Behalve als ik ze post.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:03 schreef tonks het volgende:
Iedereen dit in dit topic een. post is homo en word geneukt door zijn/haar vader. MMMKAY.
---> PUBquote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:03 schreef tonks het volgende:
Iedereen dit in dit topic een. post is homo en word geneukt door zijn/haar vader. MMMKAY.
Ik ben dan ook geen slimme negert die alles weet.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:04 schreef Koewam het volgende:
Wat valt er nou niet aan te begrijpen?Ben je zo dom.
Een slimme neger?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:06 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik ben dan ook geen slimme negert die alles weet.
je moet het zo bekijken.. stel je voor dat er een dame op je afloopt en zegt "ga je met mij mee naar buiten" en trekt zo'n gezichtquote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:00 schreef tonks het volgende:
Wat een kut smiley is dat. de
. ik snap nooit wat ze er mee bedoelen op msn bijvoorbeeld dan vraag ik "Alles goed?" en dan is het antwoord "Ja
" Waarom die smiley? bedoel je soms Nee het is niet goed, of dom dat ik het vraag. Kan er echt niet tegen
. een ban voor de
smiley.
Wat een verschrompelde lippen.quote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:09 schreef Koewam het volgende:
DD.
ahhh joh.. flikker op met je ontopicquote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:12 schreef Koewam het volgende:
[..]
Ga eens ontopic. Klagen over de '', want dat boeit ons. Hup, hup, klagen jij!
Zeker in de tijd dat er nog geen kwijl emoticons waren werden ze ook weleens daarvoor gebruiktquote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:17 schreef faberic het volgende:
het betekent zoiets als: "Whehe" denk ik, met een heel ligt cynisch tintje met een knipoog en een lach zegmaar.
Ik gebruik hem best vaak
Waarom pleur je alles waar MSN in voor komt in PUB? Graflul.quote:
Gaat ie dan zo heel lief en met veel gevoel aan een piemel likken?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:22 schreef vintrax het volgende:
Tja, gebruik dieals ik gewoon vrolijk ben.. tis voor mij een soort van vrolijkheidsstatus.. bovendien steek ik in real life gewoonweg wel es mijn tong uit als ik vrolijk ben.
ja, en dat Tong80 MSN had omgekocht zodat zijn 'quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:14 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik dacht altijd dat het betekende dat je lid van de Tong80fanclub bent.
Te lam voor woorden, maar ik moest toch glimlachenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |