zit niet zo te kankeren manquote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:26 schreef LennyKravitz het volgende:
Weet niet of het tegenwoordig normaal is... maar ik vind dat het woord kanker de laatste tijd wel heel veel gebruikt wordt in het forum... of het nou ONZ of KLB is of een ander subforum...
Van kankerkachel tot het zojuist door mij gespotte Kankervulpotlood! ...
Nou snap ik best dat die sbs-achterlijke ooit kankerkachel zei... en dat het effe een puberale trend is om die mafketel na te lullen... en ik weet ook dat een paar klojo's een hit hadden waar "heel stoer" werd verwezen naar "kenker" .... maar om het nou door te trekken naar alle andere onderwerpen, waar men alleen met dit woord als het effe kan alles wil aansterken, vind ik gewoon niet hoeven...
Tegen hen die te pas en te onpas kanker typen: ... denk een beetje meer na... 't is niet normaal...
ow ja dat woord zocht ikquote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Niet... zo... huilen...
Moddereren! Nooit van m'n leven...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
We zouden KLB-mods moeten worden.
Inderdaad, want dan zeg je gewoon "Ik heb kankeraambeien".quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
Waarom zou het woord kanker niet te pas gebruikt mogen worden?
Dan wil je iemand uitleggen dat je kanker hebt en dan moet je zeggen 'ik heb aambeien'.
Lijkt me persoonlijk erg lastig.
Dan hebben sommigen hier toch wel last van een soort digitale "Gilles de la Touret"... ik zie ook het verschil... alleen vind dat het regelmatige overbodige gebruik van een krachtterm best achterwege mag blijven... maar ja, dan is men zeker niet stoer meer?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Niet... zo... huilen...
En... zie het verschil tussen kanker als ziekte... En kanker als krachtterm...
Ik gebruik het woord in dagelijks leven vrij vaak en soms denk ik ook wel eens, als ik nou straks kanker krijg dan denk ik hier nog wel eens aan terugquote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:34 schreef zoalshetis het volgende:
ik denk dat mensen die dat woord vaak gebruiken het ook eerder krijgen. kent denhaag relatief meer van die patiënten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |