ja kan toch dat was bij de jeugd wel het geval. Toen was Steegmans zelfs beter dan Boonen. Steegmans heeft wel progressie gemaakt nu maar als die eens leert met zijn verstand te koersen dan kan dat maar zoquote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:43 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Is die Steegmans tegenwoordig ook een man voor dit soort koersen? Dat begreep ik van de Belgen bij Dwars door Vlaanderen iig, hij en Boonen zouden de mannen zijn die de klassiekers gaan bepalen de komende jaren.
op Sporza 14.45quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hoe laat begint de uitzending?
Freire is niet gestart trouwens, bang voor de kasseien.
Steegmans en Sentjes waren de absolute uitblinkers in België van de lichting 1980. Ook van Goolen van van der Loocke waren beter dan Boonen destijds....quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:00 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ja kan toch dat was bij de jeugd wel het geval. Toen was Steegmans zelfs beter dan Boonen. Steegmans heeft wel progressie gemaakt nu maar als die eens leert met zijn verstand te koersen dan kan dat maar zo
Ja, ik wist het niet, daarom vroeg ik het even. Ken Steegmans bij de profs alleen van de uitsalgen en daar stond hij toch niet zo vaak bovenaan als Boonen afgelopen jarenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:00 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ja kan toch dat was bij de jeugd wel het geval. Toen was Steegmans zelfs beter dan Boonen. Steegmans heeft wel progressie gemaakt nu maar als die eens leert met zijn verstand te koersen dan kan dat maar zo
tja, tegen bessures is weinig te doenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
Toch fijn, zo'n wereldkampioen die je zowaar vooraan ziet rijden tijdens het seizoen. Dat kon je van Freire, Astarloa, Cipo en andere Vainsteinsen niet echt vaak zeggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |