Je computer geeft normaal gesproken een melding (Windows).quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:29 schreef renz0r het volgende:
Goed dat ik dit topic lees, zou het haast vergeten
Mja, maar als die melding komt ( 3 uur snachts toch) dan ben ik meestal bierenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:30 schreef Furious het volgende:
[..]
Je computer geeft normaal gesproken een melding (Windows).
Idem.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:29 schreef renz0r het volgende:
Goed dat ik dit topic lees, zou het haast vergeten
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:50 schreef Aurelium het volgende:
Mooie excuus om een uur te laat te komen op mn werk
Dat is dan wel weer het positieve.quote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:50 schreef Aurelium het volgende:
Mooie Absoluut geen excuus om een uur te laat te komen op mn werk
dat is nou weer echt zo;n derde wereld tactiek en dan vinde ze het gek dat ze een derde wereld land blijven.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:47 schreef Jeroentje28 het volgende:
DE KLOK MOET JE GEWOON ZO ZETTEN DAT JE HET EEN PRETTIGE TIJD VIND
wat bedoel je hiermee ?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:02 schreef martinlutherking het volgende:
tvp. Zo vergeet ik het niet.
Weet je moeder dat je hier zitquote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:20 schreef Jeroentje28 het volgende:
Aan een ieder : de tijd tikt door en soms voel je aan je lichaam hoe laat het is. Bij mij is het 5 voor 12. En dat is niet erg, maar wel een feit.
Nee.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:21 schreef Rietvaerder het volgende:
Nou, heb ik gelijk of niet.
Appelsap.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:23 schreef Jeroentje28 het volgende:
[..]
Je zit de verkeerde te quoten, muts
Ik snap er ook geen reet van, en het boeit me ook niet echt, maar ik vergeleek het met een uur meer. Je gaat om 01h slapen, de klok gaat terug, het wordt 00.00 en je wordt 8 uur 's ochtends wakker. Dus een uur extra.quote:
Ik weet niet, maar ik moet mijn wekker goed hebben staan i.v.m. afspraken enzo.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, dus wat zit iedereen nou te huilen
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Heb jij veel afspraken?
Is je vriendin weer ongesteld?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:39 schreef Jeroentje28 het volgende:
een goede lopende rode lijn ?
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:39 schreef Jeroentje28 het volgende:
als nou ieder zijn wekker 3 uur achteruit zet, dan hebben je vrienden, waarmee je afspraken hebt toch een goede lopende rode lijn ?
Dat werkt dus niet.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:00 schreef Jeroentje28 het volgende:
NOGMAALS, MAAK JE EIGEN TIJD, EN LAAT JE NIET ZO LEIDEN DOOR WAT ANDEREN ZEGGEN.
Jij hebt echt teveel tijd he..?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:47 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Dat werkt dus niet.
Het is niet goed voor de wereld als iedereen een andere tijd neemt. Je hebt 1 tijd nodig per land of meerdere landen.
Tis lekker makkelijk op die manier.
Als je iedereen een eigen tijd geeft dan wordt het moeilijk.
En dan ga ik ook nog serieus erop in ook
Maar ik doe het maar, voor het geval dat jij serieus denkt dat de wereld beter af is wanneer iedereen zijn eigen tijd heeft. Dat is niet zo.
Geen tijdsbewustzijn hebben is wat anders. Maar als iemand mij de tijd vraagt, dan wil ik hem wel kunnen beantwoorden. En als ik afspreek om te gaan uiteten of wat dan ook, dan is het tevens makkelijk dat iedereen dezelfde regels gebruik.
Wat gaat het nou worden vóór of achter uit?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:22 schreef B4CO het volgende:
de klok gaat vannacht om 03.00 een uur achteruit
De winter is net afgelopen, klapdeurjosti.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:22 schreef B4CO het volgende:
de klok gaat vannacht om 03.00 een uur achteruit
Die grap heb ik een keer uitgehaald, en mn broer kwam een keer lekker te laat BadKamerDeurTegelWasserquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:33 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
De winter is net afgelopen, klapdeurjosti.
Dat zeg ik toch ook.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:07 schreef dvdfreak het volgende:
En dat komt die ene gast weer bij Koppensnellers om uit te leggen dat we een uur eerder ,nee een uur langer slapen.Ha ooh wat is het grappig ha
Huh? Ik had 2 minuten na jou gepost en nu blijkt het opeens 1 uur en 2 minuten te zijn??quote:Op zondag 26 maart 2006 01:58 schreef Aventura het volgende:
Dat is echt kut. En ik ben ook al natgeregend zonet.
Wintertijdquote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:46 schreef faberic het volgende:
wat is nou de echte tijd? De zomer of wintertijd. Dat weet ik nooit. Ik denk de zomertijd....
Waar blijft de tijdquote:Op zondag 26 maart 2006 03:02 schreef wimpie-bosboom het volgende:
[..]
Huh? Ik had 2 minuten na jou gepost en nu blijkt het opeens 1 uur en 2 minuten te zijn??
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |