Sorry hoor, maar ik vind dit weer zo'n vreselijke uitspraak.quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:19 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik heb dat wel gehad, maar over het algemeen vind ik het een enorme afknapper als het zo makkelijk gaat. Dan zoek ik wel een ander die wat moeilijker is (= meer stijl heeft)
quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:17 schreef HighAndTight het volgende:
Daar zijn we weer: geile vrouwen zijn sletten, maar rodneukende mannen natuurlijk hartstikke stoer...
????quote:Wel, als je het niet regelmatig zonder condoom zou doen hoef je je toch ook niet regelmatig te laten testen?![]()
quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:23 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
MAAR GOED, SINDS WANNEER IS EEN WASHOK EEN TREIN???
Er is toch geen kunst aan om dat voor elkaar te krijgen ? Dat kan iedereen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:17 schreef zatoichi het volgende:
Het is juist geil als je dat voor elkaar krijgt; de ultieme prooi!
Daar ben ik het mee eens en dat is lijkt me niet te vergelijken met een spontane neukpartij..quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:29 schreef SeLang het volgende:
[..]
Er is toch geen kunst aan om dat voor elkaar te krijgen ? Dat kan iedereen.
Een vrouw met stijl die na een paar maanden nog steeds in je geinteresseerd is en uiteindelijk all the way gaat, dan heb je toch veel meer bereikt.
quote:
Gaat dat wel samen met jouw levenstijl, of is dit gewoon een "fase"?quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:30 schreef SHE het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens en dat is lijkt me niet te vergelijken met een spontane neukpartij..
Waar jij het over hebt is liefde...en dat is bijzonder en onbezoedeld. DAT is idd een prestatie...een dame na maanden nog geinteresseerd houden
OK, omdat je blijkbaar niet zo heel snel bent zal ik het voor je uitleggenquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:33 schreef rameijer het volgende:
[..]
Ik vind dat je jezelf tegenspreekt...
quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:32 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Hey klapjosti. Hou je bek eens met je irritante kutposts
Maar dan ben je wel al te laat.quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:43 schreef SHE het volgende:
[..]
OK, omdat je blijkbaar niet zo heel snel bent zal ik het voor je uitleggen
Ik heb het weleens zonder condoom gedaan
ik postte: ' ik heb me regelmatig laten testen '
Dit verwijst direct naar de keren dat ik het zonder heb gedaan...waarom met regelmaat ?
Omdat sommige ziekten een langere incubatietijd hebben en het dus raadzaam is met regelmaat te testen als er onveilig sex is geweest.
Op wat doe je precies? Casual sex of liefde?quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:35 schreef Robar het volgende:
[..]
Gaat dat wel samen met jouw levenstijl, of is dit gewoon een "fase"?
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:46 schreef Robar het volgende:
[..]
Maar dan ben je wel al te laat.
Want wie zegt dat jouw sexpartner hetzelfde doet?
Ik doelde erop dat een vaste relatie dus niet rijmt met jouw spontane "escapades".quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:46 schreef SHE het volgende:
[..]
Op wat doe je precies? Casual sex of liefde?
waar ik vroegah nog wel op zoek was naar spanning ...en zeker in ging op spontane acties, is dat met de jaren sterk afgenomen.
Tegenwoordig merk ik zelfs een soort afkeer ervan...Ik vind een serieuze relatie, of betekenisvolle liefde echt velen malen meer bevredigend.
Ik heb altijd alles gedaan wat ik wilde en menig fantasietje bevredigd. Mijn wilde haren zijn dus zo goed als kwijt.
Ik kan dus oprecht van liefde genieten nu. Sex komt daarin op een aller, allerlaatste plaats ( heel cliche, I know )...intellectuele bevrediging, respect en bewondering, komen op de allereerste plaats
Er wordt bedoeld dat zodra het dr uitkomt de condoom omgaat en zodra niet er geen condoom omgaat.quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:50 schreef rameijer het volgende:
Je bedoelt dus dat je ooit wel een paar keer zonder condoom geneukt hebt, je daarna een paar keer hebt laten testen, en het nu veilig(er) doet en je af en toe nog laat testen?
Begrijp ik het goed nu?
yep, misschien ben ik niet helemaal volledig of druk ik me niet helder genoeg uit.quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:50 schreef rameijer het volgende:
Je bedoelt dus dat je ooit wel een paar keer zonder condoom geneukt hebt, je daarna een paar keer hebt laten testen, en het nu veilig(er) doet en je af en toe nog laat testen?
Begrijp ik het goed nu?
Om ff offtopic te blijven is dat denk ik ook heel belangrijk... Ik denk dat heel veel mensen opquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:46 schreef SHE het volgende:
[..]
Op wat doe je precies? Casual sex of liefde?
waar ik vroegah nog wel op zoek was naar spanning ...en zeker in ging op spontane acties, is dat met de jaren sterk afgenomen.
Tegenwoordig merk ik zelfs een soort afkeer ervan...Ik vind een serieuze relatie, of betekenisvolle liefde echt velen malen meer bevredigend.
Ik heb altijd alles gedaan wat ik wilde en menig fantasietje bevredigd. Mijn wilde haren zijn dus zo goed als kwijt.
Ik kan dus oprecht van liefde genieten nu. Sex komt daarin op een aller, allerlaatste plaats ( heel cliche, I know )...intellectuele bevrediging, respect en bewondering, komen op de allereerste plaats
Dat was de reactie op "ik heb het weleens onveilig gedaan en daarom liet ik me regelmatig testen".quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:47 schreef SHE het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Over het algemeen neuk ik veilig hoor...?
Als je die check doet en je hebt HIV ben je niet meer te helpen hoor?quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:54 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik ga ook in een relatie elk half jaar op voor een soa check, met daarnaast een aparte HIV test. Ondanks dat die kans erg klein is.
Het geeft me gemoedsrust. Ik wil aan vanalles doodgaan, maar niet aan iets lulligs als een aan sex gerelateerde dodelijke ziekte.
De keren dat ik onveilig heb gevreeen, ben ik dus buiten die halfjaarlijkse check up richting GG/GD gegaan.
Oh, maar dat realiseer ik me heus wel.quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:50 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik doelde erop dat een vaste relatie dus niet rijmt met jouw spontane "escapades".
Maar zoals je zelf aangaf was het dus een fase van je leven waarin je "de wereld" ontdekt hebt.
Niets mis mee, als je een jongen was geweest had je meer respect gekregen.
Maar goed, ik moet het wel met de meesten eens zijn dat het onveilige gedeelte niet echt door de beugel kan.
Maar het is jouw leven en dat moet je vooral zelf leven
met HIV en goede medicatie is gelukkig in de rijke landen als Nederland nog een heel leven te leven hoorquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:55 schreef Camplo het volgende:
[..]
Als je die check doet en je hebt HIV ben je niet meer te helpen hoor?
Gozer, waar heb je het over?quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:55 schreef Camplo het volgende:
[..]
Als je die check doet en je hebt HIV ben je niet meer te helpen hoor?
Lees je eigen bullshit eens na en have a lookquote:
You are rightquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:55 schreef Robar het volgende:
[..]
Dat was de reactie op "ik heb het weleens onveilig gedaan en daarom liet ik me regelmatig testen".
Je sexpartner met wie je het mogelijk onveilig hebt gedaan doe dit misschien niet en dan loop jij gevaar. Een test helpt dan niet meer,want dan ben je te laat.
Maar ik val je niet aan hoor, ik vind dat je het vooral helemaal zelf moet weten en schijt moet hebben aan wat anderen hier vinden. Ik acht je wijs genoeg om te weten wat onveilige sex voor consequenties kan hebben. Als je daar niets mee doet, dan is dat helemaal je eigen zaak. Maar goed, je vertelde zelf dat dit in het verleden was en dat je nu meer waarde hecht aan een goede vaste relatie en veilige sex, am I right?
Ze doet t voor haar gemoedsrust... niet ter preventie... Want dat zou natuurlijk nergens op slaan...quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:59 schreef Camplo het volgende:
Lees je eigen bullshit eens na en have a look.
Dan weet je het misschien. Test hier test daar om het half jaar, maar als je dan alsnog wat hebt zijn die tests zo zinloos als de tering dus die logica snap ik niet helemaal...
Ik bedoelde niet respect vanwege de wip, maar respect voor hoe jij je leven leeft.quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:57 schreef SHE het volgende:
[..]
Oh, maar dat realiseer ik me heus wel.
Maar de beschreven actie was zo godvergeten geil dat ik er geen seconde aan gedacht heb. En heel eerlijk, heb ik er wel vaker schijt aan gehad. Ik mag god dan ook op mijn blote knietjes danken dat ik er niets aan heb overgehouden.
En respect krijgen omdat je een wip maakt vind ik persoonlijk je reinste nonsens..of je nu een mannetje of vrouwtje bent. Als dat namelijk respect zou afdwingen, dan was ik inmiddels wel heilig verklaard.
HIV testen doen voor je gemoedsrust lijkt me vrij kansloos. Heb je het ben je sowieso de zak, dus kan je dan toch beter nadenken op het moment dat....quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:02 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Ze doet t voor haar gemoedsrust... niet ter preventie... Want dat zou natuurlijk nergens op slaan...
Misschien dat de bullshit in jouw hoofd een brede visie belemmert, maar heb je er weleens bij stil gestaan dat het onbehandeld blijven van soa's nogal gevaarlijk kan zijn? Los van het feit dat je eerste zorg uit moet gaan naar het mogelijk kunnen besmetten van anderen ?quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:59 schreef Camplo het volgende:
[..]
Lees je eigen bullshit eens na en have a look.
Dan weet je het misschien. Test hier test daar om het half jaar, maar als je dan alsnog wat hebt zijn die tests zo zinloos als de tering dus die logica snap ik niet helemaal...
OK OK, verder met de treinen dan maarquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:02 schreef PeuRac het volgende:
Kap eens met die topic verneukerij
Ga lekker op msn/mail/irc lopen janken
quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:02 schreef PeuRac het volgende:
Kap eens met die topic verneukerij
Ga lekker op msn/mail/irc lopen janken![]()
Helemaal niet... Ik prefereer een condoom niet alleen voor de veiligheid... Maar omdatquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:02 schreef LostFormat het volgende:
Wat een hypocriet gezeik hier weer.
Alsof er hier niemand in een geile/aangeschoten bui een condoom vergeet.
Maar nee, dit is fok, laten we alsjeblieft heiliger dan heilig proberen over te komen.
He breezahboy. Hou je er eens buiten met je irritante kutkopquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:32 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Hey klapjosti. Hou je bek eens met je irritante kutposts
Casanova spreekt.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:06 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Helemaal niet... Ik prefereer een condoom niet alleen voor de veiligheid... Maar omdat
je nadat je gekomen bent ook nog lekker naar beneden kan gaan om t meisje verder
te plezieren, om na een kwartiertje weer lekker verder te gaan...
Ik neuk niet zonder condoom dus heb die testen niet nodig. Who's the dumbass now?quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:04 schreef SHE het volgende:
[..]
Misschien dat de bullshit in jouw hoofd een brede visie belemmert, maar heb je er weleens bij stil gestaan dat het onbehandeld blijven van soa's nogal gevaarlijk kan zijn? Los van het feit dat je eerste zorg uit moet gaan naar het mogelijk kunnen besmetten van anderen ?
Dumbass![]()
Waar slaat dat nou weer op... Niks zinnigs meer te zeggen ofzo? Condooms zijn gewoonquote:
JIj, nog steedsquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:12 schreef Camplo het volgende:
[..]
Ik neuk niet zonder condoom dus heb die testen niet nodig. Who's the dumbass now?
Mwoah, een testje zo nu en dan kan geen kwaad.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:12 schreef Camplo het volgende:
[..]
Ik neuk niet zonder condoom dus heb die testen niet nodig. Who's the dumbass now?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |