abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36343005
mijn katje is vanmiddag gesteriliseerd en nu ligt ze veel te slapen maar afentoe moet ze spugen er komt wit schuimgoedje uit....

is dit normaal of moet ik morgen ff terugbellen naar de dierenarts?
pi_36343042
Heb je dr eten gegeven ofzo? Door verdoving raken kattenmagen nogal van streek, vaak zijn ze dan misselijk. Vrij bekend verhaal.
pi_36343117
nee geen voeding gegeven, ze was ook totaal nuchter toen ze er kwam...
pi_36343123
bij twijfel altijd even bellen, dat kan nooit kwaad natuurlijk.

(jaja ik ben een chicken met dierendingen dus ik ben een beller als ik iets echt niet vertrouw)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_36343180
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 22:49 schreef devilish1980 het volgende:
nee geen voeding gegeven, ze was ook totaal nuchter toen ze er kwam...
Heeft je dierenarts je niet verteld dan dat je kat na afloop wankel kan zijn, gedesorienteerd, misselijk/overgeven enzovoorts?
  vrijdag 24 maart 2006 @ 22:52:52 #6
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_36343199
Misschien heeft ze wel gedronken, en komt dat er nu uit.
Ik zou gewoon even bellen, dan heb je zekerheid.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_36343241
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 22:52 schreef MM-Luna het volgende:

[..]

Heeft je dierenarts je niet verteld dan dat je kat na afloop wankel kan zijn, gedesorienteerd, misselijk/overgeven enzovoorts?
jawel maar wilde wist niet dat ze veel moest overgeven
hoop maar dat die verdoving snel uit dr systeem is....
pi_36343314
had onze hond ook toen ie onder narcose was geweest... omvallen, spugen, duurde volgrens mij een half dagje ofzo.. ik zou het morgenochtend even bekijken en als het dan nog nie beter is, even bellen.. maar zal wel goedkomen joh
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_36343481
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 22:54 schreef devilish1980 het volgende:

[..]

jawel maar wilde wist niet dat ze veel moest overgeven
hoop maar dat die verdoving snel uit dr systeem is....
Vast wel..
Een van mijn katten had veel last van gedesorienteerdheid.. heel sneu, ging ze op de kattenbak netjes dr plasje doen met veel moeite.. zeikte ze er zo pardoes naast terwijl ze niks door had. En omvallen ja, hihi.. Mijn andere kat was juist heel zielig, voelde zich niet lekker.. hele dag warm in een fleece deken in een hangmatje gelegen.

Als ze morgen nu nog steeds zoveel spuugt even bellen met de dierenarts, hoeft niks ernstigs te zijn. Als ze vandaag veel heeft gespuugd, is haar maag geirriteerd en kan ze als ze morgen weer wat eet of drinkt.. de boel er ook zo weer uit gooien.
pi_36343586
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 23:06 schreef MM-Luna het volgende:

[..]

Vast wel..
Een van mijn katten had veel last van gedesorienteerdheid.. heel sneu, ging ze op de kattenbak netjes dr plasje doen met veel moeite.. zeikte ze er zo pardoes naast terwijl ze niks door had. En omvallen ja, hihi.. Mijn andere kat was juist heel zielig, voelde zich niet lekker.. hele dag warm in een fleece deken in een hangmatje gelegen.

Als ze morgen nu nog steeds zoveel spuugt even bellen met de dierenarts, hoeft niks ernstigs te zijn. Als ze vandaag veel heeft gespuugd, is haar maag geirriteerd en kan ze als ze morgen weer wat eet of drinkt.. de boel er ook zo weer uit gooien.
ohh gelukkig, tja mijn katje viel ook steeds om, net ging ze zelfs strompelend overgeven in de kattenbak(erg slim )
lijkt net of ze zat is, jammer alleen dat ze niet door heeft dat ze nu nog niet alles kan wat ze normaal kan ze probeert bovenop alles te springen nl
pi_36343703
doodnormaal, de rest van de dag is ze nog "dronken". Geen eten geven, pas 's avonds een heel klein beetje, de volgende dag ook nog maar een beetje en dan gaat alles weer goed.
pi_36343727
Dat is trouwens ook de reden dat katten vaak ter observatie daar blijven, gewoon omdat het vervelend is voor de baasjes om hun dier te zien zwalken en kotsen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')