abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36348428
GOfuckinTY-material!
  zaterdag 25 maart 2006 @ 09:39:05 #27
8372 Bastard
Persona non grata
pi_36348447
Godver... ik ben nog maar 100 meter opgeschoten ofzo

En een dag verder
The truth was in here.
  zaterdag 25 maart 2006 @ 09:52:10 #28
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_36348557
Haha Gijs, je weet hoe dat zit met fasttravel? Gewoon op de map klikken en dan op zo'n icoontje, dan travel je er gelijk heen . Schiet echt op, kwam er trouwens vandaag ook pas achter hoor .

Heb echt de hele nacht Oblivion gespeeld
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zaterdag 25 maart 2006 @ 10:12:39 #29
8372 Bastard
Persona non grata
pi_36348745
Oh dat wist ik niet... maar tis zo fucking groot..
Ff dat dorp in.. ben gewoon kwartier bezig en dat dorp staat naast me!

En in dat dorp, helemaal de weg kwijt.. door allerlei deuren heen.. heb hier en daar wat opdrachten gehad, arena gevochten en gewonnen, en ik heb wat boeken gelezen. Aan de hand van zon boek ben ik weer de stad uitgegaan.. slapen kan ik niet want ik heb geen geld, en ik durfde niet van die stadsbewakers te stelen
Eenmaal buiten richting mijn doel gegaan.. en gevonden.. mooie grot met mist en skelletten maar ik had uiteindelijk geen lock pick meer om de kist te openen.
Naar buiten gegaan.. was het weer donker.. ik kan nergens pitten dus zal de nacht dolend doorbrengen in de bergpassen
The truth was in here.
  zaterdag 25 maart 2006 @ 10:17:54 #30
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_36348783
kheb gister niet al te lang gespeeld, was te moe om me te verdiepen in oblivion, gaat ik straks maar eens doen.
het enige wat me wel opvalt is dat de textures echt constant vet laat worden ingeladen.
Een berg die 50 meter verder staat waar nog geen texture opzit is gewoon lelijk.
Iemand anders hier ook last van op de 360?
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_36349108
tvptje
pi_36349132
Besloot ff de storyline te gaan volgen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben nu ook lvl 2
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_36349271
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 04:32 schreef MMaRsu het volgende:
Waar kan ik in godsnaam lockpicks kopen

Hoop dat er nog iemand wakker is die Oblivion ook speelt

Klaar.

Retuobak, jij kan me wss hier wel mee helpen, want ik denk dat je deze quest al hebt gedaan ( Dark Brotherhood ) :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry, die quest ben ik nog niet geloof ik
SPOILER
pi_36349527
Ruig spel, had snachts een hard lock gepicked bij zo'n wapenwinkel, vrouw en manlief lagen te slapen, dus eerst alles leegerooft en toen shit van tafel geslagen, toen werd die man dus wakker.. enfin, hem heb ik ff de dood in geslagen en daarna zn vrouw in haar slaap
pi_36349666
Holy shit, cijfer Oblivion in de PU:
SPOILER
  zaterdag 25 maart 2006 @ 11:25:35 #36
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_36349787
Ik wil Oblivion spelen.
A.M.A.B
pi_36349793
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 11:19 schreef -Dries- het volgende:
Holy shit, cijfer Oblivion in de PU:
SPOILER
Zelf zou ik het voorlopig rond de 95% geven, maybe zelfs ietsje hoger. Maar het is sowieso al een erg sterke en onverwachte GOTY kandidaat voor mij
pi_36349896
Ik heb gisteren maar de CE besteld... dan verkoop ik mijn standaard versie wel weer .
pi_36349931
Ik heb de CE gekocht, maar enige profijt dat ik er van heb zit hem in de bonus DVD en de box .
pi_36349946
Ik ben gewoon gek op limited editions. Als er eentje is moet ik hem hebben. Vorige week kon ik hem nergens in de stad vinden en ik wilde Oblivion wel gamen, dus dan maar zo.
pi_36349974
Mja bij mij was het meer
'oh, het scheelt maar 5 euro?'
'mweh, veel spijt kan ik er dan niet van krijgen'
pi_36350009
*Oblivion marathon begint*

pi_36350237
Ja ik ga vandaag ook eens lang spelen, ga dat paardje opeisen, en dan een beetje door het land rijden

denk ook ff vecht guild joinen , geld verdienen

Btw, ik las ergens dat je ook een huis kon kopen , is dat echt waar?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_36350265
Ik heb al een huis gezien met een 'For Sale' bord ervoor. Maar waar je de makelaar kunt vinden weet ik niet .
  zaterdag 25 maart 2006 @ 11:48:26 #45
26886 EmjaY
Chuck FTW!!1!!!
pi_36350291
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 11:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ja ik ga vandaag ook eens lang spelen, ga dat paardje opeisen, en dan een beetje door het land rijden

denk ook ff vecht guild joinen , geld verdienen

Btw, ik las ergens dat je ook een huis kon kopen , is dat echt waar?
Yep

Kga vandaag maar even naar de thiefsguild rennen., die gasten hadden me al een uitnodiging gegeven

Dat persuade etc heb ik trouwens nog niet echt door, zat echt te kloten gister.
Wallahjeweettog
pi_36350306
Als je een huis wil kopen moet je naar de town hall gaan en daar spreken met wat lui, een van hen gaat altijd wel over de verkoop. Maar die krengen zijn duur, huis dat ik wilde kostte 10.000, dat was me net wat teveel van het goede.
pi_36350364
In de Arena vechten is ook erg leuk, ben nu gladiator geworden.
pi_36350382
Arena is leuk ja
Maar ik ben al champion en nu
SPOILER
pi_36350398
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 11:49 schreef Retuobak het volgende:
Als je een huis wil kopen moet je naar de town hall gaan en daar spreken met wat lui, een van hen gaat altijd wel over de verkoop. Maar die krengen zijn duur, huis dat ik wilde kostte 10.000, dat was me net wat teveel van het goede.
10.000 heb ik toch nog niet
heb nog niks gedaan, alleen ff dat ding afgegeven
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_36350431
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 00:18 schreef Retuobak het volgende:
SPOILER
Hmm, ze is niet bij dat klooster, alleen die Jauffre is er.
en toen ik binnen kwam, vroeg een monnik, al wie ik aant zoeken was..
nu is die monnik er ook niet meer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')