abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36344628
Vandaag stond ik rond een uur of 18:00 bij mijn bushalte. Deze bushalte staat aan een drukke twee richtingsverkeer weg waar gemiddeld zo'n 25 auto's per minuut voorbij rijden.

Ik stond daar rustig, keek naar de nieuwbouw huizen, wat naar de auto's die voorbij reden, de chauffeurs, de fietsers etc etc. Ik was tamelijk vroeg en de bus veel te laat.
In de verte zie ik een witte verschijning naderen met een gele paraplu. Ze zei gedag, ging naast me staan en speelde wat met haar nokia telefoontje. Het was imo een redelijk mooie meid (the girl next door typje). Niet echt iets bijzonder dus

Dus ik ging wat verder kijken naar auto's. Opeens valt mij op dat alle mannelijke chauffeurs, bij het voorbij rijden, allemaal hun hoofd om draaien om dat meisje te bekijken.
Wat ik mij afvroeg, zou dat meisje dat gemerkt hebben? Merken vrouwen dat uberhaupt? Mijn bushalte is niet echt een discotheek oid.. Of was ze al immuun geworden voor zoiets? Of ben ik gewoon paranoide.
pi_36345267
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 00:02 schreef AlohaXa het volgende:
Vandaag stond ik rond een uur of 18:00 bij mijn bushalte. Deze bushalte staat aan een drukke twee richtingsverkeer weg waar gemiddeld zo'n 25 auto's per minuut voorbij rijden.

Ik stond daar rustig, keek naar de nieuwbouw huizen, wat naar de auto's die voorbij reden, de chauffeurs, de fietsers etc etc. Ik was tamelijk vroeg en de bus veel te laat.
In de verte zie ik een witte verschijning naderen met een gele paraplu. Ze zei gedag, ging naast me staan en speelde wat met haar nokia telefoontje. Het was imo een redelijk mooie meid (the girl next door typje). Niet echt iets bijzonder dus

Dus ik ging wat verder kijken naar auto's. Opeens valt mij op dat alle mannelijke chauffeurs, bij het voorbij rijden, allemaal hun hoofd om draaien om dat meisje te bekijken.
Wat ik mij afvroeg, zou dat meisje dat gemerkt hebben? Merken vrouwen dat uberhaupt? Mijn bushalte is niet echt een discotheek oid.. Of was ze al immuun geworden voor zoiets? Of ben ik gewoon paranoide.
Ja das zoiezo, wat ik ook vaak merk, is dat als ik met mijn vriendin meefiets naar huis, dat er heel vaak getoeterd word door vrachtwagenchauffeurs. Naar haar dus, niet naar mij dus.. Het omkijken gaat wat lastiger, provinciale weg, maarja, dan nog..
Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
pi_36345472
gewoon zwaaien
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
  zaterdag 25 maart 2006 @ 11:59:43 #4
78498 classpc
I don't like change
pi_36350575
Ik denk dat ik een beetje blind ben, dat ik "Bushalte explosie" lees
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  zaterdag 25 maart 2006 @ 12:15:10 #5
144897 B-Fifty-Two
Hoi , Neuqen .. kut dyslectie
pi_36350931
merk ik als ik met een vriendengroepje uitben ook altijd , zitten paar super mooie dames bij en altijd word de hele groep dan gatis in clubs gelaten en word dr vaak ook getoetert naar hun...
Denk Denk Denk
geen idee :/
  zaterdag 25 maart 2006 @ 12:17:31 #6
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_36350982
foto van de vrouw in kwestie.
Remlof is een Spellings Nsb'er
  zaterdag 25 maart 2006 @ 12:25:26 #7
144897 B-Fifty-Two
Hoi , Neuqen .. kut dyslectie
pi_36351159
als je t over de dames waar ik ut over heb een foto wil zal ik wel ff rondzoeken op mn pc ...
Denk Denk Denk
geen idee :/
pi_36352532
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 11:59 schreef classpc het volgende:
Ik denk dat ik een beetje blind ben, dat ik "Bushalte explosie" lees
jij ook al
pi_36354527
Dat is gewoon normaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: