Hierbij bied ik mijn zo goed als nieuwe Panasonic TV aan. De TV is voor mij toch niet echt praktisch aangezien hij op de slaapkamer staat (woon nl. nog bij pa & ma). Als het nog kon had ik em liever naar de winkel teruggebracht, maar de TV is inmiddels 6 maand oud, dus dat gaat niet meer. Ik heb er 6 maanden geleden 599,- euro voor betaald. Mijn vraagprijs is 400,- euro.
Foto's van de TV:
![]()
![]()
![]()
Alles zit erbij: boekjes, bon & afstandsbediening. Hieronder de specificaties van de TV:
Schitterende design tv uit de Tau serie met bijpassend DVD/Video meubel. Deze 100
Hz tv is voorzien van de Super Digital Scan technologie en een volledig vlakke Quintrix
F beeldbuis met een schermdiagonaal van 70 cm. Het digitale 8-bit chassis realiseert
de hele levensduur een optimale beeldkwaliteit. De TX-28PX10 heeft gebruiksvriendelijke
functies zoals Level 2.5 Teletext (snelle toegang van subpagina's) en Automatic Channel
Installation (snelle zenderprogrammering via mozaïkscherm kabelexpoitant).
Overige specificaties TAU TX-28PX10:
- Q-Link
- Digital Comb Filter
- Digitale ruisonderdrukking
- Wide Digital Plus
- Beeldinstelling: Wide/Zoom/14:9/16:9
- Nederlandstalig On Screen Display
- Multi Window functie (beeld & tekst)
- Geomagnetische correctie
- Stereo geluidssysteem met Direct Fixing Speakers
- 3x Scartaansluiting (met RGB in), front AV aansluiting met S-video in en hoofdtelefoonaansluiting
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.