Can't blame a guy for trying...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:27 schreef Tefton het volgende:
'Meneer,... De gordel!"
ik: "Ja wat is er mee?"
"Ik zag dat je hem snel nog omdeed"
ik: "Ik heb hem al de hele rit om meneer."
"Ah ok dan is het goed"
Vervolgens spuit de agent weer weg op zijn motor... Wie snapt dit? En ik had dus serieus mijn gordel al de hele tijd om!!
Kan ik me niet voorstellen!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:47 schreef DaDemoMan het volgende:
Ze geven ook wel eens een bekeuring omdat je je gordel om had maar volgens hun niet. Tja leg dat maar eens uit voor de rechter. Beetje nietus-wellus spelletje en jij verliest. Omdat die gore klote wout zijn quota eens moest halen.
Ik bedoelde dus dat ik me niet kan voorstellen dat een agent dat uberhaupt doetquote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:11 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Politieagenten worden geacht de waarheid te spreken. Vandaar, enzo.
Waarom niet? een quota en altijd gelijk hebben maakt het wel heel verleidelijk....quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:51 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus dat ik me niet kan voorstellen dat een agent dat uberhaupt doet
1 quotum, 2 quota.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:21 schreef matjas het volgende:
een quota
M'n avatar wat doe je?!?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:21 schreef matjas het volgende:
[..]
Waarom niet? een quota en altijd gelijk hebben maakt het wel heel verleidelijk....
Vertel dat maar aan m'n vader, die heeft een week of 6 geleden een boete gekregen terwijl hij continu z'n gordel omhadquote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:51 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus dat ik me niet kan voorstellen dat een agent dat uberhaupt doet
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 08:49 schreef dfens het volgende:
Je vader heeft gelijk. De politie is kut.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 08:49 schreef dfens het volgende:
Je vader heeft gelijk. De politie is kut.
ik gok op een quotaquote:Op zondag 26 maart 2006 00:57 schreef Nega het volgende:
Hij zat nog niet aan z'n boete-aantal per dag. Hoe noem je dat, dat je een bepaald aantal moet hebben, quotem?
Jezus, hoe moeilijk is het: één quotum, meerdere quota.quote:
Neehee, 'quotae' natuurlijk!quote:Op zondag 26 maart 2006 15:37 schreef joshus_cat het volgende:
Iedereen weet toch dat het meervoud van quota quotii is.
Oja!quote:
Helaas, het meervoud van quota is quotas.quote:Op zondag 26 maart 2006 15:20 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Jezus, hoe moeilijk is het: één quotum, meerdere quota.
Die jeugd van tegenwoordig
Dus had ik wel gelijkquote:Op zondag 26 maart 2006 16:43 schreef Afzeiker het volgende:
[..]
Helaas, het meervoud van quota is quotas.
En quota is ook een synoniem voor quotum, evenals dat het de meervoudsvorm is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |