Hij bedoelt meer iets concreets zoals: Chitika,Adbrite,Adengage,Clickzor,Adsense oid.......quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:55 schreef Johnns het volgende:
ow gewoon reclame die zich aanpast aan de content van de site. de ads dus.
dus uit de clicks.
weet iemand dit?quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:42 schreef jp84 het volgende:
Zodra uw accountsaldo het bedrag van $50 heeft bereikt, wordt uw Persoonlijk Identificatie Nummer (pincode) gegenereerd en binnen 3 tot 5 dagen via exprespost aan u toegestuurd. U kunt de aanmaakdatum bekijken door op de koppeling Geef uw pincode op op uw pagina Betalingsgeschiedenis te klikken.
waarom staat dit er niet bij, bij mijn betalingsgeschiedenis scherm
Adsense dusquote:Op zaterdag 22 april 2006 01:18 schreef Stretto het volgende:
[..]
Hij bedoelt meer iets concreets zoals: Chitika,Adbrite,Adengage,Clickzor,Adsense oid.......
Nope, het hangt er gewoon vanaf. Ik verdien bijv. meer met Adbrite omdat ik redelijk wat adverteerders heb die ads inkopen. Maar het is vaak wel zo dat de kans dat je veel geld krijgt per click het grootste is bij Adsense (meer adverteerders=meer inkomsten voor ons)quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:41 schreef muhammad_ali het volgende:
Het lijkt erop dat Adsens het meest rendabel is of heb ik het mis??
dan moet je denk ik met popups gaan werken. klikquote:Op zaterdag 22 april 2006 15:32 schreef M3CABRIO het volgende:
Zijn er ook adsense "klonen" die ook per 1000 VIEWS dokken en niet alleen per click?
Iemand die voor een paar miljoen wat 20 sec spots op TV laat zien betaald tenslotte ook alleen voor het vertonen van zijn ad en niet voor de eventuele klanten die hij er aan overhoudt.
Mja je moet tv en internet niet vergelijken, totaal andere genres.quote:Op zaterdag 22 april 2006 15:32 schreef M3CABRIO het volgende:
Zijn er ook adsense "klonen" die ook per 1000 VIEWS dokken en niet alleen per click?
Iemand die voor een paar miljoen wat 20 sec spots op TV laat zien betaald tenslotte ook alleen voor het vertonen van zijn ad en niet voor de eventuele klanten die hij er aan overhoudt.
Mjah, bezoekers weg door ads, dan moet je het wel verpesten. Ik merk dat adbrite niet altijd even snel laadt en houdt mijn pagina dan op. Momenteel heb ik het alleen nog op mijn image-uploader aan staan, omdat ik nog aan het testen was wat de verschillen zijn met Adsense.quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:42 schreef Stretto het volgende:
[..]
Mja je moet tv en internet niet vergelijken, totaal andere genres.
Wat jij wilt is zowat niet mogelijk, waarom zou je als adverteerder betalen voor een paar duizend views als je geen clicks krijgt? Je wilt uiteindelijk dat er mensen naar je website komen.....
Richt je nu maar gewoon op Adsense en beetje agressief te werk gaan mag best hoor (maar pak het wel ietwat subtiel aan). En ik zie jou ook zeggen dat je bang bent dat de bezoekers weg gaan door de ads ed: Probeer het eens een maandje en dan zie je wel verder.
Mja dat beweerde M3CABRIO. Mja wat wil je als Google 200 000 servers over de hele wereld heeft staan tegenover >500 server van Adbrite.quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:47 schreef Arjan het volgende:
[..]
Mjah, bezoekers weg door ads, dan moet je het wel verpesten. Ik merk dat adbrite niet altijd even snel laadt en houdt mijn pagina dan op. Momenteel heb ik het alleen nog op mijn image-uploader aan staan, omdat ik nog aan het testen was wat de verschillen zijn met Adsense.
Met Adsense heb ik nog nooit problemen gehad dat de pagina vertraagt door een trage adserver.
Het kleine bedrag is om je bankrekening nummer te testen en de pincode om je adres te testen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:48 schreef jp84 het volgende:
ja dat heb ik ook ingesteld, ze hebben ookal een klein bedrag gestort om te testen.
betekend dat dat ik geen pincode nodig heb?
ik zie namelijk ook niet die link om je pincode intevoeren.
Vriendjes vertellen dat ze dagelijks op je site moeten klikken zou ik niet doen Ik heb net wel bezwaar aangetekend bij Google, kijken of ze hem weer enablen. Vast niet .quote:Op zondag 23 april 2006 22:03 schreef muhammad_ali het volgende:
wat is invalid clicks dan? Dan weet ik wat ik beter niet kan doen.
quote:Op zondag 23 april 2006 23:06 schreef muhammad_ali het volgende:
Notice to self: Do not ask your friends to click the ads button!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |