Heeft je dierenarts je niet verteld dan dat je kat na afloop wankel kan zijn, gedesorienteerd, misselijk/overgeven enzovoorts?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:49 schreef devilish1980 het volgende:
nee geen voeding gegeven, ze was ook totaal nuchter toen ze er kwam...
jawel maar wilde wist niet dat ze veel moest overgevenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:52 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Heeft je dierenarts je niet verteld dan dat je kat na afloop wankel kan zijn, gedesorienteerd, misselijk/overgeven enzovoorts?
Vast wel..quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:54 schreef devilish1980 het volgende:
[..]
jawel maar wilde wist niet dat ze veel moest overgeven
hoop maar dat die verdoving snel uit dr systeem is....
ohh gelukkig, tja mijn katje viel ook steeds om, net ging ze zelfs strompelend overgeven in de kattenbak(erg slimquote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:06 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Vast wel..![]()
Een van mijn katten had veel last van gedesorienteerdheid.. heel sneu, ging ze op de kattenbak netjes dr plasje doen met veel moeite.. zeikte ze er zo pardoes naast terwijl ze niks door had. En omvallen ja, hihi.. Mijn andere kat was juist heel zielig, voelde zich niet lekker.. hele dag warm in een fleece deken in een hangmatje gelegen.
Als ze morgen nu nog steeds zoveel spuugt even bellen met de dierenarts, hoeft niks ernstigs te zijn. Als ze vandaag veel heeft gespuugd, is haar maag geirriteerd en kan ze als ze morgen weer wat eet of drinkt.. de boel er ook zo weer uit gooien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |