Ik gebruik anders ook Photoshop om mijn plaatjes te resizen. Is daar wat mis mee dan?quote:Op maandag 9 juli 2007 00:14 schreef CySt het volgende:
Jammer dat hij wel gefotoshopt is.
[afbeelding]
Overigens was dit ook eens op TV. Ik geloof bij die 2 viswijven die huizen schoonmaken. Hadden van die studenten een vlag van T-Mobile zo gevouwen dat de "a" wegviel..
So what? Misschien hebben ze Photoshop wel gebruikt om het plaatje te verkleinen, doe ik ook altijd met mijn foto's voordat ik ze op internet plaats. Dom om dat meteen aan te nemen dat het ook bewerkt is.quote:Op maandag 9 juli 2007 00:14 schreef CySt het volgende:
Jammer dat hij wel gefotoshopt is.
[afbeelding]
Overigens was dit ook eens op TV. Ik geloof bij die 2 viswijven die huizen schoonmaken. Hadden van die studenten een vlag van T-Mobile zo gevouwen dat de "a" wegviel..
Natuurlijk is dat mogelijk, maar deze grap is al langer bekend. Kijk ook in de vouw van de rechter R, deze is precies hetzelfde als de linker. Een beetje naïef om er maar vanuit te gaan dat het wel echt móet zijn.quote:Op maandag 9 juli 2007 12:53 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
So what? Misschien hebben ze Photoshop wel gebruikt om het plaatje te verkleinen, doe ik ook altijd met mijn foto's voordat ik ze op internet plaats. Dom om dat meteen aan te nemen dat het ook bewerkt is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |