Ja vorig jaar ik ook.quote:Op zondag 26 maart 2006 18:03 schreef Tiemie het volgende:
Ik kreeg zo'n opblaasbaar ding van T-mobile, die wel goed gespelt was trouwens.
Ja die jaquote:Op zondag 26 maart 2006 18:04 schreef nlboy het volgende:
[..]
Ja vorig jaar ik ook.(deze: http://i2.tinypic.com/sblgds.jpg )
Het jaar daarvoor was het een vlag.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:12 schreef Neptun3 het volgende:
Ja, die pressies ken ik ook. Paar jaar nu bij T-mobile en elk jaar trouw een kadootje.
Op de foto 2 jaren van de 3, vorig jaar een opblaas "Hoera" (met de A) en het jaar daarvoor een zak ballonnen. Kan me niet herinneren wat het jaar daarvoor was.
Opvallend is wel dat T-mobile tot dit jaar in ieder geval iets had met blazen.....
[afbeelding]
Ik ook, maar ja helaas hebben ze die dan denk ik niet meer als ik jarig ben.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:46 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
ik als T-Mobile beller had anders graag ook zo'n Hoerr! slinger gehad
Je weet het niet hoorquote:Op zondag 26 maart 2006 23:16 schreef nlboy het volgende:
[..]
Ik ook, maar ja helaas hebben ze die dan denk ik niet meer als ik jarig ben.
m'n broertje kreeg te horen dat het inderdaad bij een klein aantal klanten fout was gegaan, duizendmaal excuses blablabla... en voor het "ongemak" krijgt ie twee gratis bioscoopkaartjesquote:
Dat is niet grappig, ik moest niet lachenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:48 schreef Snakey het volgende:
Ik vond het al zo raar toen ik laatst je broertje belde en zijn voicemail kreeg; dit is de voicemail van, 06123hoerr!![]()
quote:
Beter! Een hoerrslinger + 2 biscoopkaartjes... T-Mobile rules!quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
m'n broertje kreeg te horen dat het inderdaad bij een klein aantal klanten fout was gegaan, duizendmaal excuses blablabla... en voor het "ongemak" krijgt ie twee gratis bioscoopkaartjes![]()
Ja! Die bioscoopkaartjes vind ik ook leukquote:Op maandag 3 april 2006 00:24 schreef nlboy het volgende:
[..]
Beter! Een hoerrslinger + 2 biscoopkaartjes... T-Mobile rules!![]()
Je kan niet zeggen dat T-Mobile geen humor heeftquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |