abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36358801
Iemand bekend met dit produkt?

Is een product van bloem om jezelf als het ware te reinigen.
door elke dag een paar pillen te vreten.
Niet echt iets voor mij die natuurshizzel, maar een maatje had het gedaan en zei dat het werkte en hij er weer energie van kreeg.

HEt enige wat ik er van krijg (ben bij dag 5 vd 7) is constante neiging om te bouten en diarree...
helemaal niet zo tof dus.

Op de site van bloem: http://www.bloem-natuurprod.nl/ staat het niet eens.

Anyway: SuperSchoon Reinigingskuur van BLOEM iemand ervaring?
Life sucks
pi_36358921
?
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_36358959
Tja shit moet eruit.
pi_36358966
oh, en geen ervaring.
pi_36359088
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 17:37 schreef mr.marcus het volgende:
Niet echt iets voor mij die natuurshizzel, maar een maatje had het gedaan en zei dat het werkte en hij er weer energie van kreeg.
Placebo-effect? .
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_36364885
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 17:49 schreef teknomist het volgende:

[..]

Placebo-effect? .
dat werkt dan wel
Life sucks
pi_36380164
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 21:17 schreef mr.marcus het volgende:

[..]

dat werkt dan wel
Placebo k-hole
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_42117706
Dag 2: kramp en diarree, misselijk, dus sjah...
  maandag 25 september 2006 @ 21:19:15 #9
130081 manou
me love me boyfriend
pi_42122556
dag 2 en 3 zijn waarschijnlijk de heftigste> kramp en diarree heb je omdat j darmen worden schoongemaakt
pi_42133393
hmmm... ik vraag me dus af of het niet alleen een laxerende werking heeft en verder geen andere (wel) zinvolle werking.
pi_42135163
Waar bestaat het precies uit?
pi_42135222
Onzin, het enige dat echt reinigt is vasten.
  † In Memoriam † dinsdag 26 september 2006 @ 10:25:16 #13
37843 lady-wrb
kortaf
pi_42135262
gevonden op de site uit de op:
quote:
SuperSchoon

Voedingssupplement

15 capsules

Toepassingen

SuperSchoon is de allesomvattende zeven-dagen-kuur van Bloem om de inwendige reiniging te bevorderen. Het bevat een uitgebreide reeks van plantenextracten en andere natuurlijke substanties om de schoonmaakorganen van het lichaam te ondersteunen. En dat zijn je darmen, nieren en lever. Het doel van deze inwendige reinigingskuur is om het lichaam te zuiveren van opgehoopte reststoffen. Zo’n ‘onderhoudsbeurt’ heeft een goede invloed op het behoud van je gezondheid. Je krijgt meer energie, je wordt opnieuw fit en je weerstand wordt verhoogd. Bovendien krijg je meer geestelijke energie, worden je stoelgang en spijsvertering gestimuleerd en blijft je uiterlijk fris en jeugdig. Verder helpt SuperSchoon van Bloem ook om overtollige kilo’s kwijt te raken en helpt het tegen voorjaars- en najaarsmoeheid. Geadviseerd wordt om vier keer per jaar een volledige kuur te volgen, zodat je lichaam schoner blijft en dus goed kan blijven functioneren.

Ingrediënten

Droogextracten van kruiden, citroenzuur, lactospore, capsulehuls (cellulose)

Werkstoffen (per capsule)
Koemis koetjing - extract (Orthosiphon stamineus)
Vuilboom - bast (Rhamnus frangula cortex)
Guldenroede - extract (Solidago virgaurea)
Cascara - bast (Rhamnus purshiana cortex)
Citroenzuur (Acidum citricum anhydricum)
Kurkumawortel - extract (Curcuma rhizoma)
Mariadistel - extract (Silybum marianum)
Aloë (Aloe capensis)
Lactospore

Dosering en gebruik

Tenzij anders is geadviseerd, 2 maal daags 1 capsule per dag innemen met ruim water. De aanbevolen dosering niet overschrijden. Niet geschikt voor kinderen jonger dan 12 jaar en niet langer dan tien dagen achtereen gebruiken.

Een voedingssupplement is geen vervanging van een gevarieerde voeding

pi_49824075
Jeetje, nou, ik heb die kuur ook gekocht.
Ben virjdag begonnen en zit sinds vrijdagavond steeds op de wc, wat een ellende!
Kan dit dan goed voor je zijn, zeg?!
Age is something you grow on
  zondag 27 mei 2007 @ 17:47:42 #15
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_49825656
dus het is n diarreekuur ipv een reinigingskuur...tja zo kun je je darmen ook leeg krijgen ja..
pi_49925307
Grote meerderheid van die producten is gewoon kwakzalverij, dit merk je vooral als je naar de zogezegde "werkwijzen" en claims kijkt. Ik zou er gewoon mee stoppen.
pi_49929784
Klinkt niet echt heel goed. Zou er ook mee stoppen.
En dit soort rare planten brouwsels alleen op advies van je huisarts nemen...
  woensdag 30 mei 2007 @ 21:11:16 #18
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_49942387
Ik heb het wel "overleefd" hoor (en wel erger ook) maar ik had niet het idee dat ik profijt van had. Wel wordt het echt minder na een paar dagen, dat wel.

Mijn vriend had wel echt het idee dat ie er profijt van had.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')