Second rule: You DO NOT talk about the Thieves Guild.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:15 schreef HyperViper het volgende:
[..]
First rule: You do not talk about the thieves guild.
Bij mij ging er ook iemand dood... dus nu heb k zijn mooie armor. Verder geen consequenties.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:59 schreef =HellFire= het volgende:
Hahhaha die rumors... kleine fuckup @ desolate mine, ging iemand dood kennelijk. mijn schuld zeggen ze... en nu weet iedereen het van de Fighters Guild.
Leuk heur.
Waar zir die guild precies? Kep een uitnodiging maar kan ze nergens vinden....quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:09 schreef Fliepke het volgende:
hehe eindelijk bij de thieves guild na een opdracht
Ik werd gewoon niet zomaar uitgenodigd
Goed ik heb nu wat gejatte spulletjes verkocht aan die ene kerel en nu wil ik wel een opdracht doen. Hoe?
Die had ik gemist helaas. Ah well.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:22 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Bij mij ging er ook iemand dood... dus nu heb k zijn mooie armor. Verder geen consequenties.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:22 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Waar zir die guild precies? Kep een uitnodiging maar kan ze nergens vinden....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cheyindal (sp?). In zo'n abandoned house zit iig een gang naar een ondergrondse hideout.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:24 schreef HyperViper het volgende:
Weet iemand waar ik die rufus ofzo kan vinden, om de dark brotherhood te joinen, ik kan die omen III inn nergens vinden, in welke stad zit die zaak?.
Moet je gewoon ff op je map kijken, als het je main quest is staat er zelfs een rode marker bijquote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:24 schreef HyperViper het volgende:
Weet iemand waar ik die rufus ofzo kan vinden, om de dark brotherhood te joinen, ik kan die omen III inn nergens vinden, in welke stad zit die zaak?.
Nee hij bedoelt volgens mij de toelatingsmissiequote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:25 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Cheyindal (sp?). In zo'n abandoned house zit iig een gang naar een ondergrondse hideout.
Thnx! the old man is going down! waaay down!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:25 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Cheyindal (sp?). In zo'n abandoned house zit iig een gang naar een ondergrondse hideout.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |