depressieveling laten bedenken hoe kort het leven isquote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:09 schreef leneh het volgende:
Alle depressievelingen: bedenk eerst eens hoe kort het leven is (tijd gaat snel)
en nog een tip:gewoon véél minder nadenken!
Ik zit vrijwel nergens mee in en ga vrolijk door het leven.
Krijg dan wel rond mijn oren geslingerd dat ik geen verantwoordelijksgevoel heb,
maar niet aantrekken![]()
Van een hoge, kunnen ze nog even genieten van het uitzichtquote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:10 schreef immortalsean het volgende:
zeg maar dat ze van een flat af moeten springen.![]()
Ik ben helemaal niet ziek ik zie het gewoon even niet meer zitten, mag ik mag ikquote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:11 schreef Aurelium het volgende:
Depressiviteit is een ziekte. Dat gaat niet over door je te bedenken hoe leuk het leven is. Al ben ik het volledig met je eens
je mag opkrassen!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:12 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet ziek ik zie het gewoon even niet meer zitten, mag ik mag ik![]()
En jij mag je zusje komen ophalen ik ben nu wel klaarquote:
En toen kreeg ie spijt en dacht, het leven mag dan wel hard zijn, maar de grond die er nu aankomt is.. *splet*quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:12 schreef Dont_Panic het volgende:
Komen ze vanzelf wel achter, als ze hun hele leven voorbij zien flitsen
Kennen wij elkaarquote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:16 schreef leneh het volgende:
Ik kan er niet aan doen maar ik trek depressieve mensen aan![]()
ofwel zijn er zodanig veel depressief tegenwoordig dat ze overal zijn?
Theekrasje ?quote:
Misschien worden ze wel depressief van jou.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:16 schreef leneh het volgende:
Ik kan er niet aan doen maar ik trek depressieve mensen aan![]()
ofwel zijn er zodanig veel depressief tegenwoordig dat ze overal zijn?
Kan toch nog lachen ben blij!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:20 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Nee ik kras mezelf altijd met een zakmes![]()
met een passer kun je namen in jezelf kerven, van mensen die je haatquote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:20 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Nee ik kras mezelf altijd met een zakmes![]()
en neen dat is geen optie...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:22 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Misschien worden ze wel depressief van jou.
Dat lukt met mijn zakmes ook wel aardigquote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:23 schreef PatjeDoN het volgende:
[..]
met een passer kun je namen in jezelf kerven, van mensen die je haat![]()
![]()
gister sprong er weer 1 voor de treinquote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:10 schreef immortalsean het volgende:
zeg maar dat ze van een flat af moeten springen.![]()
Die van mij kan ik alleen schaven zegmaar, een kras wil niet omdat hij een keer op de punt is gevallenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:24 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Dat lukt met mijn zakmes ook wel aardig![]()
Ik heb een paar van die leuke slijpstenen dus me mes is altijd in conditie!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |