SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hattrick: Red Daemons (506731)
"The first rule of business is to protect your investment."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een meisje!
My sentiments exactlyquote:Op maandag 27 maart 2006 00:06 schreef zijle het volgende:
Toffe aflevering! Vooral Summer was lekker op dreef: "Press play before I break your face"![]()
Jess![]()
quote:Op maandag 27 maart 2006 00:52 schreef NAF_NAF het volgende:
Spoiler aflevering 22:You're fucking kidding right ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
denk dat het eits wordt met Matt en Sandy en the business, misschien wordt Sandy wel evilquote:Op maandag 27 maart 2006 10:48 schreef tonks het volgende:
Vraag me af wat de Season final is , er is nu nog niets spannends aan de hand.. bij seizoen2 was trey er al en je kon er al een beetje op rekenen enzo
quote:Op maandag 27 maart 2006 00:52 schreef NAF_NAF het volgende:
Spoiler aflevering 22:SerieusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is je bron?
www.spoilerfix.com ?quote:
thxquote:Op zondag 26 maart 2006 18:00 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Beter kijken..
http://www.imdb.com/name/nm1223023/
die summaries en zo komen rechtstreeks bij spoilerfix vandaan...quote:Op maandag 27 maart 2006 17:21 schreef NAF_NAF het volgende:
Ahh sorry dit is de bron.
Je kan hier voor de komende 4 afleveringen al spoilers en script sides lezen.
http://www.ocfansforum.org/index.php?showtopic=10809
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Fuck you, Jess ruledquote:Op maandag 27 maart 2006 23:35 schreef neggix het volgende:
Oprotten met die blonde schijthoer van hooters
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 02:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Die trailer voor a.s. donderdagValt volgens mij wel mee. Zo proberen ze het neer te zetten in de trailer, maar ik denk dat hun het express doen of net alsofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
Yep het is niet iets langdurigs ofzo.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 07:47 schreef Wytze het volgende:
[..]
Valt volgens mij wel mee. Zo proberen ze het neer te zetten in de trailer, maar ik denk dat hun het express doen of net alsof
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een meisje!
Damn ik ook alquote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:28 schreef MyImmortal het volgende:
waarom kan ik het toch niet laten om die spoilers te lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |