quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:59 schreef Xrenity het volgende:
Echt, hoe uitgebreid deze game is
Overnachtte net op een inn/boot...jaja, de game gaat diepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziek veel content
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
Ja ik heb alleen spreuken onder m'n snelknoppenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik gebruik die vuurballen veel en die ice..
Als tip, zet regenration onder je snelknoppen.. zoiezo heb ik daar 6 spreuken in staan
Ja een skelet of een zombie kan ik neerzettenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:33 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ja ik heb alleen spreuken onder m'n snelknoppen
Gebruik momenteel shock en idd Ice
En ben bezig met het leren van summoning.
Oh ze zaten bij mn avonturier pakket vlgs mij alquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:35 schreef Retuobak het volgende:
Ja, ik heb de skeletspreuk, maar ik heb de skills er niet voor
En toen ik de trainer er voor had gevonden had ik geen geld
Nu heb ik 7000 op zak en komt dat dus wel goed
Ik heb er af en toe ook erg veel last van. Ik hoop echt dat daar een patch voor komt.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:31 schreef washandje het volgende:
Wat de fuck is er aan de hand met de 360 versie? Heeft iedereen last van enorm lange laadtijden, framedrops, freezes en soms bijv. wel 10, 15 seconden wachten voor iets simpels als looten of je journal openen? Of is er iets mis met mijn 360/game want dit begint me echt op de zenuwen te werken.
Je bedoelt toch wel daar waar ook die Jauffre zit?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:54 schreef Retuobak het volgende:
Goed zoeken, ze lopen vaak wel rond dat klooster.
Niks aan de hand hier :Squote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:31 schreef washandje het volgende:
Wat de fuck is er aan de hand met de 360 versie? Heeft iedereen last van enorm lange laadtijden, framedrops, freezes en soms bijv. wel 10, 15 seconden wachten voor iets simpels als looten of je journal openen? Of is er iets mis met mijn 360/game want dit begint me echt op de zenuwen te werken.
Serieus? 360 versie? Dan moet ik misschien gaan ruilen ofzo? Kut...quote:
Hbe je de cache al geleegd? Bij het opstarten constant A indrukken tot het logo verschijnt.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:57 schreef washandje het volgende:
[..]
Serieus? 360 versie? Dan moet ik misschien gaan ruilen ofzo? Kut...
Iemand anders met de 360 versie die hier iets over kan zeggen?
In iedere mage guild is wel een alchemist die van die drankjes verkoopt, maar ze zijn behoorlijk duur. Het is beter om ze gewoon zelf te maken, maar dan moet je natuurlijk wel behoorlijk goed zijn in alchemie.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:01 schreef Almere-Dude het volgende:
Oblivion
Waar kan ik trouwens van die health drankjes kopen, ben nu gladiator in de arena en wordt best wel gebeukt.![]()
Hm ik heb het geprobeerd en ik geloof dat ik je moet bedankenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:58 schreef EmjaY het volgende:
[..]
Hbe je de cache al geleegd? Bij het opstarten constant A indrukken tot het logo verschijnt.
Heb zelf nergens last van.
Bedank mij maar.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:07 schreef washandje het volgende:
[..]
Hm ik heb het geprobeerd en ik geloof dat ik je moet bedanken
Geen idee wat er is gebeurd maar er zijn nu echt 10x kortere laadtijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |