allebei in één cel stoppen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:58 schreef jordans het volgende:
....... dat de meeste mensen hier partij kiezen OF voor ijsblokje OF voor lange frans.
Ijsblokjes gooien naar iemand mag niet en iemand in elkaar meppen ook niet!
Dat weet toch iedereen? Het zijn dus allebei eikels....
zo simpel is dat gewoon.
quote:Op zondag 2 april 2006 09:09 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Hoe heet liedje eigenlijk dat ie aan 't zingen was, toen dat ijsblokje naar z'n hoofd werd gegooid??
Iemand die dit weet??![]()
Ik las ergens dat dat leidje "geil" heette...quote:Op zondag 2 april 2006 09:09 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Hoe heet liedje eigenlijk dat ie aan 't zingen was, toen dat ijsblokje naar z'n hoofd werd gegooid??
Kan ik nergens vinden,quote:Op zondag 2 april 2006 11:03 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik las ergens dat dat leidje "geil" heette...
nope..quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:58 schreef Stefkuh het volgende:
Krijg net een SMS dat Frans weer ruzie heeft gehad... iemand meer nieuws?
Dat is al een aantal dagen geleden gebeurd....quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:42 schreef yogidrink het volgende:
Dat zal in dordrecht geweest zijn, die jongen zat met een lichtje te schijnen ofzo. En moest excuses maken in het bijzijn van iedereen anders ging fransie weg. aggossie!
Hij heeft (heel underground!) wat tapes de wereld ingestuurd met juist dit soort sexueel getint geblaat. Wordt dus pittig met je p2p om dit terug te vindenquote:Op zondag 2 april 2006 09:09 schreef VrouwelijkICE het volgende:
neequote:Op zondag 2 april 2006 11:03 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik las ergens dat dat leidje "geil" heette...
Hmmz ja zoiets had ik al gehoord idd... weet niet of dit hierover ging... wat een drama is die gast..quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat is al een aantal dagen geleden gebeurd....
Hoe komt die sms'er van jou dan aan het nieuws?quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:28 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Hmmz ja zoiets had ik al gehoord idd... weet niet of dit hierover ging... wat een drama is die gast..
Collega's.. gossip waarschijnlijk... wie neemt zijn broer ook serieusquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoe komt die sms'er van jou dan aan het nieuws?
Tja, ze kunnen nu geen liedjes meer maken over zinloos geweld want dat zou hypocriet zijn, dus maken ze maar nummers met schunnige teksten.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:04 schreef BdR het volgende:
*schop*
Hoorde net nieuw nummer voor Claudia de Breij's "vakantiebandje" -> Kermishoer "Je mag haar berijden, want ze kan je verleiden"
ja nee, die twee gaan het helemaal maken..maar niet heus
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |