Kneus, vreet eerst zelf eens zo'n broodje en kom dan terug. Die dingen zijn net kiezeltjes man.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 09:56 schreef Mute_Me het volgende:
Omfg als je tanden al breken bij een sesamzaadje moet je misschien eens wat vaker je tanden gaan poetsen ofzo
zenuwbehandeling gehad in het verleden? daardoor holt de kies steeds meer uit totdat hij bij het minste of geringste gewoon afbreektquote:Op zaterdag 25 maart 2006 09:59 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Kneus, vreet eerst zelf eens zo'n broodje en kom dan terug. Die dingen zijn net kiezeltjes man.
Bovendien was dit al een zwakke plek![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:01 schreef Homdeck het volgende:
[..]
zenuwbehandeling gehad in het verleden? daardoor holt de kies steeds meer uit totdat hij bij het minste of geringste gewoon afbreekt![]()
500 euro dokken.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 09:06 schreef Pappie_Culo het volgende:
Laat ik maar meteen met de deur in huis vallen... die volkoren croissantjes van de AH daar zitten hele harde zaadjes op (soort van sesamzaad)...
Nou mis ik gewoon een stuk van m'n kies gvd. Moet ik weer naar de tandarts toe, achterover in de stoel hangen, 500 watt lamp in m'n porem, boor in m'n bek...
Troost mij.
Dat is ook een echte troost Yildizquote:
Volgens mij is het minder, en dát is dan een troost.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is ook een echte troost Yildiz
Ah kijk, zo kun je het natuurlijk ook aanpakken...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:34 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Volgens mij is het minder, en dát is dan een troost.
Ongetwijfeld...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ah kijk, zo kun je het natuurlijk ook aanpakken...
Al denk ik dat zo'n stuk kies toch behoorlijk in de papieren gaat lopen. Aangezien ze natuurlijk meteen ook ff foto's willen maken en tandsteen verwijderen etc etc...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |