejongejonge ik heb echt met stijgende verbazing zitten kijken hoe Barend, Van Dorp en zelfs Jan Mulder die sukkel gewoon een hand boven het hoofd houden. Waarom!? Lange Frans zat daar omdat het comite-4-en-5-mei aan de hand van zijn toelichting op het incident, gaat beslissen of Frans wel of niet geschrapt zou worden als main act van de Bevrijdingsfestivals.

Fransie is de hele dag al in touw, bij al z'n vriendjes op de radio en krant en tv langs. Hij lijkt net zo'n huilebalk die z'n moeder erbij haalt als ie van de andere kinderen niet mee mag voetballen wat een ongelovelijke stakker!

(crosspost )
Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
  dinsdag 28 maart 2006 @ 00:01:23 #184
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_36422641
quote:
Op maandag 27 maart 2006 23:59 schreef L.Mo het volgende:

[..]

Hun meningen zijn ongetwijfeld te koop.
Na het hells-angels incident denk ik dat heel Nederland wel weet dat het twee mietjes zijn. Met de staart tussen de benen als het te heet wordt onder hun voeten.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  dinsdag 28 maart 2006 @ 00:01:51 #185
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_36422653
quote:
Ja ik zapte er even langs Echt te erg ja. Nu moest alles uit de media niet te serieus werden genomen of gewoon niet geloven. Terwijl ze normaal alles uit spermaprogramma's en -kranten als de Telegraaf helemaal als bewijs aanvoeren
Ook nog die advocaat die zat mee te knikken, maar die was ook advocaat van een drugssmokkelaar en die andere linkse rukmongool die overal wou skieën wat door Bush de As van het kwaad werd genoemd
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  dinsdag 28 maart 2006 @ 00:04:32 #186
144250 doesss
Show me the money
pi_36422747
En wat te denken van volkspopulist nummero uno Jan M.
Fransje is populair bij de "massa" dus is Jantje voor Fransje.
En waar was het maatje van Fransje?
The streets will flood with the blood of the none believers!
Life is just a ride!
pi_36422900
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 00:01 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

Na het hells-angels incident denk ik dat heel Nederland wel weet dat het twee mietjes zijn. Met de staart tussen de benen als het te heet wordt onder hun voeten.
leg eens uit, ik volg het programma niet
"Power is the ultimate aphrodisiac."
pi_36436833
http://www.burorenkema.nl(...)de_la_republique.php

Fraaie remix van "Het land van"..
Roma Bastardi..!! Vaffanculo..!!
[quote: Moggasparz: Man The harpoons..!!]
http://media.spikedhumor.(...)ion.com_kidowned.wmv
pi_36436988
quote:
Ach ja, gelukkig zijn er nu beelden dankzij de camera-telefoon. Als die er niet waren geweest was er waarschijnlijk helemaal een triest verhaal naar buiten gebracht. Iedereen kan zien wat een sukkeltje 'Lange Fransie' is.
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
pi_36438676
Ik vraag me eigenlijk af: wie heeft er nu eigenlijk supervisie over Frans??
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
  dinsdag 28 maart 2006 @ 17:08:17 #191
49615 Bismarck
Left on the sands of history
pi_36438887
Bevrijdingspop Haarlem weert Lange Frans en Baas B

28 Maart 2006
Lange Frans en Baas B zijn niet welkom op Bevrijdingspop Haarlem. Dit naar aanleiding van de vechtpartij van afgelopen weekend waarbij Lange Frans een achttienjarige jongen uit zijn publiek mishandelde.

“Hoe irritant mensen in je publiek ook kunnen zijn, als helikopteract van de Bevrijdingsfestivals en daarmee spreekbuis van vrijheid en tolerantie, dien je een voorbeeldfunctie”, aldus Marcel Sukel, voorzitter van Bevrijdingspop. “Wij vinden het echt niet kunnen je op een dergelijke manier uit te laten. Voor niemand niet, maar zeker niet voor een ambassadeur van de vrijheid. Het filmpje wat te zien is op weblog GeenStijl laat aan duidelijkheid niets te wensen over.”

Het bestuur zal de komende weken samen met het Nationaal Comité, Amnesty International en Lange Frans in gesprek gaan over het thema respect.

Sinds het incident met Lange Frans stroomt het digitale gastenboek op deze site vol. Marcel Sukel: “Wij trekken ons de reacties in ons gastenboek aan en nemen ook deze signalen serieus. Ons publiek mag en moet ons aanspreken op de keuze van onze acts. Wij zijn en blijven een festival met een boodschap. Respect, begrip voor elkaar en vrijheid willen we op een positieve manier onder de aandacht brengen.”

Bevrijdingspop is het oudste en grootste Bevrijdingsfestival van Nederland en trekt de laatste jaren rond de 150.000 bezoekers.

Webzijde bevrijdingspop

Heel goed van het bestuur. Een dergelijk optreden kan niet onbestraft blijven.
Jammer (management van) Lange Frans. Met een dergelijk optreden was veel media-aandacht en geld gemoeid. Misschien kan Lange Frans nu voor geld pik zuigen. Met twee handen, veel spuug en zonder tanden wel te verstaan.
That's...Montgomery Clift, honey!
  dinsdag 28 maart 2006 @ 17:09:39 #192
137910 daaaaan
bla die bla
pi_36438916
Wat een kneuzen daar "ik lik het vocht van je kutje" e.d. is geen probleem, maar een idioot (terecht) slaan mag niet?
  dinsdag 28 maart 2006 @ 17:11:05 #193
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_36438961
quote:
Amnesty International

Wat hebben die er nou weer mee te maken?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_36439049
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 17:11 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Wat hebben die er nou weer mee te maken?
We moeten natuurlijk wel aan de mensenrechten denken.. Lange Frans werd slachtoffer van een brute mishandeling en wordt nu "maatschappelijk" veroordeeld zonder eerlijk proces..
Roma Bastardi..!! Vaffanculo..!!
[quote: Moggasparz: Man The harpoons..!!]
http://media.spikedhumor.(...)ion.com_kidowned.wmv
pi_36439109
beter noemt lange frans zichzelf kort lontje
Jij de 'bink hier'?! Je bent het stinkdier!
Jij drinkt kindercola, ik drink flink bier! :D
pi_36439520
Heerlijk dat hij niet mag spelen op Bevrijdingspop, zeer terecht besluit!
Mocht je toevallig bij een optreden van Lange F in de buurt zijn en ijsklontjes bij de hand hebben, je weet wat je te doen staat .
  dinsdag 28 maart 2006 @ 17:34:59 #197
144558 Horsemen77
lol @ okkith
pi_36439669
quote:
Op maandag 27 maart 2006 18:55 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Surinamer.
Nee: Molukker
Den Sieg vor den Augen, den Blick weit nach vorn
Ziehn'n wir gemeinsam durch die Nation
Osten und Westen - Unser Berlin
Gemeinsam für Eisern Union
pi_36439727
Nou ik geef hem groot gelijk. Als ik daar had gestaan had ik hetzelfde gedaan. Nu gooit ie een ijsklontje. Maar wat nou als het een bierglas was? Lange Frans komt daar om op te treden. Het is gewoon zijn werk en als er dan zoals altijd een stelletje misbaksels de boel proberen te verzieken, moeten ze het maar eens weten.. Lekker schijnheilig, beetje stoer doen op een afstandje natuurlijk, want dan durven die pestventjes wel. Dit mannetje ook, maar nu is er een artiest die meteen van zich afbijt, ramt hem op zijn bek, wat ie gewoon verdiende, en dan gaat die schijtlaars aangifte doen? Bwahahaha wat een peeuwert!
En terecht dat Frans ook meteen aangifte doet, want die heeft anders weinig keus.
  dinsdag 28 maart 2006 @ 17:59:30 #199
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_36440464
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 17:09 schreef daaaaan het volgende:
Wat een kneuzen daar "ik lik het vocht van je kutje" e.d. is geen probleem, maar een idioot (terecht) slaan mag niet?
Ik vind het niet eens zo erg dat de tekst nogal sexueel is, het is alleen zo dom en lomp, zonder originele woordspeling of wat dan ook. Vergelijk maar eens met teksten van anderen:

(Extince)
Die stoeipoes wordt lauw wanneer ze dit hoort.
Ik zeg, ze neemt me vaker in de mond dan een lidwoord.

(De Jeugd Van Tegenwoordig)
Retteketet, m'n trompet wordt high.
Blaas meisje, blaas meisje, maak lawaai.
Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
pi_36440801
mooi whehe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')