Dat is om je account te verifieren, kijk maar eens goed op de adsense website dudequote:Op woensdag 5 april 2006 23:02 schreef Misanthropist het volgende:
ik kreeg vandaag ineens een uitbetaling van 20 cent
bij mijn weten uit het niets en ik zit nog niet aan mijn 100 dollar... wat kan dat geweest zijn?
en dit doen ze pas na enkele maanden?quote:Op woensdag 5 april 2006 23:39 schreef Stretto het volgende:
[..]
Dat is om je account te verifieren, kijk maar eens goed op de adsense website dude![]()
Eehm nee: Dat doen ze omdat jij zeer waarschijnlijk een bankrekening hebt opgegeven, en ze willen natuurlijk wel weten of deze correct is. Door een dergelijk klein bedrag over te maken kunnen ze het checken. Dat bedrag is je verificatie code. Als je nu eens beter kijkt dan zal je het vinden. Ik weet het zelf ook niet meer waar het precies wasquote:Op donderdag 6 april 2006 01:42 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
en dit doen ze pas na enkele maanden?
ik heb overigens nergens kunnen vinden waar dat op de website staat btw
Door je content aan te passen en meer te richten op Nederlandse adverteerders. Voor de rest kan je er niet echt veel aan doen omdat Google zelf kiest welke adverteerders er komen, zolang er geen Nederlandse zijn komen er wel Engelse.quote:Op donderdag 6 april 2006 05:04 schreef mg794613 het volgende:
ik krijg nu engelse advertenties op m'n site, hoe krijg ik nederlandse? (adsense)
kijk maar eens bij je rekeningnummer in je profielquote:Op donderdag 6 april 2006 01:42 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
en dit doen ze pas na enkele maanden?
ik heb overigens nergens kunnen vinden waar dat op de website staat btw
dan moet je de pagina goed in elkaar zetten. javascript naar onderen of het liefts in een aparte file als dat mogelijk is.quote:Op donderdag 6 april 2006 09:17 schreef YoshiBignose het volgende:
dat adsense is wel beetje nep. ik heb bijvoorbeeld veel javascript codes ofzo op mijn site en dan krijg je reclame van java![]()
Wees blij, kan je straks deeltje 5 openen.quote:Op donderdag 6 april 2006 13:54 schreef Stretto het volgende:
Ernest0 gebruik eens voor de grap copy paste in plaats van 3 reacties achter elkaar
Het gaat hier denk ik meer om de kwaliteit dan de kwantiteit zeg ik dan maarquote:Op donderdag 6 april 2006 15:05 schreef Ernest0 het volgende:
[..]
Wees blij, kan je straks deeltje 5 openen.![]()
Ik ga voor beidequote:Op donderdag 6 april 2006 20:15 schreef Stretto het volgende:
[..]
Het gaat hier denk ik meer om de kwaliteit dan de kwantiteit zeg ik dan maar![]()
Klopt, gezeik met de host omdat ondergetekende ietwat teveel cpu resources gebruiktquote:
quote:Op donderdag 6 april 2006 21:44 schreef Ernest0 het volgende:
[..]
Ik ga voor beide![]()
nog een algemene tip voor mensen die relevante ads willen hebben. Gebruik html tags zoals <b> en <h2> om aan te geven welke woorden belangrijk zijn voor je pagina.
Dit verhoogt de indexering door zoekmachines en ook het aantal relevante ads.
Verder kan je proberen je keyword dichtheid te verhogen, dus zoveel mogelijk gebruik maken van relevante keywords op je website. Probeer ook services als google sitemaps, dit zijn ideale tools om je pagina te optimaliseren. Het klinkt misschien als veel werk, maar het is het absoluut waard, door met dit soort dingen rekening te houden verhoog je met gemak het aantal bezoekers en de CTR.
Het werkt ook dubbelop, mensen die je pagina via google vinden zoeken op bepaalde keywords. Als het goed is komen ze dan op je website en zien ze ads gerelateerd aan je keywords, waardoor ze eerder geneigd zijn om door te klikken. Zelf krijg ik per dag ongeveer 2500 bezoekers via google, wat verantwoordelijk is voor het overgrote deel van de inkomsten.
Kortom, je adsense inkomsten zijn goed te verhogen door de zichtbaarheid in zoekmachines te verhogen.
Mja ik gebruik Adbrite vooral waar Google niet mag, adult content etc dus... en als het zo doorgaat dan haalt het nog Google in ook.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:56 schreef Ernest0 het volgende:
adbrite loopt voor geen meter bij mij, ben er maar mee gestopt
vorige week wel 615 dollar van google gekregen![]()
Haha, neem van mij aan dat geen hond 100 euro voor 5000 views krijgt, je leeft in een heel andere wereld. Als dat zo was dan was ik inmiddels miljonair.quote:Op zondag 9 april 2006 21:37 schreef M3CABRIO het volgende:
Ik heb ook ff wat met Adsense gepielt.
Die lui betalen alleen maar per klik, schiet totaal niet op dus.
5000 views per dag geen probleem, maar met 40 cent opbrengst, waar een adverteerder op Fok al min 100 euro zou moeten dokken hoeft het van mij niet.
Als iemand nog een adverteerder weet die gewoon per view dokt hou ik me van harte aanbevolen, anders schrijf ik zelf wel de adverteerders aan van de grote websites dat ze bij mij voor half geld kunnen komen (is nog steeds 500x zo veel als Google dokt)
hoeveel unieke bezoekers heb je als ik vragen mag?quote:Op maandag 10 april 2006 01:08 schreef ARKON het volgende:
Afgelopen 3 dagen:
riday 04/07/2006 $0.05 11 $0.55
Saturday 04/08/2006 $0.05 57 $2.99
Sunday 04/09/2006 $0.06 23 $1.33
gem deze week minder dan 5000 view per dag
Avg Weekly
Views/Ad 31,654
beetje laag maarja ben wel tevreden zo
geen ideequote:Op maandag 10 april 2006 11:17 schreef Ernest0 het volgende:
[..]
hoeveel unieke bezoekers heb je als ik vragen mag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |