quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:47 schreef Mariposa het volgende:
Ik denk er ook nog even over na, er zijn nog teveel mogelijke mollen, dat invullen heel lastig wordt.
Btw, waarom vullen we nu niet alleen de afvaller in? De andere kan je toch niet weten, of worden vanaf afgelopen week de mol, winnaar en verliezer, achteraf meegenomen met berekenen?
quote:Ten slotte moet je vanaf aflevering 3 (de start van de Prono) ook wekelijks jouw voorspelling doen over de uiteindelijke winnaar, verliezer en mol. Je kan hiervoor veel punten krijgen. Elke week kan je 40 punten (2x10 voor de finalisten en 20 voor de Mol) verdienen. Deze punten worden toegekend na de laatste aflevering van Wie is de Mol.
Ja, maar je kan dan ook geen pluspunten krijgen voor je ranglijst...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:25 schreef Ayaxola het volgende:
Als je nu zou beginnen sta je al hoger als mensen die vorige week al mee deden en minpunten scoorden![]()
Owja, ok, kun je daar veel punten nog mee halen aan het eind?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar je kan dan ook geen pluspunten krijgen voor je ranglijst...
Daar kun je elke week 20 punten mee verdienen, als je het goed hebt.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:38 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Owja, ok, kun je daar veel punten nog mee halen aan het eind?
Klopt, het was laat hequote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee hoor, daar moest je elke week de verwachte finale invullen, + de verwachte afvaller en krukken. Je hebt toen een keer in het begin een Top 13 gemaakt.
Die had 'm als eerste ingevuld.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:36 schreef Ayaxola het volgende:
Trouwens wel grappig dat alwaysthebest bovenaan staat![]()
Dit is pas ronde 2quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:58 schreef sbientje het volgende:
ik doe ook nog meeheb al wel 2 ronden gemist maar dat mag de pret niet drukken
![]()
Ik heb ronde 1 ook gemist, dus ik ga de competitie graag met je aanquote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:58 schreef sbientje het volgende:
ik doe ook nog meeheb al wel 2 ronden gemist maar dat mag de pret niet drukken
![]()
Komende afvaller: Roderick.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:29 schreef BVO het volgende:
Komende afvaller: Liz.
Uiteindelijke winnaar: Toine.
Uiteindelijke verliezer: Frédérique.
De Mol: Peggy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |