en daar gaat het uiteindelijk omquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:30 schreef Camplo het volgende:
Net bij de kapper geweest.
Toegegeven het zit nu wel perfect![]()
![]()
![]()
Je vriendin leest mee he ? Stiekem vond je ze wel lekker en heb je hun kont en titties goed gecheckt. Geef maar toe, doen we allemaal.quote:
Nou twee daar mocht je wel naar kijken, maar die andere 3quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:34 schreef Forcefuzz het volgende:
Duuus... je hebt 1 uur en 35 minuten mogen staren naar 2 lekkere kapster-stageloopsters?
M'n vriendin is kapster. En daar weet ik tenminste wat ik aan heb als ze vanavond thuis komtquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:34 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Je vriendin leest mee he ? Stiekem vond je ze wel lekker en heb je hun kont en titties goed gecheckt. Geef maar toe, doen we allemaal.
ik had ook niet anders verwacht van de TSquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:34 schreef Molluck het volgende:
Hoeveel kost die Kinky Kapper eigenlijk?
Ik hoorde toen ik klein was dat je daar je schaamhaar kon laten verven (vandaar de naam dus) en daardoor krijg ik nog steeds een vreemd idee bij de mensen die daar komen
Vanaf 75 euro heb je wel vette kapsels.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:34 schreef Molluck het volgende:
Hoeveel kost die Kinky Kapper eigenlijk?
Ik hoorde toen ik klein was dat je daar je schaamhaar kon laten verven (vandaar de naam dus) en daardoor krijg ik nog steeds een vreemd idee bij de mensen die daar komen
Dat geluk mag ik niet hebbenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:34 schreef boekenworm het volgende:
Dat had ik een keer gehad toen ik een redelijk apart kapsel wou. Toen kwamen ook alle stageres uit de winkel helpen/kijk en doen. Maar goed, vind wel dat ze het even aan de klant mogen vragen (wat ze wel bij mij deden, 50% korting, en de kapper stond er boven op).
en dan laat je je haar knippen door een anderquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:35 schreef Camplo het volgende:
[..]
M'n vriendin is kapster. En daar weet ik tenminste wat ik aan heb als ze vanavond thuis komt![]()
Nope daar keek ik niet naar. Vooral die haren want jeetje moeten ze allemaal rare kapsels hebben ofzo? En ze stonden achter me en dan zie je neit veel dawgquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:34 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
en heb je hun kont en titties goed gecheckt. Geef maar toe, doen we allemaal.
Zij werkte niet en was weg met dr oudersquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:36 schreef snellejelle het volgende:
[..]
en dan laat je je haar knippen door een ander
da's nog erger dan vreemd gaan![]()
Tevens schaamhaarkapster?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:35 schreef Camplo het volgende:
M'n vriendin is kapster. En daar weet ik tenminste wat ik aan heb als ze vanavond thuis komt![]()
Dus je hebt wel liggen staren naar die 2? Geef het maar toe!! Ik wist het!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:35 schreef Camplo het volgende:
[..]
Nou twee daar mocht je wel naar kijken, maar die andere 3![]()
Eentje (bij de kassa) dikke bolletje daar mistte ik niks aan.
Die andere hadden een kapsel als een ontplofte mol ofzo.
En groen erdoorheen en blauw.![]()
Mn afgeknipte haren wel jahquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:32 schreef Dirktator het volgende:
Komt Camplo bij de kapper en de stagiaires moeten het opruimen.
Idd. Geloof er dus geen kut van van of; Dit verhaal of; Dat zijn vriendin kapster is.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:36 schreef snellejelle het volgende:
[..]
en dan laat je je haar knippen door een ander
da's nog erger dan vreemd gaan![]()
Denk niet dat ze daar veel problemen mee zal hebben, maar als ze het bij anderen doet heb ik er WEL problemen mee.quote:
Neen maar 2 hadden een kapsel dat humaan was, die andere 3 hadden een soort jah geen idee, zoek een rare stijl, met kleuren, en een MEGA STRONG ULTIMATE BETONHOLD gel en je snapt wat voor kapsels ze hadden.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:38 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Dus je hebt wel liggen staren naar die 2? Geef het maar toe!! Ik wist het!
Ik doe het ook altijd![]()
quote:
Mn vriendin is kapster en woont 100 km bij mij vandaan. Afgelopen weken geen tijd gehad om naar haar te gaan (zij druk, ik tentamens weetjewel) En vandaag kon het wel, maar toen moest zij weg met dr ouders (zij knipt mij hier of bij haar thuis) en dus ging dat niet.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:42 schreef Molluck het volgende:
Je vriendin is kapster en toch ga jij ergens anders 75 euro betalen om je haar te laten knippen?
Mannen die naar de kinky kapper gaanquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:45 schreef Camplo het volgende:
[..]
Mn vriendin is kapster en woont 100 km bij mij vandaan. Afgelopen weken geen tijd gehad om naar haar te gaan (zij druk, ik tentamens weetjewel) En vandaag kon het wel, maar toen moest zij weg met dr ouders (zij knipt mij hier of bij haar thuis) en dus ging dat niet.
En die 75euro moest ik niet betalen (27euro) maar 75euro heb ik ooit eens kapsel gehad bij Kinky Kappers en zo'n vette rare kapsels zijn altijd wel vet, MITS voor mannen. Vrouwen horen gewoon stijl lang haar te hebben, of een golvende beweging erin maar niet kort of krullen. Dat is niks
Hey swa, ik kom er voor mn haren te laten doen, zal het mij dan boeien hoe de stagemensjes uitzien? Ik ben maybe raar, maar heb de behoefte niet ze uit te checken. Daarbij mijn vriendin is ff iets knapper, en heeft iets mooiere lichaamsvormen dan de rest. Met die gedachte kan ik goed levenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:43 schreef -Sandstorm- het volgende:
Jij bent er zo een die zich anders voordoet als zijn vriendin erbij is, ik hoor het al![]()
Elke normale vent (met of zonder vriendin) checkt andere chickies, nee meneer ineens niet
Dus vanavond weer met een volle zak ertegenaan ?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:45 schreef Camplo het volgende:
[..]
Mn vriendin is kapster en woont 100 km bij mij vandaan. Afgelopen weken geen tijd gehad om naar haar te gaan (zij druk, ik tentamens weetjewel) En vandaag kon het wel, maar toen moest zij weg met dr ouders (zij knipt mij hier of bij haar thuis) en dus ging dat niet.
En die 75euro moest ik niet betalen (27euro) maar 75euro heb ik ooit eens kapsel gehad bij Kinky Kappers en zo'n vette rare kapsels zijn altijd wel vet, MITS voor mannen. Vrouwen horen gewoon stijl lang haar te hebben, of een golvende beweging erin maar niet kort of krullen. Dat is niks
Fotoquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:47 schreef Camplo het volgende:
[..]
Hey swa, ik kom er voor mn haren te laten doen, zal het mij dan boeien hoe de stagemensjes uitzien? Ik ben maybe raar, maar heb de behoefte niet ze uit te checken. Daarbij mijn vriendin is ff iets knapper, en heeft iets mooiere lichaamsvormen dan de rest. Met die gedachte kan ik goed leven
You got that right hehequote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:51 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Dus vanavond weer met een volle zak ertegenaan ?
Ooit, als kwijlerts als jou niet gaan blčren wat ze ermee willen doenquote:
Ik neem aan dat ze voor 75 euro ze je haar ook vergullen?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:45 schreef Camplo het volgende:
[..]
Je ne sais pas.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:00 schreef Martijn_fijn het volgende:
Sinds wanneer werken stagiaires op een zaterdag![]()
Soldierboyquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:33 schreef Devilnl het volgende:
ik zeg altijd zo van, Het moet goed kort wezen. voorde rest maakt het me niks uit.
kost iets van 12/13¤, en ben binnen 15minuten weer buiten
tis maar haar, zolang het niet voor mn ogen hangt ben ik tevreden
waarom niet? ze moeten wennen aan het werkende leven en daar hoort op zaterdag werken ook bijquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:00 schreef Martijn_fijn het volgende:
Sinds wanneer werken stagiaires op een zaterdag![]()
Teken het anders even, om het een en ander te verduidelijkenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:40 schreef Camplo het volgende:
[..]
Neen maar 2 hadden een kapsel dat humaan was, die andere 3 hadden een soort jah geen idee, zoek een rare stijl, met kleuren, en een MEGA STRONG ULTIMATE BETONHOLD gel en je snapt wat voor kapsels ze hadden.
hahhaa je kan wel tekenen hea..Maar liefje.. zie je morgen en dan check ik je haar wel.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |