dat betwijfel ik.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:21 schreef ErikT het volgende:
Godverdomme! Wat loop je nou 2 uur met me te flirten, om vervolgens te zeggen dat je een vriendje hebt? Dat schiet toch niet op? Heb ik niks aan, heb jij niks aan...serieus,
wat heeft ze er dan aan?quote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:24 schreef Brennie het volgende:
Je had haar gerust kunnen neuken. Iedere welgestelde Breezer van deze tijd geeft namelijk geen moer meer om trouw zijn en de waarden die daaraan verbonden zijn. Gemiste kans dus
aandacht. damn dude, weet jij helemaal niks van vrouwen?quote:
Wat raad je aan? Haar op de grond gooien en me niet laten remmen door enige kennis over sociale omgangs normen?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:24 schreef Nickthedick het volgende:
Ik zou gewoon doorgaan, en me niet af laten schrikken![]()
nee eerder aansturen op een vriendje, waarom fucking 2 uur wachten?>quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:27 schreef ErikT het volgende:
[..]
Wat raad je aan? Haar op de grond gooien en me niet laten remmen door enige kennis over sociale omgangs normen?
Als ze nu in mn bed zou liggen had ze mn volledige aandacht. En zat ik hier nu niet dit te typen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
aandacht. damn dude, weet jij helemaal niks van vrouwen?
Gewoon doen alsof je dat verhaal over haar vriendje niet gehoord hebt natuurlijkquote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:27 schreef ErikT het volgende:
[..]
Wat raad je aan? Haar op de grond gooien en me niet laten remmen door enige kennis over sociale omgangs normen?
Ze vind je duidelijk leuk. Vraag haar msnadres, chat wat maanden en ze zit op je schoot. Geloof me.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:27 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik was eerst bier aan t drinken! First things first.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee eerder aansturen op een vriendje, waarom fucking 2 uur wachten?>
Oftewel... haar charmante loverboyquote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:30 schreef juiced het volgende:
Sjogneogjengoejgneogje! Ze had het eigenlijk over d'r pooier! Ze wilde door je gered worden! Mên...
Kut je hebt gelijk. Het enige wat ik nu heb is "ik ben er volgende keer weer." Na ja, dat gezeik met dat MSN, voordat je het weet ben je "vrienden" en dan is t ook weer niks.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:28 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ze vind je duidelijk leuk. Vraag haar msnadres, chat wat maanden en ze zit op je schoot. Geloof me.
Wie niet waagt...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:31 schreef ErikT het volgende:
[..]
Kut je hebt gelijk. Het enige wat ik nu heb is "ik ben er volgende keer weer." Na ja, dat gezeik met dat MSN, voordat je het weet ben je "vrienden" en dan is t ook weer niks.
Blijft maagdquote:
Volgens mij is jouw (ex)vriendje er met een breezah chickie vandoor/vreemd gegaan of niet ?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:28 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ze vind je duidelijk leuk. Vraag haar msnadres, chat wat maanden en ze zit op je schoot. Geloof me.
ruk ze!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:32 schreef ErikT het volgende:
Hoe t ook zij: kutverhaal! ik ga slapen. Tot ziens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |