SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben nu ook lvl 2
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 04:32 schreef MMaRsu het volgende:
Waar kan ik in godsnaam lockpicks kopen
Hoop dat er nog iemand wakker is die Oblivion ook speelt![]()
Klaar.
Retuobak, jij kan me wss hier wel mee helpen, want ik denk dat je deze quest al hebt gedaan ( Dark Brotherhood ) :Sorry, die quest ben ik nog niet geloof ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:19 schreef -Dries- het volgende:
Holy shit, cijfer Oblivion in de PU:Zelf zou ik het voorlopig rond de 95% geven, maybe zelfs ietsje hoger. Maar het is sowieso al een erg sterke en onverwachte GOTY kandidaat voor mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yepquote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ja ik ga vandaag ook eens lang spelen, ga dat paardje opeisen, en dan een beetje door het land rijden
denk ook ff vecht guild joinen, geld verdienen
Btw, ik las ergens dat je ook een huis kon kopen, is dat echt waar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
10.000 heb ik toch nog nietquote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:49 schreef Retuobak het volgende:
Als je een huis wil kopen moet je naar de town hall gaan en daar spreken met wat lui, een van hen gaat altijd wel over de verkoop. Maar die krengen zijn duur, huis dat ik wilde kostte 10.000, dat was me net wat teveel van het goede.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:18 schreef Retuobak het volgende:Hmm, ze is niet bij dat klooster, alleen die Jauffre is er.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en toen ik binnen kwam, vroeg een monnik, al wie ik aant zoeken was..
nu is die monnik er ook niet meer
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |